🔑 Bab 23 🔒

7.3K 661 19
                                    

"Mingyu," terpana anak matanya memandang tubuh Mingyu yang menjadi perhatiannya sejak dari tadi. Mingyu nampak terkejut. Begitu juga dengan wanita itu.

"Kyungri... apa awak buat dekat sini?" Jaera menyuarakan soalan mautnya kepada wanita itu. Terkulat-kulat wanita itu hendak menjawab. Tetapi merasa tangan Mingyu menyentuh tangannya, dia diam. Mata Jaera yang sakit.

"Kenapa keluar rumah? Dah tahu Jaemin tak boleh keluar pagi-pagikan?"

"Jawab soalan saya dulu, Kim Mingyu. Ni anak siapa dan kenapa awak ada dengan Kyungri sedangkan awak keluar pagi tadi sebab nak pergi kerja?!!" Berdentum suara Jaera memecahkan suasana sunyi pagi ini. Jaemin yang berada di dukungannya tersentak kecil. Baju ibunya digenggam kuat. Bayi yang berada di dukungan Mingyu mula merengek-rengek terkejut.

"Hak saya, suka hati saya. Saya nak ada dengan siapa, ada apa, bukan urusan awak." Kata Mingyu. Jaera pejamkan mata. Geram. Dia tarik nafas dan lepas.

"Saya tak faham awak. Sumpah, saya tak faham."

"Jadi jangan faham saya. Jangan faham hati suami awak ni, Jaera. Tak payah faham sampai bila-bila."

Jaera tidak membalas apa-apa. Melihat Mingyu bangun sambil menarik tangan Kyungri, dia terus beredar. Tetapi dia sempat memandang ke arah bayi yang suaminya dukung. Seperti ada sesuatu yang berbeza dengan bayi yang lain.

Namun itu bukan isu Jaera sekarang ini. Yang menjadi isunya ialah...

"Apa hubungan mereka sebenarnya?"

[COMPLETED] Tears Of A Wife 아내의 눈물 (Mingyu SEVENTEEN)Where stories live. Discover now