פרק 2

3.8K 104 10
                                    

אומרים שלא כל הנוצץ הוא זהב , אז במקרה שלי זה תפס .

עברו כבר יומיים מאז שאבא שלי נתן לי את המסמכים של הפרויקט וזה כבר התחיל להיות לי חשוד , יש הרבה סיבות אחת מהן זה שכל פעם שאני באה לשאול אותו מתי הפגישה עם המשקיעים או השותפים הוא מתחיל להמציא סיבות שהן בעיני תירוצים של למה לא עכשיו הפגישה והוא ממשיך ואומר לי אני יגיד לך מתי זה ממש בזמן הקרוב , וחוץ מזה מה שעוד חשוד בעיני זה כשאני עינתי במסמכים לא היה כתוב שמות המשקיעים או השותפים שזה ממש לא רגיל בעיני כי אני רגילה שהשמות לא בדויים . בחרתי בינתיים להניח קצת לעיניין הזה כי לא רציתי סתם להתחיל לחשוב או לחשוד עוד יותר ממה שאני עכשיו .
היום יום חמישי וזה היום חופש שלי , אז בחרתי להעביר את היום הזה במקום היחיד שאני מרגישה האני שלי בו וזה מועדון האגרוף , רציתי לקחת את הענף ספורט הזה לתחביב שלי אבל כמו בכל דבר בחיים שלי ההורים שלי החליטו שהם גם מתערבים לי אפילו בתחבבים שלי אז הם רשמו אותי לחוג התעמלות קרקע ועם השנים הלכתי לתחרויות וזכיתי גם במידליות אבל בגיל 18 החלטתי שזהו זהו אני מורדת אפילו לפעם אחת בחיים שלי שלפחות לא אתחרט בעתיד שלא עשיתי כלום לגבי ההתערבות שלהם , אז הפסקתי עם ההתעמלות קרקע אבל עם המרידה הזאת החיים שלי נהיו אפילו יותר גרועים בגלל מישהו שאני לא רוצה להזכיר את שמו וזה עלה לי ביוקר וזה אפילו נתן להורים שלי עוד סיבה למסיבה כמו שאומרים שזה נכון שהם מתערבים לי בחיים .
בזמן שהתארגנתי התקשרה אלי החברה הטובה שלי שבעצם היחידה מיקה , אני מאוד חברתית אבל זה קשה להפוך את האנשיים האלה לחברים שלי שהם מרוכזים בכסף שלי או במעמד משפחתי , עדיף חבר אחד אמיתי מפני עשר מזויפים .
שיחה :
מיקה 🐒💕: הלו שמנה שומעת
רוז : כן מה את רוצה עכשיו ?
מיקה 🐒💕: איי למה ככה , בכל מקרה היום אנחנו יוצאות למועדון הקבוע ואני לא מקבלת לא תהיי מוכנה ב21:00 וכמובן שאת תבואי לאסוף אותי בייי אוהבת
-ניתוק -
אני לא מאמינה שהיא ניתקה מבלי לתת לי איפשרות לענות לה , אבל מיקה זה מיקה ותכלס זה יעשה לי טוב להשתחרר קצת מהשבוע העמוס הזה .
התארגנתי ויצאתי לכיוון דלת היציאה מהבית ובדיוק תזמון מושלם אבאאא נוו מה אתה יוצא עכשיו לא יכולת לחכות קצת עד שאני אצא .
"לאן זה " הוא אמר והצביע על התיק שאני מחזיקה ועלי "לחדר כושר " שיקרתי ואז הוא הנהן וחזר למשרד .
ברור שאני לא אגיד לו למועדון האגרוף כי הם לא יודעים שאני מתאגרפת כי אני לא רוצה שגם את זה יקחו ממני .
**** אחרי שעתיים *****
יצאתי מסופקת מהמועדון הצלחתי לפרוק קצת עצביים שם .
נכנסתי לבית עליתי לחדר שלי וישר נכנסתי למקלחת מנקה ממני את הזיעה שבהחלט מרוצה ממנה , אחרי זה מרחתי את הקרמים שלי ולבשתי הלבשה תחתונה ושמתי על עצמי חלוק.
אחרי התלבטויות רבות כמו בכל פעם בחרתי את הלבוש הבא :

