Chapter 7 : First Kiss

13.1K 269 1
                                    

Gavin memegang bibirnya yang bengkak. Dia ketap bibirnya itu untuk menahan perasaan malu yang bertandang.Tidak menyangka Bella cukup berani menciumnya begitu. Padahal... dia ingin menjadi orang pertama yang mulakan langkah berani seperti itu.

Dia memandang Bella yang berada di atas badannya. Lebih tepat lagi, di dalam dakapannya. Entah kenapa sejak dari tadi lagi, Bella enggan melepaskannya.

💌💌💌

Memandang Gavin, membuatkan hati Bella terasa sakit. Tanpa berkata apa-apa, dia berjalan laju ke arah Gavin. Tentangan mata antara mereka tidak diputuskan. Bermacam emosi yang sedang bermain di dalam fikirannya saat ini. Kakinya dijinjing, tangan kanannya menarik belakang kepala Gavin rapat ke arahnya dan tangan kirinya menarik baju putih Gavin dengan kuat.

Mata Gavin terbuntang dengan aksi Bella yang berani nak mati  itu.

Bibir Bella terus memagut lembut bibir nipis milik Gavin. Lama. Dia membuka matanya perlahan apabila terasa lelaki itu kejung. Melihatkan wajah Gavin yang merah padam dengan mata luas terbuka membuatnya sekali lagi menerkam bibir nipis lelaki itu.

Kali ini, dia melumat bibir bawah Gavin dengan penuh perasaan. Kedua tangan Gavin yang tadinya berada di hujung kaunter akibat terkejut, kini bergerak memaut pinggang ramping milik Bella. Tangan kanannya naik memegang bahu Bella.

Matanya yang terbuntang tadi, menjadi half-closed dengan tona merah di pipi. Matanya kuyu melihat gadis di hadapannya yang menciumnya dengan bersungguh. Halkumnya bergerak - gerak. Menahan rasa.

Makin kuat pautannya di pinggang Bella apabila gadis itu cuba memberinya french kiss. Pinggang gadis itu diramasnya perlahan. Tanda dia membenarkan hal itu.

Merasakan Gavin yang menahan dirinya sendiri, tangan Bella mengurut perlahan belakang tengkuk Gavin. Tangannya satu lagi mengusap perlahan dada bidang Gavin.

Tergoda, Gavin membuka mulutnya memberi access kepada lidah Bella yang hangat. Bergerak ke kanan ke kiri kepala Bella mencari sudut yang sesuai untuk mendalamkan ciuman mereka.

Mr Police Officer, I Love You! ✔ {Under Editing}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz