chapter 56~ Olive

4.6K 475 116
                                    

KATRINA POV

FUCK!!

Kurang ajar betul!

Don't she know what privacy means?

Dia kaku di depan pintu sana tingu saya dan Aaron masih di atas katil. Aaron lagi di atas badan saya menindih saya. So obviously she suppost to know what are we doing. We were naked too...

"I'm sorry.. I come back later.."debilang dan terus hempas tu pintu bilik. Mood saya terus hilang oh mau make out lagi. Saya tulak Aaron dan bangun dari katil. Besar mata Aaron nampak saya berdiri naked di depan mata dia. Saya nda peduli suda. Macam ada larva gunung berapi yang tunggu mau meletus suda dalam dada saya ni.

Saya pejamkan mata dan cuba untuk tenangkan fikiran saya sekejap. Rilex Katrina! Kau nda bulih mau lari macam selalu. U got to calm down!

Saya masuk ke dalam bilik mandi dan ambil bath robe dan saya keluar balik lepas pakai bath robe. Saya duduk di katil tingu muka Aaron. Dia macam lari2 mata tingu saya.

"Aaron.. Tell me the truth.. Did u guys.. Have sex already?"saya tanya perlahan tapi Aaron diam. Hanya diam membuatkan saya rasa hampir mau gila.

"For god sake Aaron!! Answer me.. Have u fuck her or not?!!"tinggi suda suara saya. Teda saya mau berlembut suda. Saya nda bulih terima ada perempuan lain senang2 masuk ke bilik Aaron.

"No! I never fuck her! Are u satisfied now?!!"dia jawab dan dia terus bangun dari katil naked. Dia jalan ke bilik mandi. Saya nda puas hati sama jawapan dia.

Saya lumpat naik ke belakang Aaron dan tarik dia balik ke katil. Saya duduk atas badan Aaron.

"What the hell are u doing?!!"Aaron terkejut dengan tindakan saya.

"I am going to do what exactly u do to me last time.. U punish me when i do something.. And now i am going to punish u!"saya bilang dan saya tarik tali bathrobe yang saya pakai dan saya tarik tangan kedua tangan Aaron untuk di ikat di kepala katil. Muka dia panik tapi saya pun nda tau kenapa dia nda melawan. Is he enjoying this?

"Katrina.. What the hell??"dia tanya saya lagi. Suda kena ikat baru dia sibuk2 mau meronta2 sana. Tadi teda pun membantah. Macam terpaksa dalam rela pula si Aaron ni. Saya nda perlu buat apa2 pun si Aaron suda keras bawah sana. 

"Katrina.. let me go.. This is insane!"Debilang kunun padahal dalam hati dup dap dup dap suda saya tingu. 

"U know what Aaron.. Thats exactly what i've said to u when u were punishing me last time.. but u ignore my plead and u just undress me.. So since u were naked, thats should be easy for me.. Oh come on Aaron.. u know u want me... U never want other.."Saya guyang2 pinggul saya di atas ereksi dia. Mata Aaron terpejam terus. He let out a small moans.

I put his erection in my mouth and he just moan harder.

"Ahh Fuck Katrina! That feels sooooo good!!"Macam teda suda dia kisah mau mendesah kuat begitu. Dia angkat punggung dia kasi deep throat lagi. Sampai saya mau termuntah sebab terlampau mencucuk anak tekak saya. Air mata pun sampai terkeluar ba. Saya tingu si Aaron siuk betul ba kena bikin begitu. 

"Do u like it dear husband?"Saya tanya dia. Tangan dia masih kena ikat. Dia angguk sana.

"Do u want me to stop?"Saya sengaja kacau dia. 

KATRINA- THE DEVIL'S BRIDEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora