השקט שאחרי הסערה

100 9 0
                                    

הגעתי לבית של מאור,התנשמתי חזק וניסיתי להתאושש ממה שקרה במסיבה.עכשיו 3:52 לפנות בוקר,דפקתי כל כך חזק בדלת שכאבו לי האוזניים ברמה מטורפת.אולי זה בגלל שההשפעה של הסם עדיין לא נגמרה.
מאור פתח לי את הדלת והיה המום,נראתי ממש רע,השיער של היה מבולגן,בכיתי בלי הפסקה ובגלל זה כל האיפור שלי נמרח.כל הגוף שלי השתתק שראיתי אותו,עד שהתהפכה לי הבטן ממש וקיא עמד לי בגרון,דחפתי את מאור שעמד בדלת ורצתי לשירותים בבית שלו.אני יודעת איפה כל דבר נמצא אצלו מרוב כל הפעמים שאני אצלו.
הקאתי את נשמתי והרגשתי הקלה גדולה.מאור בא מאחוריי ולקח את השיער שלי שלא יתלכלך.
"אני יכולה להתקלח?"שאלתי אותו בלחש.
הוא הנהן.

יצאתי מהמקלחת וראיתי שיש בגדים על כיסא,התלבשתי והלכתי לחדר שלו.הוא כבר נירדם,חייכתי אליו ושכבתי לצידו.ככה שהיינו אחד מול השנייה.

"אני מצטערת"
הוא פתח את עיניו ולחש "על מה?"
"על הכל מאור...אתה.."עצרתי לרגע ועצמתי עיניים "אתה בן אדם טוב".
הוא שם עליי יד והזיז קצוות שיער מהפנים שלי.זה היה מאוד רומנטי ואני ילדה שלא סובלת דברים רומנטיים אבל משום מה אהבתי את מה שקרה.
"את רוצה לספר לי מה קרה?"הוא לחש,היה לו מבט שהתעניין בי מאוד ואהבתי את זה.
"אני ורון היינו במסיבה של רוזי מהשכבה,רון הלך לכמה בנים ואני נשארתי לרקוד"
ירדה לי דמעה,קשה לי לספר את מה שקרה.זה לא משהו שאפשר לספר ככה כאילו הכל בסדר וזה כבר קרה,זה טראומה שתשאר לנצח.
"היה איזה אחד ש..רקד איתי ואז בא עם שתייה.והוא שם לי סם אונס...בשתייה...ו.."
"תמשיכי...."
"הוא הוריד ממני בגדים וצילם אותי והייתי יותר מידי חלשה מכדי להגיב למה שהוא עשה"
הוא רצה לבכות בעצמו,ראיתי את זה על הפנים שלו.הוא לא היה מוכן לכך שמישהו יתייחס אליי בזלזול,שאני יהיה פגועה עד כדי כך.הוא הלך לשנייה והביא לי כוס מים,שתיתי מהר והמשכתי לספר לו מה קרה ואיך הגעתי אליו.
"אנחנו צריכים ללכת מחר למשטרה.את,אמא שלי ואמא שלך"נימת הקול שלו הבהירה לי שזאת פקודה ושהוא כועס עליי שלא התנהגתי בחוכמה.הוא הלך לישון בחדר פנוי בבית.אני רציתי לדבר איתו ולהגיד לו שזה רעיון בכלל לא טוב,שאכפת לאמא שלי רק עצמה.שכל החופש הזה היא אפילו לא דיברה איתי. אבל נשארתי בחדר שלו,על המיטה שלו בדיוק כמו בפעם שעברה שהוא לקח אותי אליו ושמר עליי.

אני לאט לאט מתחילה לשנוא אותי יותר ויותר....ולחשוב שאף אחד לא מבין אותי,אני פשוט רוצה להיעלם ולחזור כבן אדם אחר,יותר טוב.

חיית המסיבות-החיים שאחריWhere stories live. Discover now