•פרק 57- בחיים•

3.7K 155 22
                                    

״עלמה קומי כבר לעזאזל!״ צעקתי ״בייב תקומי נו״ אמרתי נוגע בפנים של עלמה ומנסה להעיר אותה בכל דרך אפשרית. מה שלא עבד בכלל. הרמתי את עלמה כמו כלה וירדתי איתה במהירות למטה. ״מה קרה?״ אמא שלי שאלה בדאגה ״זה סיפור ארוך אמא תביאי לי את המפתחות ותפתחי לי את הרכב״ אמרתי ואמא שלי הנהנה ופתחה לי את דלת הבית יוצאת ביחד איתי לכיוון הרכב.
״אני אשב עם עלמה מאחורה״ היא אמרה ופתחה את דלת המושב האחורי ונכנסה ועליה השכבתי את עלמה שמחוסרת הכרה.
נכנסתי לרכב, חגרתי והתחלתי לנסוע הכי מהר שאני יכול, אני לא נוהג בדרך כלל.

״קרה משהו לתינוק?״ שאלתי את הרופא חושש מהתשובה שאקבל ״התינוק בסדר, אתה יכול להרגע״ הוא אמר מניח יד על כתפי ״תודה רבה דוקטור״ אמרתי ״ברגע שהיא תקום האחות תבוא לבדוק אותה ולאחר מכן נשאיר אותה לילה לביקורת, זה לא משהו שצריך להדאיג אותך. מחר בבוקר אתם כבר תחזרו הביתה״ הוא אמר. למזלי כבר שעת ערב כך שהסיכויים שעלמה תקום עכשיו הם די קלושים. אני מעדיף שהיא תקום בבוקר במיטה שלי מאשר במיטת בית חולים.

״אתה לא רוצה להודיע לאמא שלה?״ אמא שלי שאלה כשישבנו בחדר ״זה יהיה חוסר אחריות מצידי אני יודע כבר, אבל אני לא רוצה להדאיג אותה״ אמרתי ״חוץ מזה..-״ ״חוץ מזה שמה אריק?״ היא קטעה אותי באמצע ״היא סיפרה למשפחה שלה על ההריון וזה לא נגמר כל כך טוב..״ אמרתי נאנח מוריד את מבטי מטה.
״אבל אמא שלה כבר יודעת במילא״ היא אמרה ״זה לא משנה אני לא רוצה להדאיג אותה, גם ככה כל המשפחה שלה עכשיו בקושי מתפקדת בבקשה אמא אל תעשי כלום״ אמרתי ״טוב..״ היא אמרה מעט חושדת.
מה אני אמור לספר לה אם היא תשאל איך זה קרה? אני אגיד לה שעלמה ניסתה לשים סוף לחיים שלה, אלוהים לא.

אני לא מאמין שהיא באמת ניסתה לעשות את זה. אני נשבע שאם אני לא הייתי שומע את הרעש הקטן הזה מהמקלחת, אפילו לא היה עולה בדעתי לקום ולבדוק אם קרה משהו.
אני מנסה לשכוח את זה כמה שאני יכול אבל אני לא מצליח.
התמונה שלה מחזיקה זוג מספריים שמכוונות הישר לורידים פשוט לא יוצאת לי מהראש, וכמה שאני מנסה.. אני פשוט לא מצליח.

אם היה קורה לה משהו אני בחיים לא הייתי מצליח להמשיך הלאה.
אני יודע שבכלל לא הייתי מסוגל לתפקד.
היא ניסתה לשים פאקינג סוף לחיים שלה, אני נשבע שאני לא הייתי מצליח לעמוד אפילו על הרגליים אם היא הייתה מצליחה.
אני עדיין לא מבין למה. למה שהיא בכלל תרצה לעשות את זה? עומד להיות לנו ילד, הזוגיות שלנו בעננים, הדבר היחידי שכנראה שבר אותה זה העובדה שריף ואיתמר לא מדברים איתה.

אני חושב שאני צריך לדבר איתם בעצמי, אני לא מתכוון לספר להם שאחותם הקטנה ניסתה להתאבד, אלוהים אני לא מאמין שאני בכלל מוציא את המילה הזאת מהפה שלי. בקיצור, אני אדבר עם ריף ואיתמר ואסביר להם הכל. אני לא אתן לבייבי שלי להיות במצב כזה.

MALA MÍAWhere stories live. Discover now