אין לי לאן לברוח

102 10 0
                                    

איזה אחד מהמסיבה נדבק לי לתחת ולא עזב אותי.אחרי כמה דקות הוא בא לי עם איזה שתייה,שתיתי מהר מבלי לחשוב ואז הוא הוביל אותי לאיזה מרתף בבית של רוזי.העיניים שלי כאבו,הכל לא היה לי ברור,לא הרגשתי את הגוף שלי.הרגשתי את היד שלו על החזה שלי,הוא זרק אותי על ספה והוריד לי חולצה.הייתי חלשה מכדי להגיב למה שהוא עשה.אם הוא רוצה סקס הוא צריך לעשות את זה בדרך המקובלת.רציתי לתת לו בעיטה לזין ולקרוע אותו לגזרים על זה שהוא מנצל בחורות כמוני.אבל פשוט לא יכולתי להפעיל כוח,לא יכולתי להזיז אפילו את היד.עכשיו הבנתי הכל,חתיכת בן זונה מזדיין הוא שם לי סם בשתייה.הגענו למצב שהייתי ערומה והוא הוציא מצלמה וצילם אותי.בכיתי מלא כל מה שהצלחתי להוציא מהפה שלי היה רק 'תפסיק' בקול חלש ומתחנן,אולי אם הוא יראה שאני פגיעה כבר הוא יעזוב אותי וינצל אחרת.
נפלתי מהספה והוא לא עשה כלום,דחפתי אצבע לגרון והקאתי את כל הסם שהביא לי.הוא ראה שאני חוזרת להיות נורמאלית ורץ מהר.
נשארתי שם והתאוששתי,התקשרתי למאור אבל הוא לא ענה לי.התלבשתי ועליתי למעלה במדרגות בחזרה למסיבה,חיפשתי אותו בכל מקום,בבר,בבריכה,אפילו נכנסתי לחדרים אבל ראיתי רק זוגות מתנשקים ומזדיינים.
כבר לא היה לי לאן לברוח.דמעות מלאו לי את העיניים,הרגשתי חלשה והיה לי קשה לנשום.רצתי לבית של מאור הכי מהר שיכולתי,פשוט ברחתי אליו בתקווה למצוא אותו שם חושב עליי,קיוותי שהוא יסלח לי אחרי מה שקרה היום ואיך שנזפתי עליו.הייתי חייבת לראות אותו,לספר לו הכל,הייתי צריכה את הכתף התומכת שלו.הייתי צריכה להתפרק ולבכות עליו כי הוא הבן אדם היחיד שמצליח להבין אותי.
הבנתי,הבנתי כמה שהוא חשוב לי.הוא רק רצה לעזור לי ולשמור עליי,אם הייתי איתו עכשיו מה שקרה עם המטרידן הזה והסם לא היה קורה בכלל.וכל תמונות העירום שלי בטח יהיו מחר באיזה אתר פורנו.ומאור לא רצה שזה יקרה,כי הוא ידע שדברים כאלה יקרו לי אז הוא העדיף לשמור עליי.
ולגבי אמא שלי מאז שאבא נפטר כבר ממזמן היא לא שומרת עליי ולא מתעניינת בחיים שלי ואני בשלה וטוב שכך.למרות שאני מתגעגעת לתקופה המאושרת שלנו ביחד,הייתה לנו משפחה קטנה ומאושרת.הכל התפרק כל כך מהר ואי אפשר להחזיר את הזמן אחורה.
עכשיו במקום שאני ואמא שלי נמשיך אחרי המוות של אבא שלי ונחייה חיים רגילים אנחנו לא יכולות,שתינו בורחות לבנים,לשתייה,סמים,עישון ועושות רק צרות לעצמינו.זה מה שאני לא רוצה בשבילי,אני ציפיתי לעצמי עתיד זוהר,להתחתן עם איזה חתיך מהסרטים ושיהיה לי ילדים יפים וקטנים,לקנות מותגים ותכשיטים.בשביל כל הדברים האלה שתכננתי לעצמי כשאני אהיה גדולה אני צריכה להתאמץ בלימודים!זה הגיל שמתחילים לבנות את כל העתיד והכל יצא לי ההפך.
אחרי התקרית הזאת עם המטרידן הבנתי שהחיים שלי חשובים ואני לא יכולה לבזבז את החיים שלי בכל מיני דברים מפגרים שיעשו לי רק רע לעתיד.הבנתי גם למה מאור התכוון,ואני כל הזמן שכנעתי אותו שהוא זה שלא עושה כלום בחיים שלו.אני זאת שתקועה ולא עושה כלום בחיים שלי.
אני לא רוצה לגמור כמו אמא שלי,אני צריכה להשתנות,ומהר!

חיית המסיבות-החיים שאחריOù les histoires vivent. Découvrez maintenant