Part 62

8.1K 278 192
                                    

התעוררתי על המיטה שהוצבה במטוס, כשמסביבי וילונות. פתחתי את אחד החלונות שהיו מאחורי המיטה וראיתי שקיעה. הסתכלתי בטלפון של ניק שהיה מונח על המיטה לידי והשעה הייתה כבר 17:00. פערתי את עיני ושמעתי את אחד הווילונות מוסט, וסובבתי את מבטי במהירות אל עבר ניק, שעמד שם עם שתי כוסות שמפניה.

״איך ישנתי כל כך הרבה?״ שאלתי מבולבלת והוא סגר בחזרה את הוילון

״אנחנו באזור זמן אחר, בעיקרון ישנת 7 שעות״ אמר והתיישבתי עם גופי אל עברו על המיטה. הוא הושיט לי את אחד מהכוסות והתיישב גם כן על המיטה. הסתובבתי בחזרה אל החלון ונשענתי על חזהו עם גבי וראשי.

לגמתי מכוס השמפניה, ״אני מצטער שאת צריכה לבלות את יום ההולדת שלך במטוס בייב״ אמר כששפתיו מרפרפות על צווארי, גורם לעורי לסמור

״אתה צוחק? לבלות את יום ההולדת שלי בשמיים מול הנוף הזה עם הבן אדם היחיד שאני אוהבת? זה מנצח הכל״ אמרתי מסיבה את ראשי אליו והוא הרים את ראשו מצווארי, מתקרב אל שפתיי ומצמיד אותן לשלו.

הוא לקח מידי את השמפניה והניח אותה איפשהוא, כנראה שגם כך עשה עם שלו. הוא השעין אותי כנגד המיטה, לא מנתק את שפתיו משלי, ועולה מעליי תוך כדי שמוריד את גופייתי. הורדתי את שלו והעברתי את ידי על הקוביות שלו ועל שרירי החזה שלו, בזמן שהוא מוריד את שאר הבגדים שלי.

הוא החל להוריד את המכנס שלי תוך כדי שהשתיל נשיקות לכל אורך בטני,

״בייב״ קראתי לו בביישנות גורמת לו לעצור לרגע ולהסתכל עליי

״אני רוצה... אמ... אתה יודע..״ מלמלתי בביישנות והוא חייך חיוך זומם

״מה את רוצה בייביגירל?״ שאל מזייף תמימות

״נו אתה יודע..״ מלמלתי שמה את ידי על פניי מהמבוכה

״מה בייביגירל?״ שאל מוריד את ידי מפניי בעדינות

״אני רוצה.. לענג אותך״ גנחתי במבוכה וקברתי את ראשי בין הכריות מבושה. שמעתי אותו צוחק מעט בקולו הבס שמעביר בי זרמים, הוא סובב אותי בחזרה אליו דרך כתפי ועלה מעט כך שהוא מול חזהי.

״אז את אומרת..״ התחיל לומר וחפר את ראשו בשקע צווארי מתחיל לנשק כל אזור ואזור

״שאת רוצה..״ המשיך מטייל עם שפתיו

״להתנסות בדברים חדשים״ סיים עולה אל קו הלסת שלי. גבי התקמר ממגעו, ונאנחתי חלושות מהצמרמורות שהעביר בי והנהנתי באיטיות

Need you close to me Where stories live. Discover now