Book 2 !

1.4K 48 0
                                    

Bagi reader yang baru saja baca cerita ni , saya nak maklumkan MJPIC ada season 2. Sama jugak tajuk Musuh Jadi Partner In Crime 2.0.

Ehem ! Test one two three .

Saya nak mohon maaf kalau typo saya amat merunsingkan anda semua. Maaflah , saya jenis taip laju then main bedal je. Tak check balik ada typo ke tidak. Start tahun depan saya dah mula busy . Mungkin MJPIC 2.0 akan dihiatuskan buat beberapa bulan . Mungkin la.  Saya sendiri pun tak sure.

Saya mohon maaf juga kalau tak sempat reply comment ke , mesej ke , apa ke . Mungkin saya tak perasan atau mungkin saya sibuk sampai takda masa nak balas memandangkan tahun depan SPM :" dah la diawalkan. Nak rilek rilek memang dah takda masa .

Oh ya , maaf lagi sekali kalau update lambat sangat. Banyak betul ya nak minta maaf. Hehehe. Tak apalah. Apa apa pun , kepada sesiapa yang UPSR , PT3 dan SPM tahun 2019 saya ucapkan semoga berjaya !

^Awal gila duh ucap. Tahun 2019 pun tak masuk lagi.

Apa apa pun , jemput baca cerita saya yang lain kalau awak rindu ^ v ^

^ perasannya :"

Edited version.

Assalamualaikum semua! Saya baru publish balik MJPIC 2.0 lepas dah edit balik. Maaf lambat. Busy sikit dengan hal dekat uni. Apa apa pun kepada readers lama dan baru, saya nak ucapkan thank you sebab baca cerita yang entah apa apa ni. Thank you semua!

Musuh Jadi Partner In Crime?  [ ✔ ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin