Part 88

3.6K 96 5
                                    



Seminggu berlalu, Widya tetap juga dibelenggui rasa terkilan kerana Alex terus menyepikan diri. Kelibat Redza juga tidak kelihatan di mana-mana. Pasal Redza, Widya tak hairan sangat kerana ketika dia masih menjadi 'kekasih gelap' Redza pun, lelaki itu sekejap timbul dan sekejap tenggelam.

Ini, Alex! Lelaki yang Widya rasakan seorang teman yang sangat baik sejak mereka berkenalan lebih setahun yang lalu. Cuma.... hatinya tetap mengatakan 'tidak' untuk bercinta sekali lagi. Nama Tengku Redza Naufal tetap utuh di hatinya.

Ketika bangun dari tidur pagi itu, Widya terhidu bau yang sangat wangi dari arah dapur. Bau pankek dan sos strawberi memenuhi ruang dapur kecil rumahnya.

Cepat-cepat Widya turuni katil dan menerpa ke pintu bilik yang sememangnya terbuka luas. Patutlah dia dapat menghidu dari dalam bilik lagi.

Widya menjengukkan kepalanya ke dari sebalik pintu. Nampak belakang tubuh Redza yang sedang menghadap kuali leper.

"Redza?"

"Morning sayang!"

"I dah cakap, jangan panggil I 'sayang'. You ni jenis tak reti-reti nak faham ke?"

"Kenapa tak boleh?"

Widya mendengus lalu duduk di stool tinggi bar counter. Dia mendopangkan dagunya.

"Macamana you masuk?"

"You haven't change your card slot reader,"

Widya mengeluh perlahan. Memang dia tak pernah terfikir langsung mahu berbuat sedemikian. Ya lah! 2 tahun Redza lari jauh dari hidupnya, keberangkalian untuk Redza mencarinya semula adalah sifar.

"Have a bite! You mesti lapar,"

Widya gelengkan kepala. "I belum mandi dan gosok gigi. You makanlah dulu, tak perlu tunggu I keluar. Make yourself at home, which I think you already did," sinis Widya memerli lalu menuruni stool tinggi itu dan melangkah ke bilik.

Redza senyum senget. Widya masih tak berubah perangainya. Bangun setiap pagi, mesti dia mahu menggosok gigi sebelum menjamah apa-apa makanan. Patutlah giginya putih bersih dan tersusun rapi.

Redza sedang duduk di hujung tilam ketika Widya menapak keluar dari kamar mandi. Matanya merenung tepat ke dada Widya yang diliputi simpulan tuala singkat yang hanya menutupi sebahagian pehanya. Menyerlahkan atas dada dan leher Widya yang putih kemerahan.

Sedikit pun Widya tak ambil peduli. Alah! Mata helang lagi miang Redza, dia faham sangat apa maknanya.

"After two years, Redza. Why are you here? Can you just leave me alone?"

"Tak boleh ke I datang visit you? For old time sake,"

Widya menapak ke almari mahu mengambil pakaiannya. Perutnya juga sudah berkeroncong, apatah lagi bila teringatkan pankek hasil air tangan Redza yang sedang menunggu di dapur.

"Come back to me,"

Sedar tak sedar, tubuhnya terhimpit di dinding almari setelah Redza menolak bahunya.

"No!" sesaat pun Widya tak menunggu untuk memberi jawapan.

"I don't take 'No' for an answer." Redza ulangi ayat yang selalu dia ungkapkan ketika Widya masih bersamanya dulu.

"You did, two years ago." Widya memberi jelingan tajam lalu menolak dada Redza yang semakin dekat mahu menghimpit tubuhnya. "Apa yang you buat ni, Redza? Tepilah! I nak bersiap ke galeri,"

"I wan't you right now and you're doing an exceptional job of playing hard to get."

"What did you just call me?"

"Hard to get," Redza membalas. Dia semakin geram merenung Widya yang sedang menggigit bibir. Sama macam dulu. Sangatlah mengghairahkan!

"Now you bite your lip. And I can't stop myself to take it into my mouth."

"Redz...." Tenggelam terus suara Widya bila Redza sudah menguasainya bibirnya.

Sebelah tangan Redza menarik simpulan tuala di dada Widya lalu ianya melorot ke kaki. Tubuh kurus lagi langsing Widya, mudah saja Redza angkat dan meruntunnya ke katil. Widya meronta-ronta cuba untuk bangun setelah tubuhnya dihempaskan ke katil

"You masih lagi kuat melawan. Masih tak berubah macam dulu." Menggunakan tangan 'bijak' miliknya, dia mengunci kedua-dua tapak tangan Widya melepasi kepala Widya.

"Redza.....I lapar! Please...." Rayu Widya kerana dia pasti, Redza tetap juga akan melunaskan tuntutan nafsunya tak kira dengan cara apa sekalipun.

"Let me feed you with my 'Willy' first," tak menunggu lama, tubuh Widya ditindih dan berjaya juga menakluki Widya ke dalam tawanan berahinya.

Dari cuba menegah, sedikit demi sedikit Widya semakin selesa dengan kehendak Redza sehinggakan dia sendiri mengumam halus di telinga Redza.

"You're hurting.... me!" tersekat-sekat suara Widya tetapi di dalam hati sebaliknya. Dia menafikan tuduhan yang terlafaz dari bibir sendiri.

Widya mengharapkan supaya Redza tak akan berhenti. Memberi lebih lagi!

ESCORTWhere stories live. Discover now