פרק 8

136 7 0
                                    

ליאור

אני לא יודע מה גרם לי לנשק אותה זה פשוט קרה.
הנשיקה לא הייתה עדינה בכלל האמת שאני מרוצה מזה , אני לא אוהב כל כך נשיקות עדינות כל מי שנשקתי חוץ מימנה היתה עדינה ולא לוהטת הנשיקה שלה הייתה אכזרית ולוהטת כמו שאני אוהב אחרי שיצאנו מהמים הבנו שאנחנו לא כל כך שונים היא אוהבת אומנויות לחימה משולבת כמוני ואוהבת ליראות את הקרבות של mma היא סיפרה לי שהיא תגדל היא רוצה להיות ב- mma ואני עודדתי אותה להמשיך לרדוף אחרי החלומות שלה , התנשקנו קצת טוב הרבה . אנחנו הולכים למכונית שלי אני לוקח לה את התיק מימנה והיא מזיפעה פנים
אני יכולה לקחת את התיק בעצמי
נכון אני אומר באדישות
היא מנסה לקחת את התיק ואני מתעלם , אני מביא לה מגבת והיא מחייכת חיוך עוצר נשימה ולוקחת את המגבת ומתכסה איתה.
אני מוריד את החולצה הרטובה וזורק אותה למכונית ושם לב שהיא בוהה בגוף שלי ואני מחייך.
אני פותח לה את הדלת והיא מגלגלת עניים ואומרת "דיברנו על זה" ואני מחייך ועונה "תני לי" היא מגלגלת שוב עניים ויושבת ואני עושה תנועת ניצחון "על תחמיא לעצמך כל כך" היא אומרת "יש לי על מה" אני עונה לה עובדה "שהורדתי חולצה לא הפסקת לבהות בי" אני מוסיף והיא לא מצליחה להתפק וצוחקת ואני מצטרף איתה.
  אני שם מוסיקה ואנחנו מקשיבים למוסיקה ואני שם לב שהיא ממלמלת את המילים ואני צוחק והיא נותנת לי מכה קטנה בראש ואז צוחקת. אני עושה כאילו נעלבתי והיא צוחקת יותר חזק ואני מצטרף. "רוצה לעשות משהו מחר ? הפעם את תבחרי"
"אני עם לירון קבענו ללכת לים אולי בפעם אחרת"
"מה הבעיה תבריזי לה" אני צוחק
היא דוחפת אותי "אווץ..." והיא צוחקת. אנחנו יורדים מהאוטו לפני שהיא הולכת אני תופס אותה ומנשק אותה והיא מתנתקת מימני אומרת  "לא עכשיו"
"למה ?" אני אומר "כי אני רטובה וקר לי ואני מתה להתקלח" אני מגלגל עניים ואומר לה "טוב נתראה מחר"
היא מחייכת ואני מחזיר חייוך
אנחנו הולכים ביחד והיא אומרת
טוב אז ביי היא אומרת
"ביי" אנחנו נפרדים בחייוך והולך לבית שלי.

Complex...Where stories live. Discover now