Vy Dvaja?!

245 37 7
                                    

Potom čo nás prerušili chalani s Lisou, sme už spolu nehovorili. Myslím, že sa mi bude vyhýbať. Nemyslím si, ale ja to viem.

„Tae? Tak ja idem..." povedala Lisa a zjavila sa vo dverách. „Hej! Ty máš školu!" povzdychol som. „Lisa, si mladšia. A furt ma buzeruješ!"

„Taehyung,niekto ťa musí mať pod palcom." prešla ku mne. „Čo máš s Chipmunkom?" „S kým že to? „Rose." „Aha, Rose. Prečo Chipmunk?" mykla plecami. „Ona ma volá Long Leg Lisa, alebo Lili." usmiala sa.

„Ehm Lisa......" začal som. Ona ma zaujate pozorovala. Nadvihla jedno obočie.

„My sme si v tej reštaurácii dáko vyznávali lásku...."

„Vy dvaja?!"

Asi som ohluchol. „Áno Lisa. My dvaja."

„Panebože a to mi hovoríš až teraz?! Je to moja kamarátka!" povedala a vypochodovala von. Ach Lisa. Ty si hrozná, aj tak ťa mám rád.

Rose pov.

Napísala som Lise že budem čakať vonku. Hambím sa. Neverila som, že poviem Taemu dačo také. Nieto že on mne bude lásku vyznávať. Vážne..... Strašne sa hanbím mu pozrieť do očí. 

,,Roseanne Park!" začula som Lisu. Otočila som sa a videla nahnevanú Lisu, ako kráča smerom ku mne. Do riti. Taehyung jej to už určite povedal! Zabijem ho, a to hneď.

,,Kedy si michcela povedať, že chodíš s mojím bratom?!" začne na mňa kričať. ,,Ehm, nikdy?" hovorím, jej výraz sa z nahnevaného zmení na rozzúrený.

,,Kriste Rose! Je to môj nevlastný brat a ty si moja najlepšia kamoška," smutne sa usmeje. Ja podídem k nej a stisnem ju, ,,Aj ty moja Lis." ,,Poďme, budeme meškať.“ povedala a vybrali sme sa.

Po pár hodinách

„Takže? Ako? Kto bude Leaderka?“ spýtal sa šéf YG. Nikto sa neozval. „Takže Leaderku nebudete mať?“ kývli sme hlavami. „Fajn. Jediná skupina bez Leadra. Výnimočná. Do dormu pôjdete až budúci rok. Musíte sa trochu aklimatizovať.“ usmial sa. Aj my. „Môžete ísť dievčatá.“ vyšli sme von.

„Zajtra do školy čo?“ začala Jisoo. „Ja nie.“ ozvala som sa. „A to už prečo?“spýtala ja Jennie. „Idem za otcom a sestrou do Austrálie.“ „Takže mi ideme s tebou.“ usmiala sa Jen. „Fajn, ale už zajtra.“ „Zajtra?! Ideme nakupovať!“ rozosmiali sme sa.

Tieto tri dievčatá, nepoznám dlho. Dáke necelé dva týždne. No nahradili mi rodinu, ktorá kí chýba. Aj moju mamu. Ktorá ná mňa kašle. Chýba mi.

Nasledujúce tri hodiny sme nakupovali blbosti. Aj hory oblečenia. 

Lisa pov.

Smiali sme sa. Zrazu mi zvonil mobil. Volal Taehyung. Povzdychla som si. Vzdialila sa od báb a zdvihla mobil

L-Čo je Tae?
T-Čo robíš dnes večer? Nepôjdeme s chalanmi von?
L-Sorry Tae, ale idem s babami do Austrálie.
T-aha. Kamže to?
L-Doma ti poviem.

Zrušila som hovor a išla za babami. Zas sa ná niečom smiali. No Jennie tam nebola. V tom vyšla Jen, s tričkom ná hlave a šatami ako sukňou. Rozosmiali sme sa znovu. Bože, čudujem sa, že nás ešte nevihodili.

Jennie pov.

Takto som sa už dlho nezabavila. Rose je milá, ochotná a je s ňou sranda. Vďaka nej, sme sa viac začali baviť s Lisou. Aj keď..... Som zamilovaná do Taehyunga. Viem, že on je do Rose a ona doňho. Vidno to. Myslím, že to vedia všetci. Nemôžem sa ná ňu hnevať. Nedá sa to. Proste život je život. Lásku si človek nekúpi.

Jisoo pov.

Smiali sme sa celý deň. S Jen sa bavím dlho. No s Lisou sme si moc nerozumeli. Ale teraz keď prišla Rose,všetko je iné. Bavíme sa všetky štyri, akoby sme sa poznali už sto rokov. Som  rada, že som dostala šancu spoznať tieto tri. Nie sú v poriadku, ale ani ja nie. Proste štvorica padnutá na hlavu. Dokonalé. No, viem že Jen, je trochu nahnevaná na seba aj na Rose, lebo ona je do Taeho, tak isto ako Rose. Ale Taehyung je do Rose. Nie do Jen. Vidno že tí dvaja sú do seba. Tie ich pohľady a správanie. Ach tieto deti.

-pokračovanie nabudúce 💕

Čaute lásky.

Dlho som nevedela, čo dám ďalej

Chvalabohu ma dačo napadlo 😂

+700 slov

Pri minulej časti bolo len 325👀

A 75⭐

Teraz?

470👀! Kriste pane,💕🧬

Skoro som infarkt dostala keď som

to videla....

A ⭐? Tých je 110!!!

Ja neviem čo povedať. 😍

Ďakujem 💕💕💕💕💕🧬💕🧬

Vy ste najlepší 💕😍

Zajtra bude aj ďalšia časť kde trčíš?

🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️

Only You ✔️  [oprava]Where stories live. Discover now