○ 11 ○

4.3K 344 37
                                    

Pipi Hejin terus terasa hangat apabila ditampar oleh Jungkook. Tangannya mula mengusap perlahan pipi yang mula terasa sakit itu. Hejin memandang Jungkook dengan matanya yang mula berair.







"Aku benci kau !" Jerit Hejin.







Namun Jungkook tidak berkata apa lalu mengorak langkah keluar dari bilik tersebut. Meninggalkan Hejin keseorangan, Hejin menutupi tubunhnya dengan selimut lalu dia mula  menangis.







Appa pun tak pernah tampar aku. Tiba-tiba mamat tu datang dalam hidup aku, paksa aku jadi isteri dia dan tampar aku sesuka hati dia je. Dia ingat dia siapa? Bisik hati Hejin dengan penuh rasa tidak berpuas hati.







Hejin menangis sehingga tertidur dengan air mata masih berbaki membasahi pipinya. Perkataan 'appa' seakan menjadi zikir kepada Hejin.







Secara tiba-tiba, Jungkook memasuki bilik tersebut dengan membawa satu beg ais. Pipi Hejin yang bengkak akibat ditamparnya tadi dituam dengan ais secara perlahan.







Gerakan Jungkook dilakukan secara lemah lembut agar isterinya tidak berada sakit. Sisa air mata di pipi Hejin dikesat secara perlahan oleh Jungkook.







"Mianhae sayang...."







Jungkook merebahkan dirinya disebelah Hejin. Matanya menatap muka Hejin dengan penuh rasa bersalah. Dia memang dikenali dengan sikap panas barannya.







Perangai Hejin tadi memang menguji kesabarannya. Tanpa Jungkook sedari, dia telah menampar Hejin. Akibat rasa bersalah dia terus keluar daripada bilik tersebut.







"Abang mintak maaf sayang. Abang akan pastikan sayang tak akan menangis lagi."







"Cause you're my everything."







❤🔫❤🔫❤🔫
Sorrylah tak byk update... saya tengah malas nak time ni. Tapi saya akan try nak update banyak supaya citer habis dapat sikit. Banyak citer nk publish nanti.




Enjoy reading~
Jemput singgah cerita baru saya
🍬Candy ○myg○

𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 ʲᵉᵒⁿ ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏWo Geschichten leben. Entdecke jetzt