Dikurung

6.4K 570 17
                                    

Rambut yang terurai di dalam air tersebut , dibiarkan sahaja . Baju putih bersih yang kini basah dan menampakkan sebahagian dari tubuhnya.

" Akhirnya , kau milik aku Hyemin " Ucap seorang lelaki yang berpakaian doktor , sejak tadi menatap Hyemin yang diletakkan di dalam kamar yang dipenuhi air . Hanya air dan sebuah katil semata - mata.

Taehyung mendekatkan dirinya lalu berbisik " Can you hear me , my babyboo ? " . Namun tiada apa - apa respon yang diberikan dari Hyemin , seolah - olah Taehyung sedang berkata - kata dengan dinding sahaja.

" Sleep well , don't miss me even i know you don't know me . But im really love you Hyemin ." Ucap Taehyung sekali lagi sebelum melangkah pergi meninggalkan kamar Hyemin . Setelah dua hari dia mengurung perempuan itu disini semenjak kejadian di kediaman Jeon tempoh hari.

Taehyung melangkah ke kereta hitam yang menantinya di hadapan rumah tersebut , lalu lantas dia pergi meninggalkan Hyemin yang keseorangan di dalam rumah tersebut.

" Tuan , saya baru dapat pesanan dari Tuan Jeon " Tiba - tiba pembantunya memulakan bicara dengan lelaki yang termangu di dalam kereta tanpa apa - apa perbualan.

" Tentang apa ? " Ayat yang disampaikan oleh pembantunya mampu menarik soalan Taehyung , sebelum ini apa - apa sahaja kenyataan yang dibuat pembantunya hanya mendapat anggukannya sahaja.

" Encik Jungkook kini berusaha mencari Hyemin , demi menyelamatkan perkahwinan dia yang bakal berlangsung bulan depan dan maruah Keluarga Jeon" Jelas pembantunya yakin. Taehyung mengukirkan senyuman yang sungguh dalam , tanda apa yang didengarnya sungguh kelakar.

" Dia tak akan dapat cari Hyemin , She'll not marry with another man unless she die and marry at the heaven " Ucap Taehyung dengan yakin .

Pembantunya hanya mampu mengukirkan senyuman . " Tuan yang lama akan kembali , tidak lama lagi "

[2017]ObsessionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum