פרק 1

5K 114 10
                                    

מכירים את התחושה הזאת שהחיים שלכם כל כך מושלמים עד כדי כך שכבר משעמם , אז זאת התחושה שלי במשך כל 23 שנות חיי , אבל לצערי זאת לא אני שבחרתי בחיים או בתחושה הזאת כל חיי מישהו קבע לי אותה ... .

התעוררתי לצליל השעון המעורר שלפעמים בא לי לזרוק אותו ולנפץ אותו לאלף חלקים , סליחה אני פשוט ממש לא בניאדם של בוקר כמו שאתם רואים , בהיתי במשך כמה דקות בתקרה ככה זה כל בוקר זה הרגל , אחר כך קמתי לחדר אמבטיה שיש לי בחדר עשיתי את אירגוני הבוקר שלי ונכנסתי לחדר האורנות שלי , אני מאוד אוהבת להשקיע בלבוש שלי ובמראה החיצוני שלי ובכללי אופנה תמיד ענינה אותי ואפילו היה החלום שלי ללמוד אופנה ולהיות מעצבת אופנה , אבל בגלל שמשיהו בחר את המסלול חיים שלי במקומי שזה במקרה ההורים שלי ...! אתם בטח שאולים את עצמכם למה ויתרת על החלום הזה אז אני לא אתעמק יותר מידי בנושא הזה כי ממש אין לי ברירה חוץ מלהקשיב להם כבר התרגלתי .
אז אחרי התלבטיות כמו בכל בוקר לבשתי את הלוק הזה :

התאפרתי בקטנה כי אני לא ממש חובבת איפור , סיימתי וירדתי לקומה הראשונה ראיתי את אבא ואמא יושביים בשולחן האוכל התקדמתי לכיוון המטבח אמרתי בוקר טוב לכל אחד מהם ובאתי לצאת כי גם ככה אני מאחרת אבל אז אבא שלי אמר " בוקר טוב נסיכה בואי שבי ותאכלי כמו שצר...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

התאפרתי בקטנה כי אני לא ממש חובבת איפור , סיימתי וירדתי לקומה הראשונה ראיתי את אבא ואמא יושביים בשולחן האוכל התקדמתי לכיוון המטבח אמרתי בוקר טוב לכל אחד מהם ובאתי לצאת כי גם ככה אני מאחרת אבל אז אבא שלי אמר " בוקר טוב נסיכה בואי שבי ותאכלי כמו שצריך " אבא נו באמת די כבר עם הכינוי הזה אמרתי בראש "אני ממהרת גם ככה איחרתי , אוהבת אותכם ביי" ויצאתי לפני שאבא יתעקש שאשב לאכול .
נכנסתי לרכב שלי ויצאתי לכיוון החברה של אבא שלי שאני עובדת בה בתור עורכת דין , יצאתי מהאוטו נתתי לשומר להחנות אותו ונכנסתי לבניין בירכו אותי בכניסה בוקר טוב גברת אזולאי אני ממש לא אוהבת שאנשים פונים אלי בצורה כזאת רשמית .
נכנסתי למשרד שלי ואז נכנסה המזכירה שלי עם ערימת דפים " בוקר טוב גברת אזולאי זה המסמכים שאת צריכה לחתום עליהם לפרויקט החדש של החברה " היא אמרה , מה איזה פרויקט ולמה אבא לא אמר לי שום דבר . "טוב שימי את זה פה ותביא לי בבקשה את הקפה בוקר שלי " אמרתי לה עם חיוך והיא הנהנה ויצאה .
מעניין למה אבא לא הזכיר לי כלום על הפרויקט הזה אני הולכת לברר את הסיבה .
יצאתי מהמשרד שלי מתקדמת לכיוון המשרד של אבא שלי דפקתי בדלת ואז שמעתי אותו מבעד לדלת אומר "כנס" נכנסתי והוא הרים את המבט שלו מבעד לדפים שהוא עיין בהן "אה רוזי קרה משהו " שאל אותי "תאמת בדיוק ריטה המזכירה שלי הביאה לי דפים של הפרויקט החדש של החברה ולא הבנתי למה לא הזכרת את זה מקודם ?" שאלתי ואז הוא ענה לי " כי אני חיכיתי לספר את זה פנים מול פנים במקום שקט זה פרויקט מאוד חשוב רוזי עם אנשיים מאוד חשובים "הוא ענה בנימה שאולי קצת לחוצה זאת פעם ראשונה שאני שומעת את אבא שלי עונה בצורה לחוצה .
"הבנתי אז מתי אנחנו נדבר על זה בכל זאת לפני שאני חותמת אני צריכה לדעת בדיוק על מה מדובר " אמרתי הוא עזב את בדפים ואמר לי " אני אגיד לך מתי בדיוק הפגישה עד אז תעיני קצת בדפים " אמר , לא רציתי לחפור יותר מידי כי חוץ מזה מה כבר יכול להיות כזה מלחיץ כולה עוד פרויקט של החברה .

___________________________________________ .
אז היי לכולן זה הפרק הראשון מקווה שתאהבו אותו ובבקשה מי שרואה את הסיפור שתצביע או תגיב מה היא חושבת זה מאוד חשוב שלי 🙏

ככה זה בעולם שלנוWhere stories live. Discover now