Chapter 41:

623 75 40
                                    

הפרק מוקדש לsky_noy שכל כך התחננה אלי לדבר הזה, אז הנה לך ילדה❤:

אזהרה: הפרק מכיל תכנים מיניים רבים!

Louis' p.o.v:

שפתיו האדומות והמגרות של הארי משתהות מעל לשפתיי, אני יכול להרגיש את החום שלהם על שפתיי הקרות, משתוקק למגע שלהן, מחכה שיחמם את שפתיי, יבעיר את גופי במגע הקל שבקלים. הוא רוכן לכיוון פניי, נושך את שפתי התחתונה, מקבל גישה לפי. "ממ, לואי אתה כל כך מתוק." הוא הומה, אני מרגיש את תנועות שפתיו כנגד שלי, מרגיש בעקצוץ מעצבן כנגד הבוקסר שלי, שונא את ההרגשה, מחכה שהארי יעביר את זה, ואני יודע שזה שגוי, אבל זה מרגיש כל כך משכר, גורם לי לחשוב שכל מה שקורה עכשיו זה נכון, למרות המחשבה המנקרת בראשי, אני דוחק אותה לצד, מתעקש להרגיש הנאה, ולו רק לרגע אחד. הוא יורד בנשיקות מצווארי ועד בטני התחתונה, מעביר זרמי חשמל בגופי, ניצוצות בכל מקום, כאילו שורפים אותי מבפנים, אני יכול להרגיש בכוויה בכל מקום ששפתיו נושקות לו. לפתע הוא חודל מלנשק את בטני, אני גונח במחאה, אולם הוא רק עולה לשפתיי, מתחיל לנשק אותי בלהט, כאילו גם הוא משתוקק לזה, משתוקק למגע הזה, לניצוצות האלו. אני מרגיש את החבר שלי מתחיל לפעול שם למטה, מעיק עוד יותר על כל ההרגשות, הבוקסר נעשה לוחץ יותר, וכשהארי מחליט להתחכך בי זה נראה לי אכזרי, הוא גונח לתוך פי, אני משלב את רגליי על גבו, אבל הוא חודל מפעולותיו, אני יכול להרגיש בחיוך שלו כנגד שפתיי, מרגיש בשנאה רבה כלפיו לגבי זה שמתגרה בי. אני מנסה לדחות את המחשבות אבל מרגיש מעורפל כששפתיו של הארי עוברות משפתיי לעור שבצווארי, גורם לצמרמורות לעבור באזור. הוא מנשק אותי שם נשיקות פתוחות, מעביר את לשונו על עורי, מוצץ את העור הבתול, כשמרגיש אותי קופץ הוא משתהה על אזור מסוים, כנראה שגילה על הנקודה הרגישה שלי, אני יודע שמסמן אותי כשהוא נושף על עורי, אני יכול להרגיש שזה קריר בלי השפתיים של הארי עליי. הקול שבראש שלי ממשיך לצעוק לי שזה כל כך שגוי אבל אני דוחף את המחשבות אחורה, מתעקש בשנית ליהנות מהרגע. אני יודע שלמחרת בבוקר אתחרט על זה, אני מוסיף בראשי את העובדה שגם כנראה ולא אוכל ללכת. אני מגחך נוכח המחשבה, הארי חודל מפעולותיו, אני מבחין בתהייה שעל פניו, לא יודע למה אני מגחך שעה שהוא מתעלל בי, מייסר אותי מתשוקה למגעו.

"מה מצחיק לואי?" הארי שואל, מלא תהייה, מלא בהתעניינות לדעת את הסיבה, אך אני רק ממלמל שדבר אינו מצחיק אותי, מחליט לשנות נושא בכך שמוריד את תחתוניו של הארי במהירות, מרגיש את הסומק מזדחל לפניי נוכח הגודל של איברו. הוא לא מבזבז זמן, אני מוריד את רגליי ממותנו כך שהוא מוריד גם את שלי, לאחר ששואל אותי בפעם האין ספור אם אני מוכן, אני רק מהנהן בשיכרון חושים, שוב משתוקק למגעו. הוא מעביר את ידו על איברי, מתחיל להזיז אותה מעלה ומטה, לוחץ מידי פעם, מגביר את מהירות תנועתו, משפשף ולוחץ על אשכיי, לא לוקח הרבה זמן עד שאני מרגיש באופוריה מוחלטת, הוא קוטע הכל בכך שמסובב אותי. אני מרגיש בעצם כנגד החור שלי, הארי רוכן מעל אוזני, אני יכול להרגיש את הנשימה שלו מדגדגת אותי, "אני מכניס אצבע אחת, זה בסדר?"
כל שאני יכול לעשות זה להנהן את ראשי. הוא עושה את שאמר, מתחיל להניע את אצבעו, כנראה מכין אותי, אבל אני יודע שבשביל גודלו יצטרך קצת יותר מאצבע אחת.
הוא מכניס אות אצבע בלי התראה, אני מרגיש את האזור שם נעשה רטוב, את הלחץ בין רגליי, שונא את המשחק המקדים שלו. "כל כך... רטוב, ומוכן בשבילי..." הוא גונח, מוציא את אצבעותיו ברגע אחד, ואז זה מגיע; המכה הכואבת אך המענגת בו זמנית, כשאני יודע שהוא נכנס זה הופך לנוראי בשביל הרגשה, ואני לא יודע אם סובל או מתענג מזה.

