Part 4

314 30 9
                                    

*07:00 בבוקר* 

התעוררתי והלכתי לחדר האמבטיה. מאז מה..? לא הצלחתי להוציא את זה מהמחשבות שלי, אית'ן היה חייב להפריע לגרייסון?! לבשתי קפוצ'ון רחב ומכנס רחב גם הוא, יצאתי מהבית ונסעתי לבית הספר.

*הפסקת צהריים*

"איפה את לומדת?" קיבלתי הודעה מאית'ן "MLG" עניתי "באמת?" הוא שאל "כן למה?" שאלתי מבולבלת "הבתי ספר שלנו יריבים" הוא ענה "אתה לומד בCCA?" שאלתי "כן" הוא ענה "רוצה נלך לאכול צהריים ביחד?" הוא המשיך "לא אחרי מה שגיליתי עכשיו" צחקתי "היי! זה לא אשמתי" הוא רשם "לאן נלך?" שאלתי "פנרה (PANERA)" הוא רשם "אני אהיה שם בקרוב♥"

נכנסתי למכונית שלי ונסעתי למסעדה. אני כלכך לחוצה, אני מכירה את אית'ן כבר יותר משבועיים ועדיין לא נפגשנו פנים אל פנים. איך הוא יהיה בחיים האמיתיים ולא מאחורי המסך? הוא גבוה? הוא חמוד יותר? "אוף די לחשוב על זה" מלמלתי והחנתי את המכונית. "אני פה" שלחתי לאית'ן ויצאתי מהמכונית.

ראיתי אותו, המבטים שלנו ננעלו אחד על שנייה, הוא חייך אליי חיוך קטן וביישן. הוא התקדם אליי וחיבק אותי "היי" הוא סופסוף אמר "היי" אמרתי ופשוט הסתכלתי עליו "מה?" הוא גיחך "כלום" המשכתי להסתכל עליו "אתה הרבה יותר גבוה ממה שחשבתי" אמרתי "ואת הרבה יותר חמודה ממה שחשבתי הוא אמר עם חיוך קטן והסמקתי קצת. 

נכנסנו למסעדה ודיברנו על המשפחות שלנו "אית'ן, זוכר שכשדיברנו בפייסטיים בפעם הראשונה וגרייסון אמר שאני היחידה שגרמה לך לשמוח מאז..?" שאלתי "כן" הוא ענה "מאז מה?" שאלתי "לא יודע, אל תתעסקי בזה יותר מידי לאב" הוא אמר, הוא מסתיר משהו אבל אני לא רוצה ללחוץ עליו. יצאנו מהמסעדה כי היינו חייבים לחזור כל אחד לבית הספר שלו. "תודה על הארוחה" אמרתי "אין על מה" הוא אמר נפרדנו בחיבוק וכל אחד הלך למכונית שלו.

לפני שפתחתי את דלת הג'יפ  אית'ן תפס לי את היד בעדינות וסיבב אותי עם הפנים אליו ,זה יהיה מוזר אם אני אנשק אותך אחרי פגישה אחת?" הוא שאל "כן" אמרתי מגחחת "חבל" הוא אמר עם חיוך פלרטטן על פניו, הוא אחז בפניי בעדינות עם ידו השמאלית ונישק אותי. התנתקנו מהנשיקה אחרי כמה זמן וצחקנו "נדבר אחרי זה" אמרתי ונסעתי חזרה לבית הספר. התיישבתי בקפיטריה וחשבתי בעודי מעבירה את אצבעותיי בשיערי, מאז מה?


--------

זה היה הפרק הרביעי מקווה שנהנתן/ם, אם כן אל תשכחו להצביע ולהגיב ואם לא אז תספרו לי מה לא אהבתם בתגובות ואני אשתדל להשתפר בפעם הבאה♥♥

הפרק הבא יעלה כשיהיו לפחות 5 הצבעות

Fight || אית'ן דולן - סיפור מתורגםWhere stories live. Discover now