Mylove Syahera [C]

Por erianaroselle

256K 5.9K 62

hanya kerana hutang , Syahera Azurien gadis yang manja terperangkap dalam dunia gelap Danish Raykal yang meru... Más

BAB 1🗻
BAB 2 🗻
BAB 3 🗻
BAB 4🗻
BAB 6 🗻
BAB 7 🗻
BAB 8 🗻
BAB 9 🗻
BAB 10 🗻
BAB 11 🗻
BAB 12 🗻
BAB 13 🗻
BAB 14 🗻
BAB 15 🗻
BAB 16 🗻
BAB 17 🗻
BAB 18 🗻
BAB 19 🗻
BAB 20 🗻
BAB 21 🗻
BAB 22 🗻
BAB 23 🗻
BAB 24 🗻
CAST 🗻
BAB 25 🗻
BAB 26 🗻
BAB 27 🗻
BAB 28 🗻
BAB 29 🗻
BAB 30 🗻
BAB 31 🗻
BAB 32 🗻
BAB 33 🗻
BAB 34 🗻
BAB 35 🗻
BAB 36 "End" 🗻

BAB 5 🗻

8.4K 213 0
Por erianaroselle

Langkah kakiku terhenti apabila sebuah kereta jenama Vellfire berwarna hitam berhenti dihadapanku , aku mula mengundurkan langkah kakiku , hatiku berasa seperti tidak kena akan terjadi .

Lagi laju langkah aku lari , maka keluar lah sekumpulan yang aku kenali kerana itu lah lelaki yang datang mengutip hutang di rumahku , Syhera mengundur sedikit sampailah Syhera  terlanggar mamat kacak .

Ya danish raykal , yang telah memalukan keluarga aku tadi , aku juga telah menolak syarat yang diberinya untuk menglangsaikan hutang papaku .

"Apa semua ni ? .- lagakku seperti tiada apa apa yang berlaku .Tapi dirinya tetap tidak tenang apabila sekumpulan lelaki itu telah menuju ke arah belakangku . Syahera ! Kau kena berhati hati , kalau kau silap langkah , hidup kau dalam bahaya .Mata Syhera  tak henti henti memandang ke belakang sahaja .


"Syahera kan berbincang , tapi kenapa lari ? Saya datang ni nak berbincanglah pasal hutang papa syahera hehe ." Lelaki itu berkata dengan nada lembut bapok tapi boleh tahan seram eh suaranya .


"Saya taknak bincang harini , kita bincang hari lain "tegas Syhera berkata

"Errmmm , hari apa ye ? Saya nak kepastian jugak , senang aku nak aturkan jadual aku dan kita boleh berbincang berdua tanpa sebarang gangguan " balasnya gatal . Danish raykal  berkata sambil memegang bahu syahera dengan tangannya .


"Dalam masa terdekat ini , Aku sendiri yang akan datang dan bagitahu bila ."kata Syhera .Syhera menepis tangan lelaki yang berani berani menyentuh bahuku .


Syhera melihat bahasa isyarat dari mata lelaki itu , dengan cepat aku melepaskan diri , dan bunyi hon membuatnya terkejut dan tidak dapat berhenti  Syhera jatuh bertiarap hinggakan kakinya terseliuh akibat dilanggar oleh kereta ini .


"Cik tak apa apa ke ?" Soal lelaki yang melanggarnya tadi .Syhera kenal lelaki ini , lelaki yang datang rumah aku semalam , dan lelaki yang datang menagih hutang itu juga .


Dia cuba mendekatiku dengan niat ingin membantu , tetapi aku menghalangnya niat lelaki itu ."Takpayah , aku boleh jalan sendiri ."jawab Syhera lagak seperti tiada apa apa


Aku cuba bangun tapi kakiku masih berasa sakit , aku terperangkap , lelaki itu sengaja membuat dirinya melihat bahasa isyarat yang diberikan , justeru itu , dia tahu juga aku ingin melarikan diri so dia gunakan orang dia untuk langgar aku .

"Aku cakap jangan dekat lah gile " marahku apabila dia berkeras ingin membantuku

"Saya cuma nak tolong Cik je , cik cedera kan? - kata lelaki dengan nada risau .

"Aku kenal kau jantan , kau yang datang rumah aku semalam minta hutang kan " herdik Syhera kepada lelaki itu . Lelaki itu cuma tersenyum sahaja apabila syhera mula mengetahui kebenarannya


" Tak sangka Tengku Syahera Azurien ini bijak orangnya " gumam lelaki itu perlahan .Lelaki itu mula mendekati diriku , dengan kaki nak patah ni , kau pikir dapat larikan diri , lagi lagi tempat parking ini dahlah sunyi je .


"Mama Mama Mama , Papa Papa ! Kakak , tolong Syahera " doaku dalam hati

Aku buntu nak minta pertolongan , dia juga melihat ada kaki yang berjalan menghampirinya , takperlu dipandang dia sudah tahu lelaki itu siapa DANISH RAYKAL .

"Takpayah buat kerja sia sia Syahera , kau takkan dapat larikan diri dari aku , baik kau berhenti daripada kau terus sakitkan diri kau " ujar Danish sinis Syhera mengabaikan kata kata lelaki itu , dia tetap berusaha untuk berjalan , Syhera cuba melawan tapi ade sesuatu melekat di mulutnya .Pandangan aku mula kabur , yang aku dengar hanyalah arahan dari lelaki itu .


"Jangan Sentuh perempuan ini , korang buat kerje korang macam biasa .. biar aku yang uruskan dia " arah Danish seraya mengelus lembut pipi Syhera

Seguir leyendo

También te gustarán

6.9K 712 42
( UNEDITED ) Under Dear Series: "Kita bagai siang dan malam. Tidak akan menyatu kecuali dengan takdirNya." MENGISAHKAN tentang ADREENA NAYRA y...
545K 21.8K 70
Kehidupan 6 orang gadis yang betukar 100% selepas kejadian buruk menimpa mereka. Ziela Adelia, Maizatul Aishah, Fatin Nadhirah, Balkis Mustika, Siti...
135K 5.7K 48
[First Book Mafia Family] Start: 28/5/20 End: 22/1/21 Siapa tidak kenal jejaka igauan para hawa yang kejam dan tidak berhati perut pada setiap faktor...
56.7K 5.9K 36
Dua pekerjaan yang sangat mencabar. Jika lalai seminit, banyak nyawa yang terkorban. "Tuan ingat muka Tuan kacak sangat?" Gaduh. Gaduh. Gaduh. Ada...