Bab 3 (Bertemu dengan lain)

863 80 2
                                    


Bab ini pendek. Maaf kerana kekurangan idea tapi, bab seterusnya akan di-update esok :)

Pada waktu petang, giliran Taufan, Blaze dan Solar pula untuk bekerja di Kokotiam Atok mereka. Thorn akan datang 15 minit awal sebelum (n/a) sampai.

Sejak waktu sekarang petang, ramai orang datang ke Kokotiam itu. Blaze dan Solar akan ambil order dari orang lain. Taufan pula, dia akan membuat air.  Kawan-kawan mereka berada di situ juga untuk meluangkan masa dengan mereka.

Bila masa sudah pukul 1.30 petang, (n/a) sampai ke Kokotiam Tok Aba. Thorn memanggil nama dia. (n/a) lihat di sekeliling untuk mencari Thorn sejak dia memanggil namanya. Bila dia dapat jumpa Thorn, (n/a) jalan ke arahnya dan duduk di sebelah dia.

Thorn memperkenalkan (n/a) kepada adik-beradik lain dia dan juga kawan-kawannya. Seorang gadis yang sedang memakai berkaca mata bulat, berkata,"Hai, aku Ying. Mereka adalah Yaya, Gopal dan Fang. Aku berharap kita akan menjadi kawan rapat." (n/a) hanya mengangguk kepalanya yang berharap yang sama juga.

Mereka berbual sampai matahari terbenam. (n/a) lihat jam tangan dia. Dia sudah lewat untuk pulang ke rumahnya. "Aku perlu pulang ke rumah aku." Kata (n/a). Yaya bertanya,"Sebelum kau pergi, kami nak memberitahu kau yang kami akan berkelah di tepi pantai pada hari sabtu. Kau ada masa atau tak pada hari itu?" (n/a) fikir sebentar. "Hmm... Aku ada masa." Jawab (n/a). "Oh, bagus la. Kita akan jumpa di sini pada pukul 10 pagi gitu." Kata Yaya dengan gembira. (n/a) menunjuk jari ibu kepada dia yang menandakan 'ok!'

Satu PilihanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora