פרק 5

162 6 0
                                    

ליאור

אני מתעורר ורואה אותה גם מתעוררת אני מחליט ליהיות אמיץ ולהציע לה טרמפ.
"היי" אני אומר ומרגיש קצת טיפשי אבל היא מחזירה לי היי ואני שואל אותה  "את רוצה טרמפ לבית ספר?" היא מחייכת עליי ואומרת "לא תודה אני הולכת ברגל ואני באה עם אחותי"
"אז שתבוא גם למה ללכת ברגל עכשיו"
"אנחנו בקושי מכירים ואתה מציעה לי ואחותי טרמפ"
"התחלתי מהר מידי איך קוראים לך"
"ירדן"
"ירדן היי אני-" היא קוטעת אותי ואומרת
"ליאור. אני יודעת"
והולכת לפני שאני מתחיל לדבר איתה עוד. היא תמיד בורחת ממני לפני שאני מספיק לדבר איתה

ירדן

אני חושבת על השיחה שלי ושל ליאור הבוקר ואיך שהוא הציע לי טרמפ וכמה הוא חמוד וחתיך בבוקר.
אני הולכת עם אחותי ברגל ורואה את ליאור. הוא מחייך עליי חייוך מתוק ואני מחזירה לו , אני בדרך כלל לא מחזירה חייוכים לאנשים שאני בקושי מכירה אבל הוא משפיעה עליי בקטע מוזר אני בקושי מכירה אותו אבל מרגישה קצת בנוח איתו.
אני מגיעה לבית ספר והולכת ישר לכיתה של לירון היא עדיין לא הגיע ברור שלא ממש מוקדם ובמקום לראות את לירון אני רואה את ליאור. לפני שאני מספיקה לצאת הוא תופס לי את היד ואומר "את לא תברחי ממני הפעם" אני מגלגלת עניים ואומרת "מה?"
"אני חושב שאת חייבת לי" מי הוא בכלל שאני חייבת לו משהו "חייבת לך ?" אני אומרת ומגחכת "אני הצלתי אותך ביום הראשון של הלימודים"
"נו? אז לא אמרתי לך לעשות את זה"
"אבל עדיין עשיתי את זה" אני נאנחת שמה את ידי על מותניי ואומרת  "מה אתה רוצה ?"
"לבלות איתך אבל בתור ידידים"
אני מנסה להסתיר את החייוך שלי אבל נכשלת. בלי לענות לו הוא אומר אני יאסוף אותך ב3 ואז נעלם אני מחליטה לא להתווכח עם זה כי אני דווקא רוצה לבלות איתו אבל לאן ?.
אני בא לכיתה שלי ורואה כבר את כל הילדים בכיתה , אני מתיישבת במקום שלי. היום עבר יותר מהר אולי בגלל שחיכיתי לשעה 3

ליאור

זה קצת הפתעיה אותי שהסכימה כל החודש אני ניסתי לדבר איתה אבל היא עקשנית.
השעה כבר רבע לחמש ואני לא יודע לאן לקחת אותה אני לא יוצא עם בנות ואני לא רגיל לזה אבל אני מנסה את מזלי וחושב לקחת אותה למסעדה ליד הים.
כעבור רבע שעה
אני מחכה עם המכונית שלי ואז רואה אותה היא לא השקיע במראה אפילו שהיא ניראת פצצה היא לובשת גופייה לבנה שחושפת את הבטן  המחוטבת שלה רואים קצת את הגוזיית ספורט השחורה שלה מתחת לגופייה שלה וג'נס כחול עם קרעים מעל הברל שלה גם. אני לא השקעתי כי אני יודע איפה אני לוקח אותה . שמתי מכנס שחור עד הברך וחולצה שחורה אבל זה לא דייט זה סתם בילוי.
היא מחייכת עליי ואני מחזיר לה חיוך.
אני פותח לה את הדלת של המכונית והיא סוגרת אותה ופותחת ומתיישבת
"על תתאמץ יותר מידי " היא אומרת ומגחכת לה , אני רוצה לעקוץ אותה חזרה אבל לא יודע מה להגיד אז אני פשוט נכנס לאוטו ומתניעה אותו.
"לאן אנחנו הולכים ?" היא אומרת  "זה הפתעה" אני עונה "נו תגיד כבר" היא אומרת בעצבנות  "אל תתאמצי יותר מידי" אני מחזיר לה באותו מטבע והיא שותקת.
"הגענו" אני אומר

Complex...Where stories live. Discover now