part 6

1.7K 146 283
                                    


היי הודעה חשובה בסוף הפרק❤️
תהנו

נ.מ זאין פיין מאליק

פקחתי את עיניי באיטיות והתהפכתי לצד השני. לפני ששמתי לב הייתי מרוח על הרצפה. כל החמימות שהרגשתי שהייתה לי נעלמה. הסתכלתי מסביבי וראיתי שאני בסלון. נעמדתי באיטיות וראיתי את ליאם מכורבל עם עצמו, עם הפרצוף הכי מתוק. הלכתי לכיוון השירותים ונעצרתי כשראיתי שהדלת של לואי פתוחה. הצצתי פנימה וראיתי אותו מחבק את הכרית ורועד מקור. כיסיתי אותו ונתתי לו נשיקה על הלחי (ה.כ סליחה על הקיטשיות אני פשוט מדמיינת את זה ונמסה). לאחר מכן הלכתי לשירותים והתארגנתי. ראיתי שהשעה הייתה רק שבע וחצי, ואני וליאם לקחנו שבוע חופש מהעבודה כדי לבלות עם לואי. החלטתי להכין פנקייקים. באמצע ההכנות הרגשתי שתי ידיים קרות עוטפות אותי במותניים וסנטר מונחת על הכתף. קפצתי מבהלה ומהר הסתובבתי לנשק את ליאם.

"בוקר טוב" מלמל ברגע שהתנתקנו. חזרתי להכין את הפנקייקים ושמעתי את הדלת של השירותים נטרקת בחוזקה ובום גדול נשמע. צרחתי מבהלה.

"סליחה" קרא ליאם מהשירותים. המשכתי להכין את הפנקייקים והעברתי את הכל לצלחת גדולה.

"בוקר טוב?" שמעתי קול חלש מאחורי. הסתובבתי וראיתי את לואי משפשף את עיניו

"התעוררת מהרעש של ליאם?" שאלתי. לואי הנהן והלך לכיוון הספה, נחת עליה והתכסה בשמיכה.

"לואי, בוא הכנתי פנקייקים".

זה היה המאכל האהוב על לואי. הכנו גם אתמול בבוקר, אבל לואי נרדם, אז בסוף רק אני וליאם אכלנו. יותר נכון אני. ליאם רק צחק מהתנהגות שלי עד שנפל מהכיסא, ואז שנינו צחקנו בקול רם. אם להיות כנה אין לי מושג איך לואי לא התעורר. עשינו כל כך הרבה רעש.

"בייב תביא סכו"ם", ליאם קטע את המחשבות שלי וניגשתי למגירה של הסכו"ם. לקחתי מזלג וסכין (ה.כ לא יודעת מה איתכם אני אוכל פנקייקים עם סכין ומזלג), ואת המזלג הכחול של לואי. התיישבתי ליד ליאם והתחלנו לאכול.

"ממממ זאין... מממ זה ממש טעים" אמר לואי בפה מלא, עצם את העיניים והתענג על התחושה.

"שלי יותר טעימים! אין מה להשוות" אמר ליאם ונעץ בי מבט מפחיד.

"או.. שתוק כבר. אתה נהנה" אמרתי.

"צודק בייב יצא לך מאוד טעים", אמר ליאם ורכן לנשק אותי.

"אחמ אחמ" השתעל לואי בזיוף. הוא תמיד היה עושה את זה, אבל מבפנים שלושתנו ידענו שהוא חושב שזה מתוק. ראיתי שהוא צילם אותנו ישנים אתמול בלילה. האידיוט הפעיל פלאש. אחרי שסיימנו לאכול לואי מיהר לשירותים כמו שהוא תמיד עושה אחרי הארוחה, בשביל לא לעזור לשטוף את הכלים, אבל אני וליאם אף פעם לא הערנו לו על זה. למעשה, אנחנו חושבים שזה ממש חמוד שהוא מתנהג בצורה כזאת ילדותית.

THIS TOWN- לארי סטיילנסוןWhere stories live. Discover now