פרק 3

172 6 0
                                    

ירדן

*חודש אחרי*

אני מתעוררת מצחצחת שיניים ומתרגנת אני לובשת גופייה שדומה קצת לדגל של אמריקה ושמה עלייה ג'קט שחור ולובשת מכנס שחור ליום השני של הלימודים , אני מעירה את אחותי ואח שלי הבכור , אנחנו 3 אחים אח שלי עדן בן 20 והוא בצבא ואחותי אגם בת 18 , האח אני יותר מתחברת.
אח שלי קם ועוזר לי להקים אותה ומתארגן לצבא ועוזר לי להקים את אגם.
אגם מתרגנת ואנחנו לקוחות אוטובוס היום אז אנחנו קמות מוקדם
אנחנו יוצאים ופתאום אני רואה את ליאור בחוץ אני חושבת שהוא השכן החדש שספרו לי שעוברים לפה אבל לא חשבתי שזה יהיה משהו מהשכבה שלי.
אני נפרדות מאחי "ביי" , הוא לא כל כך בבית כי הוא קרבי וכל הזמן צריך אותו , הוא הצלף הכי טוב שם אז בגלל זה צריך אותו אבל אני יתגעגע אליו כל כך.
בזמן שאלף מחשבות מתרוצצות לי בראש מגיע האוטובוס ואנחנו עולים על האוטובוס. אנחנו מגיעות לשער בית ספר ועולות במדרגות של השכבה ואומרות ביי לאחת השנייה ואני הולכת ישר לכיתה שלי.
אני מוציאה מחברת ומתכוננת לשיעור הראשון. השיעור עובר יותר לאט בפעם האחרונה ושיש הפסקה אני יוצאת קצת לנשום אויר והולכת ללירון לבדוק מה איתה אני נכנסת לכיתה שלה , העברו אותנו כיתה בשנה השעברה בגלל שיש מגמות והיא רצתה משהו יותר קל ואני רציתי משהו יותר קשה כי אני אוהבת לאתגר את עצמי. היא מחייכת עליי ומחבקת אותי.
אנחנו מדברות על מה נעשה היום וחשבנו ללכת למכון כושר ביחד.
אני יוצאת מהכיתה כי ההפסקה נגמרה ואני רואה שוב את ליאור , שכחתי שליאור בכיתה של לירון , הוא בוהה בי ואז מסתכל אל הכיתה , עכשיו הבנתי שלמה כל הבנות נמרחות עליו , הוא חתיך בטירוף , העניים שלו צהובות ירוקות מהממות והשיער שלו שחור חום , השפתיים שלו מלאות ומושכות והוא מאוד גבוה הוא מטר 90 , לא שמתי לב לפרטים האלה עד שהוא הסתכל עליי ואני לא מבינה למה רק עכשיו הוא שם לב עליי אוליי בגלל מה שקרה לפני חודש הייתי כל כך עצבנית ולא רציתי לדבר עם אף אחד אז פשוט נעלמתי לו אבל הוא בטח לא שם לב.
אפילו שכל החודש הוא חייך אליי וניסה לדבר איתי. הלימודים סוף סוף נגמרו אני מחליטה ללכת ברגל בקיצור דרך כמובן. אני מגיעה לבית מתארגנת למכון כושר אני לובשת חזיית ספורט בצבע שחור וטייץ שחור לבן כזה ושמה ג'קט עליי בשביל לא להרגיש חשופה מידי.
אני פותחת את החלון בשביל לאוורר את החדר ואז אני רואה אותו סמוך לבית שלי שבשביל ללכת עליו אני רק צריכה לצאת מהחלון.

(עדן אח של ירדן בתמונה ☝️)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(עדן אח של ירדן בתמונה ☝️)

Complex...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin