Part 15

172 17 14
                                    

יצאנו מהמכונית ואית'ן הוביל אותי למנהרה קטנה בחוף המרוחק והריק "ממש יפה פה" אמרתי מסתכלת ובוחנת את המקום "אני לא חושב שמישהו יודע על המקום הזה, אף פעם לא ראיתי פה אנשים. זה יהיה המקום שלנו" הוא אמר מלטף את לחיי "אני אוהבת את זה" נישקתי אותו.

ישבנו בתוך המנהרה כמה זמן ולאחר מכן יצאנו וישבנו על החול, רואים את הגלים מתנפצים על הסלעים.

באותו הרגע נזכרתי שהוא אמר שהוא רוצה לבלות את הלילה האחרון שלו במקום מרוחק ושקט מכולם עם מישהו שהוא אוהב. "אית'ן.." התחלתי להגיד "אני יודע מה את הולכת לומר" הוא נאנח "אני מרגיש את זה איימי" הוא אמר משפיל את מבטו "אז אנחנו נבלה כל רגע ביחד עד שנלך לישון" ליטפתי את פניו עם אגודלי והוא חייך אליי חיוך קטן ועצוב "אני לא רוצה לעזוב אותך" הוא אמר עם דמעות בעיניו "אז אל" אמרתי וקולי נשבר, הוא החזיק את ידיי ונישק אותי "אני אוהב אותך, תזכרי את זה" הוא אמר "אני אוהבת אותך" נשארנו שם עוד כמה זמן ולאחר מכן חזרנו למכונית.

"תסתכל על הכביש או ששנינו נמות" אמרתי והוא צחק וחזר להסתכל על הכביש. כשהגענו לבית שלו ראינו סרט, הוא משך אותי לחיבוק והתכרבלתי בחזה שלו "איה!" צעקתי כשנפלתי על הרצפה , אית'ן הסתכל עליי בפרצוף רציני ואחרי חצי שנייה שנינו פרצנו בצחוק "היית צריכה לראות את הפרצוף שלך" הוא אמר צוחק מחזיק את הבטן שלו "זה לא מצחיק!" אמרתי ונתתי לו מכות קטנות שהוא בטח לא הרגיש "כן זה כן!" הוא אמר מושך אותי אליו לחיבוק "כדאי שנלך לישון" הוא אמר "לא אני לא רוצה" אמרתי והשפלתי את מבטי. אני חושבת ששנינו ידענו שמשהו רע הולך לקרות בלילה הזה "איימי, זה יקרה בסופו של דבר, הוא אמר ואני הנדתי בראשי, הוא נשק למצחי ועלינו לחדר שלו, נשכבים במיטה. פניי כלפי הקיר וגבי מופנה לאית'ן, הוא חיבק אותי חזק "אני אוהב אותך" הוא לחש, נשימותיו החמות על צווארי גרמו לגופי להצטמרר "אני אוהבת אותך" אמרתי ושנינו נרדמנו.

התעוררתי לרעש של סירנות.


--------

למרות שלא הגעתן למטרה אני מעלה את הפרק.. 

אנחנו כבר קרובים לסוף הסיפור : |

אז אל תשכחו להצביע בכוכב למטה ולהגיב :)


(פרק הבא לא יעלה אם לא תגיעו למטרה, סורי אבל עבדתי קשה כדי לתרגם את הסיפור הזה ולהצביע זה בסך הכל ללחוץ על כפתור - מי שלא יודעת ההצבעות זה כמו לייק באינסטגרם פשוט פה זה נקרא הצבעות)

מטרה לפרק:

8 הצבעות, 5 תגובות

Fight || אית'ן דולן - סיפור מתורגםWhere stories live. Discover now