פרק 4

160 8 0
                                    

ירדן

אני סוגרת מהר את החלון לפני שהוא יראה אותי ואני פותחת את החלון השני שמכוון לים שמה נעלי ספורט והולכת ברגל למכון כושר.
אני פוגשת את לירון אנחנו מתחבקות ומתחילות להתאמן מסט לסט אנחנו מחליפות מילים ביננו. אנחנו עושות הפסקה ואני מחליטה לשתף אותה על ליאור על כל מה שהולך איתו.
היא קצת מופתעת ממה שאמרתי לה ואומרת לי "אין מצב" אני מהננת בהסכמה ואני מחליפה נושא ואומרת כי לא כל כך בלי לדבר על זה שפוצצתי לילד את הפרצוף והוא ניצל בגלל ליאור "איזה באסה שנגמר החופש אה" אני אומרת ואנחנו מתחילות לדבר על איך היה לנו כיף וקבענו ללכת מתישהו לים ואני מסכימה איתה.
אנחנו נפרדים בחיבוק ואני הולכת ברגל הביתה אני אוהבת ספורט אבל הספורט האהוב עליי הוא אומנויות לחימה משולבת זה התחביב שלי אבל אין לי מאמן אישי לזה ולא חוג אני פשוט מתאמנת בבית עם השק אגרוף שלי או במכון כושר אבל דיברתי עם אמא והיא תסדר לי משהו מקצועי.
אני נכנסת הביתה.
לפני שאני נכנסת להתקלח אני פותחת את החלון בשביל לאוורר את החדר שלי ונכנסת לאמבטיה סמוך לחדר שלי.
אני נכנסת למים החמים ושוטפת את כל המחשבות שלי על ליאור.

ליאור

אני נשכב במיטה שלי ולא מצליח להוציא את הילדה הזאתי מהראש שלי , אני ראיתי אותה בכיתה שלי ניסיתי לו לבהות בה אבל העניים הכחולות שלה היפנטו אותי על מי אני צוחק היא הפנטה אותי מתי שהיא הלך מכות היא היתה כמו לוחמת מקצועית , היא כל כך שונה מהבנות האחרות והיא ממש יפה יש לה עניים של אוקיינוס ושיער שחור מושלם שפתיים מלאות וטהורות , ואף שהמנתח אף הכי טוב לא יכול לעשות אף יפה כמו שלה , היא גבוה מטר 75 ושלא נדבר על הגוף
אני רואה סמוך לחלון שלי את הבית השני ואז רואה אותה.
אני מופתע.
לא שמתי לב שאני שכן שלה ולא ידעתי מזה ועוד סמוך לבית שלה וחושב עם היא ראתה אותי כבר או שהיא עדיין לא יודעת.
השיער שלה רטוב מעיד שהיא התקלחה לפני רגע והיא לובשת גופיית סבא וטרנינג וזה נראה עלייה ממש טוב , היא יושבת במיטה שלה וקוראת ספר אני לא יודע מה היא קוראת ואני לא רואה את החדר שלה בברור.
אני בוהה בה ואז היא שמה לב עליי והיא מסתכלת ואני מייד מסיט את המבט ועושה כאילו אני רואה טלוויזיה.
אני מקווא שהיא לא ראתה אותי.

Complex...Where stories live. Discover now