20

2.6K 193 33
                                    

" I've one question– " Haikal yang lama mendiamkan diri tiba-tiba bersuara. Dia pun hanya membiarkan sahaja lelaki itu meneruskan kata-kata tapi malangnya lelaki itu kembali senyap.

Hana memusingkan kepala ke arah lelaki itu sambil berkerut dan terlihat lelaki itu sedang menaip sesuatu ditelefon. Lelaki itu menutup telefon selepas selesai segalanya.

Ting!

Telefonnya berbunyi menandakan ada mesej masuk. Segera dia membuka mesej itu.

Pujaan hati dinda 🌻💜

Puan dah ada boyfriend ? :)

Dia segera memalingkan kelapa ke arah Haikal. " What ? " Adakah dia sedang bermimpi ? Dia cubit diri sendiri, sakit. " Puan baca sendirikan ? So I need your answer now. P.A should know everything. "

Dia tahu P.A tu personal assistant tapi perlu tahu perkara macam ni juga ke ? " So ? " Entah kenapa dia ragu-ragu nak menjawab.

Pujaan hati dinda 🌻💜
online

Puan dah ada boyfriend ? :)

Takda lagi. Takda orang berkenan lagi

:(

Hana tersenyum selepas membaca mesej yang dia sendiri hantar. Walaupun dia hanya mesej dengan orang yang disebelahnya, gembiranya lain macam.

Pujaan hati dinda 🌻💜
typing..

Haikal menaip dengan riak wajahnya yang kosong. Lama betul lelaki itu menaip. Entah apa yang lelaki itu ingin sampaikan kepadanya.

Pujaan hati dinda 🌻💜
online

Saya berkenan–

–dengan puan.

–dengan puan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
MS: Crush Sekeras Batu ✔Where stories live. Discover now