פרק 15

110 5 0
                                    

ליאור

אני מתגנב לחדר של ירדן ההורים שלה התגרשו ואבא שלה עזב אותם בלי כלום והיא פגועה מזה , אני צריך להיות שם בישבילה.
שההורים שלי התגרשו אף אחד לא היה בישבילי ועשיתי דברים נוראים בגלל זה , אני לא רוצה שיקרה לה מה שקרה לי.

"היי" היא אומרת חצי חייוך אבל עצוב אני עונה "איך את מרגישה ?" והיא מתחילה לבכות ואני מיד מחבק אותה "מה אני אמורה להרגיש ? , אבא שלי עזב אותנו בלי כלום ואני כל כך עצבנית ועצובה מזה" היא עונה ושמה ראש על הכתף שלי ומתחילה להתפרץ בבכי.
בחיים לא ראיתי אותה ככה היא לא אוהבת להראות חולשה אבל היא מרגישה איתי בנוח. "אני רוצה להעיף את זה מהמחשבה שלי. אני רוצה"
"רוצה מה ?"
"לעשות את זה אני חייבת אותך"
"אני רוצה את זה מאז שהיום הראשון ללימודים אבל לא ככה"
"איך ?"
"שאת חלשה ואת לא יודעת מה את באמת רוצה אני לא רוצה לנצל את זה , אני רוצה לעשות את מתי שתהיי מוכנה"
"אני מוכנה"
"את לא"
"אני כן בבקשה אני צריכה את זה עכשיו" לפני שאני מספיק להגיב היא מנשקת אותי את הנשיקה הכי אכזרית שהיה לנו אי פעם ואומרת "באמת , אני מוכנה"
"אבל אני לא רוצה שתכעסי עליי אחר כך"
"אני לא יכעס בבקשה פשוט תעשה את זה" אני נאנח ומעביר יד בשערי "את בטוחה. זה יכאיב לך" היא מסתכלת עליי בבלבול "כמה זה יכאב ?" היא שואלת "אני לא ישקר לך ירדן. זה יכאיב לך מאוד והגודל שלי רק יכאיב לך יותר"  היא מתחילה לדבר "אני עדיין רוצה גם אם זה יכאיב לי" אני מחייך אלייה ומנשק אותה. אני מאוד רוצה לשכב איתה אבל אני יודע שזה יכאיב לה כל כך.                                                                                                                                                                    

אני מוריד לה את החולצה ובוהה הגוף שלה.
הגוף שלה יותר יפה ממה שחשבתי - הבטן השטוחה שלה מחוטבת בצורה מושלמת האלכסונים שלה בולטים וקוראים לי לנשק אותם. אני מנשק אותה חזק היא מורידה לי את החולצה ואומרת "יש לך קונדום נכון ?" היא שואלת "שנייה" אני עונה ואז מביאה מהחדר שלי עושה את זה כמה שיותר מהר אני שם את זה ומגיע אלייה ואז מנשק אותה וטועם את המנטה המתוקה מתוך פיה , היא פותחת את הפה ונותנת ואני מכניס את הלשון שלי ומשחק עם הלשון שלה , יש לה טעם טוב , אני יכול לעשות את זה שעות. אני לא מאמין שאני הולך לשכב איתה.
אני מנשק מוביל שביל של נשיקות בבטנה ופותח את הכפתור של המכנס ואני שואל אותה "את בטוחה"
"כן אני מוכנה"
אני מוריד את המכנס ונישאר רק עם הבוקסר ורואה אותה בוהה בי ואני מיד מוריד לה את המכנס והיא עוזרת לי היא אומרת לי "עם אתה תשבור לי את הלב אני ישבור לך את את הזיין" ועושה פרצוף רציני אני מהנהן בהבנה ומנשק אותה. נשארנו רק בהלבשה תחתונה והיא לובשת חזיית ספורט רגילה ובוקסר שחור לבנות והיא ניראת כל כך סקסית עם זה שאני לא רוצה להוריד ממנה את העניים. אני מוריד לה את ההלבשה התחתונה והיא מסתירה את החלקים האישיים בגופה.
אני מושיט לה את היד ואומר "תנשכי זה יהקל על הכאב" היא מחזיקה לי את היד , שאני חודר בעדינות היא נושכת את ידי , אני יוצא ממנה ורואה דם והיא קופאת לרגע , היא הדוקה מאוד שקשה לחדור אלייה עם הגודל שלי.
אני ממשיך בקצב איטי שלא הכאיב לה. היא מייבבת טיפה
והיא מחזיקה לי את השיער ומאלצת אותי להיכנס יותר מהר ואני אומר "ביביי זה יכאיב לך יותר"
"זה בסדר" היא עונה
אני חודר חזק ויוצא ממנה והיא מושכת לי את השיער ושורטט אותי חזק בגב וזה גורם לי עוד יותר לחדור חזק והיא מחזקת את אחיזתה בשערי ונושכת את כתפיי. היא שוב מייבבת אבל אני שומע קצת עונג בקולה. זה מספק אותי שהיא גם נהנת אפילו שאני יודע שמבפנים היא סובלת.
אני מרגיש את האורגזמה מגיע.
"מזה היה?" היא שואלת
"אורגזמה" אני עונה באדישות ומנשק אותה והיא אומרת "אני לא יודעת מה זה היה אבל זה היה טוב" היא אומרת ואני מצחקק ומושך אותה קרוב אליי.
היא נרדמת על החזה שלי וידייה כרוכות סביבי ואני מלטף את שערה.

Complex...Where stories live. Discover now