הנה האני החדשה

88 8 0
                                    

החודש הזה עבר מהר.

אני ומאור נסענו לרוזי.ראיתי את התמונות מהמסיבה ומצאתי בזווית העין תמונה שלי ושל המטרידן רוקדים בין ההמון.לא ראו אותנו ברור,אבל גם זה משהו.הראתי את התמונה לשוטר שחקר אותי ואת אמא שלי.הם תפסו את המטרידן בסופו של דבר אחרי שבועיים ו3 ימים.
כנראה הוא שלח כבר את התמונות שלי לאתר פורנו וקיבל כסף.כמה?כנראה המון המון כסף.אבל השוטרים שכנעו אותו להוריד את התמונות ולהחזיר את הכסף שקיבל כי זה עברה פלילית והוא יכול להיות בכלא כנראה ליותר שנה,ולדעתי זה מגיע לו!אבל הוא בסך הכל בן אדם.עדיין לא יודעים מי אחראי לכל העברת הכסף.למטרידן קוראים מוריס,כן הוא רוסי.הוא גדול ממני בשנתיים,הוא אמור להיות בצבא אבל לא נתנו לו להיות בצבא כי יש לו עבר פלילי.ובאמת הייתה לו חולצה אדומה ואולסטאר בצבע אדום,כמו שאמרתי לשוטר,מוריס התנצל מליון פעם ואמר לי שהוא הפסיד כסף בהימורים והיה חייב למישהו מלא כסף,לא הייתה לו ברירה והיה צריך לעשות לי את מה שהוא עשה "תמיד יש ברירה" עניתי לו עם חיוך מזויף.

מאז שהפסקתי לצאת כל החברים שלי ובעיקר רון,מנסים כל הזמן שאני אצא מהבית לבלות,לחיות את החיים.מוזר שלא לפני הרבה זמן אני זאת ששכנעתי אותם לצאת ולחיות את החיים הטובים,לעשות רק מה שבא להם.עכשיו הם קוראים לי בשמות גנאי,שאני משעממת ומסריחה מרומנטיקה וכוונות טובות בגלל מאור,אמרתי להם שאני לא חושבת שזה דבר רע.אבל אני לא אכחיש ואשקר שאני מתגעגעת ללילות שהייתי מסטולה מהתחת,שצחקתי בלי הפסקה ובנים כל הזמן היו סביבי,הייתי מלכת הרחבה.אבל למזלי יש לי את מאור שירסן אותי כל פעם מחדש.

לגבי אמא שלי,פתרנו את העיניינים בינינו.אני עכשיו יותר בבית ומפסיקה לצאת למעדונים ולמסיבות,לפעמים אני יוצאת לנקות את הראש בים או שאני רוכבת על אופניים בימי שבת בבבוקר בחוות סוסים שנמצא ליד הבית של מאור.ובעיקר אני נשארת בבית ולומדת לקראת השנת לימודים החדשה.

ולגבי מערכת יחסים?אני ומאור זוג מהסרטים מה שנקרא.הספקנו לצאת לדייטים,להכיר חברים חדשים שיהיו איתנו בלימודים ואנחנו נהיינו מן חבורה קטנה כזאת:רונן לירן ומאור הם הבנים,אני אלמוג ודניאל הבנות.

כל יום שישי לי ולמאור יש מנהג שיצאנו לראות סרט בקולנוע.באיזה שישי אחד מאור שכנע אותי לבוא איתו לאיזה סרט קיטשי של בנות שנקרא 'אהבה משמיים' בסוף הוא בכה כמו איזה כוסית,כל הסרט לא הפסקתי לצחוק עליו.ושבוע שישי לאחר מכן שכנעתי אותו שנראה את הסרט אימה החדש שנקרא 'הזומבים המהלכים 4' והוא כל הסרט רק רצה להקיא מכמויות הדם שהראו בסרט.

ולגבי חברות...יש את אלמוג ודניאל מהחבורה,הן בתולות כמובן.לא מנוסות בכלום,חושבות שהכל תמים ושהן בעולם קסום עם חדי קרן מעופפים וקשת בענן.שתיהן מעריצות להקת בנים שאף אחד לא מכיר וכשאני באה אליהן הן לא מפסיקות לשים את השירים שלהם ולרקוד כמו משוגעות,הן כל כך מפחידות אותי בתמימות שלהן שלפעמים אני רוצה לבכות,אבל אני מחבבת אותן.הן חברות נהדרות.

לפעמים הן ישנות אצלי או ההפך ואנחנו עושות מסיבת פיג'מות ושיחות נפש בלילה עם גלידות ושמיכות חמות,לפעמים אנחנו אופות עוגיות ומלחמת כריות.אף פעם לא היו לי חברות כאלה טובות,אולי אחת שתיים אבל בעיקר ניצלתי אותן ואף פעם לא הייתי במסיבת פיג'מות,תמיד היה לי נוח להיות עם בנים במקום בנות.

אם לפני חודשיים הייתי מדמיינת אותי במסיבת פיג'מות עם חברות חדשות הייתי צוחקת צחוק גדול כזה ומרושע.לא הייתי מסוגלת להישאר דקה שלמה עם זיבולי שכל של בנות,הייתי בשוק אם בכלל בנות היו רוצות להיות לידי.

עברו חודש ושבועיים מאז מה שקרה לי במסיבה,זה פתח לי את העיניים סוף סוף.ואני מתחילה להיות שלמה עם האני החדשה.


חיית המסיבות-החיים שאחריWhere stories live. Discover now