פרק 40

1.3K 64 4
                                    

"מה?! לא פוצצתי אותו פעם קודמת כשנפגשנו?!" התעצבן שון. "כנראה שלא מספיק." הקניט אותו בראד. "לא נורא, בקרוב אני אוציא לו את העניים ונראה מה הוא יגיד המזוין הז..." "די!" קטעתי אותו ושנהם הביטו בי בבלבול. "מה יש לך?" שאל בראד. "כן, אם את מעדיפה שאני רק אזיין אותו במכות פשוט תגידי" אמר שון בזלזול. "רגע, איך בכלל גילית שזה דווקא מייק? ואם זה לא הוא?" שאלו שניהם. "כי "מייקורי144" זה בטוח מייק. במילה 'מייקורי'

מסתתר שמו של מייק. ו"קורי144" זה הרחוב שבוא הוא גר." אמרתי בביטחון. "אההה... מה? איך את יודעת שזה הרחוב שלו?! יש כזה רחוב בכלל?!" שאלו שניהם מבולבלים עוד יותר מתשובתי. "כן, עם תפתח את המפה של העיר שלנו, תראה שיש כזה מקום" אמרתי. "אבל בפעם האחרונה שמצאתי אותך אצלו בבית זה היה ברחוב אחר בכלל" "אבל היי, תראו, קורי144 זה בכלל לא רחוב, זאת סמטה! אין סיכוי שהוא גר בסמטה.. זה לא הגיוני" קטע בראד את דבריו של שון. "כשגרתי עם מייק, אז הוא אמר לי שהוא רוצה שנעבור למקום אחר, לחיות ביחד... אולי במסטה הזאת, יש גם בית, או... שהמפה לא מעודכנת..." אמרתי מנסה לחשוב בוודעות. "או, שהוא בנה לו בית, ולכן זה לא מופיע על המפה" אמר בראד. "בקרוב נגלה...." אמרתי ושניהם חיכו... "אני חושבת שכדי תחילה שמישהו יתגנב למקום בו הוא גר, וינסה להבין מה קורה שם." אמרתי. "רגע, אבל הוא מכיר אותנו, אין סיכוי שהוא ייתן לנו סתם ככה להיכנס..." אמר שון בבוז. "אותכם הוא מכיר, אבל אותי לא." אמר בראד. "רגע. אבל כדי לנו לעשות את זה בכלל? מה יקרה עם ניתפס, בואו פשוט נעזוב את זה, עכשיו כשאנחנו יודעים שזה מייק, לא נאמין לכול מה שהוא שולח לנו וזהו. למה להסתבך איתו סתם?" שאל שון. "חשבתי שרצית לפוצץ אותו במכות לא?" עצבן אותו בראד. "רציתי, אבל מה יקרה עם ניתפס, מי יציל אותנו הפעם? אנחנו משחקים במזל, בסופו של דבר, המזל יפול לרעתנו" אמר שון בטענה כמעט משכנעת. "אבל שון, שנינו מכירים את מייק, הוא איש מסוכן, ומה יקרה עם הוא יבוא לכאן,עדיף להיפתר ממנו כמה שיותר מהר!" השיחה ביני לבין שון התפתחה מהר, ובראד לא היה משותף בה עד שלא שמעו ממנו ציוץ. המשכנו לריב ואז קלטתי. "שון, בראד נעלם!!" צעקתי למראה הדלת הפתוחה. "גם המפה... הוא הלך לבד ל.. למייק..." אמר שון בדאגה. "צריכים למצוא אותו לפני שמייק יעשה לו משהו!" אמרתי בפחד. שון נאנח "כנראה שבכול זאת נלך למייק.." הוא אמר ויצאנו בעקבותיו של בראד למייק.
נ"מ של בראד:
נמאס לי מהוויכוחים שלהם, נמאס לי שבגלל המייק המזויין הזה, הפסדתי את בלה, מה שבטוח, הוא יהיה מאוד מאוד מסכן כשאמצא אותו, אני לא אפרק אותו במכות, מכה אחר מכה... אני הולך לסיים אותו בו במקום, בירייה אחת.
עד שידמם למוות מול עיניי,הוא הרס לי את אהבת האמת שלי, אני אהרוס אותו. חיסול מידי...

לעצור את הזמןWhere stories live. Discover now