Part 2

1.9K 163 185
                                    

הייי עוד לא הגענו ל10 הצבעות פשוט הבטחתי לעלות היום אז אני מעלה, סליחה אם הפרקים קצרים מדי כרגע אני בנתיים מנסה לכתוב בסיס...
נ.מ- נקודת מבט
ה.כ- הערת הכותבת
מקווה שתהנו מהפרק❤️

נ.מ לואי טומלינסון

פקחתי את עיניי באיטיות מרגיש כאב חד בראשי, מנסה לעמוד אך ללא הצלחה נופל אחורה. התבוננתי בחדר וראיתי קירות לבנים, כורסא אפורה על יד המיטה ומראה ארוכה. התקרבתי אל המראה מביט בגבר עם עיניים אדומות ובגדי בית חולים. אף פעם לא אהבתי את המראה שלי וככה עוד יותר שנאתי אותו. הדלת נפתחה ומיד סובבתי את ראשי וראיתי גבר לבוש בחלוק לבן. הנחתי שהוא הרופא פה.

"שלום לואי איך אתה מרגיש? אני דוקטור נייל " אמר. הוא היה בלונדיני עם עיניים כחולות, טיפה יותר גבוה ממני ויפה, זה היה בטוח...

"לואי?" הוציא אותי ממחשבותיי מבין שבהיתי בו. מיד ניערתי את ראשי מרגיש כאב חד, ניסיתי להתעלם מזה ומעדתי קצת אחורה. הרגשתי יד תופסת אותי, זה היה נייל. הוא הושיב אותי בזהירות על המיטה, הנהן וכתב משהו בקלסר השחור שהיה בידו. "לואי אתה זוכר משהו ממה שקרה?" שאל.

"אני זוכר שדה חמניות, אור לבן, רעש חזק מאוד ומכה בראש" עניתי, קצת מהסס.

"ובכן לואי אתה עברת תאונת דרכים ונפגעת חזק בראש. לצערי איבדת את הזיכרון, אך זה אפשרי להחזיר אותו. ההורים שלך והארוס שלך באו לבקר אותך. להכניס אותם?" שאל. ארוס?? יש לי ארוס?? "תוכל להכניס את ההורים שלי רק?" שאלתי. הוא הנהן ויצא מהחדר. חזר אחרי כמה שניות עם פנים שהצלחתי לזהות, ותיעבתי את הפנים האלה. אלה היו בלה וסיימון (ה.כ סליחה זה היה בגדר). לא ההורים שלי, לא מגיע להם להיקרא ככה. לא רציתי שיתקרבו אליי בכלל, אבל ניסיתי לכבד אותם אז לא אמרתי כלום.

"לואי מתוק איך אתה מרגיש?" שאלה בלה בקול מזלזל ויכולתי לראות שזה לא עניין אותה בכלל.

"אני בסדר תודה ששאלת" השבתי בחיוך שטני ויכולתי לראות את השנאה בעיניים של סיימון. כל כך שנאתי אותם! הם הרסו לי את החיים.

"אתה רואה, אמרנו לך להיות הומו מביא רק צרות!" אמר סיימון. לעזאזל עם הכבוד, זה לא מגיע להם.

"תעופו מפה, אני לא רוצה לראות את הפרצוף שלכם יותר בחיים! לא מבין למה טרחתם לבוא אם זה מה שיש לכם להגיד, תעופו מפה!!!" התפרצתי, קצת בהלם שהיה לי את האומץ לעשות את זה, אבל הרגשתי טוב עם ההרגשה וזה מה שחשוב.

איבדתי את הזיכרון היחידי שלי, אבל אני לא מתחרט על זה.

אני מקווה...

מקווה שאהבתם את הפרק❤️
נצליח להגיע ל15  הצבעות?
תשתפו את הסיפור בבקשה❤️❤️
יום טוב לכולם לכל שאלה אני פה❤️

THIS TOWN- לארי סטיילנסוןWhere stories live. Discover now