בהתחלה, הוא משתהה שם למשך זמן רב, כשאני חושב שלא יעשה דבר ללא הסכמתי אני מהנהן, גונח כשהוא מוציא ומכניס את איברו בקצב איטי, כנראה נותן לי להתרגל לתחושה המעיקה הזאת, אבל עם זאת, זה מרגיש כל כך טוב, כל כך מענג, אני גונח בהנאה, יכול לשמוע אותו גונח אחרי, מביא את ידו בשביל לעטוף את האיבר שלי, מזיז אותה עלי, מפעיל לחץ מידי פעם. אומנם זה קצת שורף וכואב, אבל אני מניח שבמקרה זה העונג מתעלה על הכל, גורם לי לגנוח שוב. "ת-תגביר," אני נושף, בקושי מסוגל לדבר, מתחנן שלא יבקש ממני לעשות את הדבר הנוראי הזה שוב. "מה?" הוא שואל, מתנהג כאילו שלא שמע את דברי, ואני יודע שהוא מתגרה בי, הוא מנשק את גבי, ואני יכול להרגיש בחיוך שלו כנגד עורי. "תג-תגביר את הקצב," אני גונח כשמרגיש אותו מתחיל להיכנס ולצאת ממני במהירות גבוהה יותר, מכאיבה יותר, מהנה הרבה יותר, גורמת לי לגנוח בחוזקה, ואני מתבייש בעצמי, אבל זה נעלם כשהארי מדבר, "ממ לואי, כל כך... הדוק." הוא נושף כנגד צווארי, ממשיך לנוע בתוכי במהירות רבה.

אני מרגיש בקשרים נקשרים בתוך בטני התחתונה, יודע שכנראה עומד להגיע לשלב הסופי, לא יכול להביא אותי לומר זאת, רק גונח כשהאר נע בתוכי במהירות, יכול לשמוע את רעש התנגשות העור והגניחות שלנו ממלא את החדר. אני יכול להרגיש זיעה קרה ממלאת את מעטפת גופי, מרגיש זאת כנגד גבי כשבטנו מוצמדת אליו, יודע שזאת הפעם הראשונה והיחידה שאני באמת נהנה ביחסים כאלו, לא יכול שלא להעמיד אותה כדבר המעולה ביותר שקרה לי, כמו כל הרגשה שהארי מצליח להעביר בגופי. הוא מסוגל, איכשהו, להפוך את הכל למדהים יותר, מהנה יותר, מיד אחרי ששמים בצד את כל מה שהיה לפני ששינה את יחסו כלפיי, אני מזכיר זאת לעצמי.
אולם אז נוזף בי על כך שהעליתי זאת, כי הארי השתנה, הוא מנסה, ואני לא יכול להגיד שלא גאה בו על כך, כי באמת שאני מעריך אותו לגבי כל התאפקות שלו כלפי.
אני מרגיש בנוזל סמיך ודביק כנגד בטני, ברגע שמרגיש את השחרור בבטני יודע שזה מה שקשר אותה מלכתחילה, לא יכול להתעלם מזה כאשר מרגיש בפריקה של הארי בתוכי, ממלאת אותי בנוזל סמיך, ואני מנסה לא להכניס את הקטע ההגייני לתמונה.

הארי יוצא מתוכי, נופל על המיטה לידי, ובמהרה אני מוצא אותו מעלי, מלקק את הנוזל שצבעו לבן מלוכלך, נשכב לידי כשמסיים, אני מרים את חלק גופי העליון על חזהו, נותן לו לכסות אותי בשמיכה. אומנם המיטה שלי לא גדולה כמו שלו, אבל רק לרגע אחד, שבו אני בין ידיו החזקות, בשטח קטן, כשחצי מגופי על חזהו, אני באמת ובתמים מרגיש מוגן בחברתו, מרגיש שדבר לא יכול לפגוע בי, אלא אם הארי ייתהפך בין רגע, ואיאלץ למצוא את עצמי מתחבא מפניו, כמו לאחר הרבה מקרים שאנחנו מבלים יחד.

∞☆∞

אז, תודה לאהובת נפשי שכתבה את קטע הסמאט פעמיים!
כמובן, זה היה בשביל שתפסיקו לחפור לי, אבל אני אקח קצת קרדיט ואגיד ששיניתי כמה דברים/:
הרוב שייך לרותם אהובת לבי😍

אז, תאמרו לי מה דעתכן?

ואני באמת מאוכזבת מזה שכל המספרים ירדו יותר מידי ו... זה מכאיב לי, אבל איו לי דבר לעשות בעניין...
עוד מעט אני אעלה וואנשוט, פשוט רציתי להעלות את הפרק לפני בשביל שלא תתבאסו או משהו...

תגיבו ותצביעו❤.

Freedom || L.SWhere stories live. Discover now