11

11.6K 1.5K 75
                                    

A/N: Terima kasih kepada readers yang sudi letak 'Psycho Crush' dalam reading list kalian.
----------------

"Boleh saya k-keluar sekarang Mr Jeon? Please!"suara aku yang serak merayu kepada Jungkook sendiri untuk membenarkan aku pergi dari pandangan matanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Boleh saya k-keluar sekarang Mr Jeon? Please!"suara aku yang serak merayu kepada Jungkook sendiri untuk membenarkan aku pergi dari pandangan matanya.

Entah apa yang istimewanya aku sampai dengan mudahnya aku jadi target Mr Jeon? Dia menyandarkan badannya di muka pintu. Pandangan mata Jungkook tajam. Namun, gelakan sinis mula keluar dari mulutnya.

"Kau takut? Kau tak boleh takut Hae Yoon. Tak boleh especially dengan aku. Sebab kau akan hidup lama lagi dengan aku. Faham?"desak Jungkook. Nadanya sentiasa perlahan tapi terselit kekerasan dan ugutan didalamnya.

"T-tak . Saya tak t-takut!"aku ujar sambil menghentakkan kaki aku di lantai. Berani sungguh diri ini untuk memprotes walaupun aku tahu aku sendiri tak mampu melawan kekuatan Mr Jeon.

"Berani nampaknya princess Hae Yoon ni."ujar Jungkook. Briefcase kepunyaannya segera dia ambil. Kepala Jungkook menoleh melihat aku yang masih membatu di satu sudut di ruang pejabatnya.

Jungkook mendekatkan tubuhnya kepada aku. Jarinya dinaikkan ke atas dan laju membetulkan rambut aku yang sedikit kusut. "Baru nampak okay,dear."ujar Jungkook.

Mulut aku terasa gatal ingin menanyakan soalan kepada dia. Hati terdesak nak tahu kenapa Mr Jeon betul-betul nakkan aku?

Atas desakan nafsu dia kah?

Air liur aku telan. Rasa anak tekak terasa kering apabila bertentang mata dengan lelaki psiko ini. Malah, suasana semakin hangat tatkala aku merasakan jantung aku memainkan rentak yang tidak terkawal.

Aku tak akan benarkan diri sendiri daripada crush dekat Mr Jeon. Aku memang dah awal-awal tempah keranda.

Nak mati awal ke Hae Yoon?

Jungkook tidak mengeluarkan suara. Hanya gerakan tubuh badannya memberi mesej kepada aku. Dia menarik tangan kanan aku dan mengenggam erat dengan tangan kirinya.

"Kita balik rumah sekarang. Saya tunggu awak di kereta. Jangan lari ye. Saya takkan bertolak ansur lagi selepas ini. See you."Jungkook memberi amaran sebelum menghadiahkan ciuman pantas di dahi aku.

Dia melepaskan genggaman tangannya dengan aku lantas bergerak laju ke muka pintu.

Jungkook memberi senyuman sebelum menutup pintu.

"Malam ni tidur di rumah saya."

Selepas mengujarkan kata-katanya kepada aku, Jungkook menghempaskan pintu. Kuat sekali bunyi hentakan pintu.

Personaliti Jungkook berubah-ubah. Baru sekejap tadi dia romantik, sekarang ini dia panas baran pula.

Aku pasti akan gila juga jika suatu hari nanti aku jatuh cinta dengan lelaki gila ini.

---TBC 💑

[C]Psycho Crush | JJKWhere stories live. Discover now