משטרה,חקירות,סמים ופשעים

83 10 0
                                    

"צבע חולצה?"

"אדום..אני חושבת.רגע,הנעליים בצבע אדום והחולצה..."נשמתי כדי להירגע,היה לי קשה לזכור את הפרטים של המטרידן מהמסיבה,אני אפילו לא יודעת איך קוראים לו ואם יש לו קשר לרוזי,היא זאת שארגנה את המסיבה.

אף פעם לא חשבתי שאני אהיה בתחנת משטרה.זה כמו בסרטים,שמתחקרים אותך בחדר קטן וחשוך עם שולחן קטן באמצע ,מנורה אחת שבקושי משפיעה,לפעמים אפילו יש פנס.חשבתי שתמיד בתחנות משטרה הכל מסריח מפשעים,מסוחרי סמים,וחקירות עם מכות ודם...וואו,כנראה אני חיה בסרט.

החקירה המשיכה כמו נצח ורק רציתי לעוף הביתה ולישון.השוטר הסתכל עליי ונגע בזקן שלו,כשהוא סיים להסתכל עליי הוא כתב כמה דברים באיזה פנקס קטן.הוא שאל עוד כמה שאלות כמו-מה הכתובת של המסיבה,איזה גובה הוא,צבע שיער ועיניים,האם ראיתי אותו מתישהו,איזה טעם היה למשקה.בסוף הוא נאנח ואמר "חבל שאין לה מצלמות אבטחה בבית,היה לנו יותר קל"

מצלמות אבטחה...חבל שאין לה מצלמות אבטחה בבית...ניסיתי להבין במוח שלי למה הוא התכוון.מצלמות!בטח מישהו צילם את המסיבה.עלה לי רעיון,אני צריכה ללכת לבית של רוזי,לראות תמונות של ארועי אמש מהמסיבה.בטוח אני אמצא תמונה של המזורגג שם,נמצא אותו דרך המשטרה,והוא ישלם על מה שעשה לי!

"קרה משהו?"הוא הבחין שמשהו בי השתנה ושאני חושבת על משהו.

"לא...כלום.אני משוחררת?"

"כן,אמא שלך נמצאת פה?אני צריך לדבר איתה"

הזעפתי פנים ואמרתי "היא בדרך" חייכתי את החיוך הקבוע שלי ויצאתי.מאור ואמא שלו ישבו בחוץ וחיכו לי שאני אסיים עם החקירה,בנתיים מאור סיים לספר לאמא שלו את כל הפרטים הקטנים ממה שקרה לי.אמא שלו-אורנה,ראתה אותי יוצאת וישר באה לחבק אותי "הכל יהיה בסדר" היא אמרה,בתקווה שבאמת הכל יסתדר לי.

אמא שלי סוף סוף הגיעה לתחנה אחרי שאורנה התקשרה אלייה לפני מלא מלא זמן.מעניין איפה היא הייתה במקום לתת כתף תומכת לבת שלה.

"עוד פעם נכנסת לצרות?"היא הסתכלה עליי במבט ללא רחמים.

"השוטרים רוצים לתחקר אותך"לא הייתי מעוניינת לדבר איתה יותר מידי.

"הם רוצים לתחקר אותי?אני לא זאת שעשתה בעיות.אלא את,ואת לא תתחמקי מזה בלי עונש"

"כל הכבוד שאת לוקחת על עצמך את תפקיד האמא"אמרתי בזלזול

אורנה לקחה את אמא שלי לחדר של החקירות ודיברה איתה בדרך,כנראה עליי.

"יש לי רעיון"לחשתי למאור ולקחתי אותו לחדר ההמתנה.

"בטח לרוזי יש תמונות מהמסיבה.אולי אני אמצא איזה תמונה שהמזדיין הזה נמצא שם,אני אראה למשטרה ו...לא יודעת"דיברתי יותר מדי מהר ושמתי לב שמאור מבולבול.

התייאשתי והמשכתי"אני לא רוצה לראות אותי באיזה אתר פורנו"

"אז זה לא יקרה"

"אבל עצם המחשבה שהוא צילם מה שהוא צילם,שהוא יכול לראות אותי במצב כזה ולהפיץ לכולם.זה הפרטיות שלי,הוא לא יכול לברוח ככה בלי לשלם על זה"

מאור גירד בשיער ממבוכה וחייך "ברגע שנגלה מי זה אני אפוצץ אותו מכות" הוא לקח את הראש שלי ושם על החזה שלו.עכשיו דצמבר וקור כלבים בחוץ!אבל כשהייתי איתו היה לי נעים וחם.

"אתה תפוצץ אותו?מה הוא חצ'קון?"צחקנו שנינו.

"איזה הומור יש לך"הוא חייך אליי והסתכלנו זה על זו במבט של הערצה.

התקרבתי אליו והוא אליי,השפתיים שלנו נפגשו.לא היה אכפת לי שזה רומנטי,כי אני יכולה להקיא שאני רק מריחה קצת רומנטיקה באוויר,אני לא בן אדם של רומנטיקה,אני לא בקטע של חבר ואני לא יוצאת לדייטים.אבל היה לי כיף,והרגשתי מה זה באמת לאהוב מישהו.

הפסקנו להתנשק,הסתכלתי עליו וחיוך גדול עלה על פניי,אני חושבת שאני מוכנה למערכת יחסים רצינית.



חיית המסיבות-החיים שאחריWhere stories live. Discover now