Part 68

3.2K 72 1
                                    

"How's Fraser Hill? Good?" soal Redza tiba-tiba ketika mereka hampir saja lena lewat 'pertarungan' melepaskan rindu berahi yang sudah lama terpendam. Tidak cukup di sofa ruang tamu kecil, bersambung pula di atas katil empuk ini.

"Yes! Cantik sangat tempat tu. Sejuk pulak. I wish you ada sana, dapat panaskan I tidur sorang-sorang," adu Widya penuh manja. Lega Harraz tidak menipu kerana Redza tahu dia bermalam di atas bukit bersama keluarga Harraz.

Redza senyum panjang. Kalau dia juga ke sana bersama keluarga Harraz, Widya tetap juga akan tidur seorang diri.

Sudahlah bonda dan nenda saudaranya fikir yang Widya adalah teman wanita Harraz?

"You o.k. ke dengan Harraz?" Widya menyoal balik. Wajah yang melekap di dada Redza, Widya dongak, merenung anak mata Redza.

"Kenapa tanya macam tu?"

"You ingat tak dulu..... you pernah warning I jangan dekat dengan Harraz. I nak tanya soalan ni dah lama dah. Sejak you mintak Harraz bawa I keluar few days before you nikah and I jadi partner Harraz masa majlis resepsi you."

"Masa mula-mula I nampak Harraz menari dengan you, you berdua nampak sungguh serasi. I..... cemburu, I tak nak you jatuh ke tangan Harraz."

"Sekarang, you tak jelous dah?"

"I kenal Harraz macamana, dia tak pernah kacau any of my mistresses before. I trust him sebab dia sepupu I,"

"Maknanya, kalau you sibuk you akan minta Harraz bawa I keluar lagi next time?"

"Mungkin,"

Widya berfikir sejenak. Tak bimbangkah Redza ada berkemungkinan kasih bakal berputik antara dia dan Harraz? Harraz jauh berbeza berbanding Redza.

Redza..... bagaikan diktator. Harraz pula sangat lembut dan setiap kali Widya berada disampingnya, dia rasa dihargai setiap saat.

Redza.... sudah punya isteri;

Harraz pula masih bujang dan belum bertunang dengan sesiapa. Walaupun Harraz mengaku yang lelaki itu pernah punyai teman wanita sebelum ini, apa yang hendak Widya hairankan? Dia sendiri adalah kekasih gelap Redza.

Bukan salah Widya kalau dia cukup selesa bersama Harraz. Bukan salah dia juga kalau hatinya terpaut pada sepupu Redza itu.

"Sayang..... you berangan apa?"

"Hah?" jauh sungguh dia mengelamun tentang Harraz. Lebih-lebih lagi bila terkenangkan kucupan romantis Harraz yang sungguhhhhh......

"Widya!" sekali lagi Redza menegur. Apa yang tak kena dengan figura cantik di depan matanya ini? Ada kaitan dengan Tengku Harraz Arrian kah?

Widya selak comforter lalu menuruni katil untuk ke kamar mandi.

"Redza.... I laparlah! Sekejap lagi kita keluar makan?"

Kepala, Redza angguk perlahan. Dia juga menyusuri tilam dan duduk di birai katil. Widya yang sedang berdiri tanpa seurat benang itu, Redza raih pinggangnya dan terus terduduk di pangkuan Redza.

"Redza..... I nak mandi. You tak puas-puas lagi ke?" marah Widya tapi tubuhnya sudah melintuk-liuk bila Redza memainkan peranan, meneroka segenap bukit dada Widya dengan bibir nakalnya. Redza cukup tahu, benteng pertahanannya tidak sekuat mana. Nafsu mudanya pantang tersentuh.

"Selagi you masih jadi 'hak milik' I, I tak akan pernah puas."

Sempat Widya telan liur yang terasa kesat. Dua suku kata 'hak milik' itu, sebagai amaran yang Redza tak suka berkongsi Widya dengan orang lain. Kalaulah Redza tahu yang dia dan Harraz......

'Willy' Redza berjaya menemui sasaran. Kedua-dua lengannya merangkul erat tubuh Widya lalu menghempaskan kepalanya ke tilam semula.

"Redz.....zaaaaa," jeritan halus Widya, Redza tebat dengan bibirnya. Hanya dengusan nafas kasar melatari ruang bilik yang sederhana besarnya ini.

Alangkah nikmatnya di alam syurga dunia. Syurga ciptaan mereka berdua!

ESCORTWhere stories live. Discover now