אחרי התלבטויות רבות כמו בכל פעם בחרתי את הלבוש הבא :

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

ונעלתי את העקבים האלו :

השארתי את השיער שלי כמו שהוא גלי ושמתי אודם אדום ומסקרה שמתי בושם ולקחתי תיק צד שמתי בו כסף בושם אודם

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

השארתי את השיער שלי כמו שהוא גלי ושמתי אודם אדום ומסקרה שמתי בושם ולקחתי תיק צד שמתי בו כסף בושם אודם .
יצאתי מהבית לכיוון הבית של מיקה , הגעתי וכמובן שמיקה לא היית למטה צפרתי חמש פעמים ואז היא ירדה ונכנסה לאוטו , " נו למה הלחץ " אמרה בפנים שאמורת להיות עצבניות "לא אין לחץ , רק שצפרתי חמש פעמים בשביל שתרדי " אמרתי בכעס מזוייף ואז היא צחקה ואמרה "נוו מה לעשות אני צריכה להיות מתוקתקת בשביל לתפוס מישהו להערב " יאוו הבחורה הזאת אין לה מנוחה , מיקה לא בתולה כבר היא איבדה את שלה בגיל 18 לעומתי שאני עדיין בתולה .
נסענו במשך רבע שעה הגענו החניתי את הרכב שלי בחניה ויצאנו לכיוון הכניסה , השומר הכניס אותנו ללא שום בעיה או עיכוב בגללי .
איך שנכנסנו הכה בי הריח של הזיעה והאלכוהול , התקדמנו לבר אני הזמנתי קולה כי אני נוהגת ומיקה הזמינה 2 שוטים היא שתתה אותם בבת אחת והחזיקה את היד שלי וגררה אותי לרחבת הריקודים שהשמעו בה שירים לטינים והתחלתי לאט לאט להשתחרר ולרקוד, זזתי לפי הקצב כאילו אין שום אחד מלבדי ברחבה הרגשתי שמישהו צופה בי כל פעם שהסתובבתי לא ראיתי כלום .
חיפשתי מיקה ראיתי אותה רוקדת צמוד למישהו וידעתי שהערב אני יוצאת לבד מהמועדון הלכתי לבר להזמין מים כי נהייתי צמאה , קראתי לברמן ואז הוא פנה אלי " ואוו דבר כזה עוד לא ראיתי הערב " הסתכלתי עליו במבט לא מובן ואז אמרתי " מה " הוא גיחך ואז התקרב אלי בשביל להתגבר על רעש המוזיקה והמועדון " שגיא " אמר "ומה שם היפה " באתי לענות לו שזה לא אמור לעניין אותו אבל אז ראיתי שהפנים שלו החליפו צבע ופשוט נעלם מהבר לא הבנתי מה קורה הסתובבתי וראיתי מישהו , גבוה לבוש בחליפה שחורה רשמית ואוו טוב הוא נראה טוב אפילו יותר מטוב , העינים שלו ירקות מהפנטות והפנים שלו משורטטות כאילו אלוהים עבד עליהם למשך כמה זמן ואני לא מגזימה , והשיער שלו בלונדיני נוטה קצת לחום מתולתל .
אבל בכל זאת לא הבנתי למה הברמן נעלם ככה .
הבחור בעל העיניים הירוקות התיישב לידי וסרק אותי מכף רגל עד ראש ללא בושה לקח משקה ולא אמר כלום  והלך , אוקיי זה מוזר .

טובב אז פרק שני ואני ממש מתרגשת :))
מקווה לראות הצבעות 💕

ככה זה בעולם שלנוWhere stories live. Discover now