•פרק 67- מקימים משפחה•

3.8K 132 62
                                    

״אני יכול להכנס לראות אותה?״ שאלתי מנגב את הדמעות האחרונות ״אנחנו מעדיפים שלא, אבל כן״ אחד מהרופאים השיב ״אז זין שלי, אני נכנס״ אמרתי וקמתי מהכיסא במהירות ונכנס לחדרה של עלמה.

״בייב״ התהלכתי ברחבי החדר ״את לא יכולה לעשות לי את זה״ לחשתי מחזיק את ידה ״תחזרי, בשבילי״ אמרתי ״אני לא אצליח לעמוד בזה״ הוספתי מנסה מחזיק את הדמעות אך ללא הצלחה.

״את ידעת נכון?״ שאלתי ״את ידעת! את ידעת שאת עומדת למות!״ צעקתי ״למה?״ שאלתי ״למה את עשית לי את זה? אני אוהב אותך״ לחשתי

״אנחנו מבקשים ממך להתפנות״ מישהי נכנסה לחדר ״אני לא יכול״ אמרתי מנגב חלק מהדמעות ״בייבי תקומי״ אמרתי מחזיק את ידה ומסרב לעזוב ״תיפרד ממנה״ היא אמרה והתקדמה לעברי ״אני יודעת שזה קשה, אבל אין ברירה. היא לא תחזור״ היא אמרה והניחה את ידה על הכתף שלי ״תורידי בבקשה את היד״ אמרתי ״ותצאו כולכם, אני אפרד ממנה לבד״ אמרתי מרגיש את העצבים מבעבעים בתוכי.

״זה רק שנינו עכשיו״ לחשתי ״אני אוהב אותך, ואני תמיד אוהב״ אמרתי מניח נשיקה על מצחה, מלטף את שערה הנעים בפעם האחרונה ויוצא מהדלת, מביט בכל הרופאים שנכנסו.
ברגע שכיסו לה את הפנים, הבנתי שזה נגמר.

-

״לא!״ צעקתי כמו מטורף ״מה קרה?״ עלמה שאלה מבוהלת. הסתכלתי עליה בפה פעור, המום. ״את פה״ אמרתי ״אני פה״ היא אמרה מחייכת.
״את לא מתה״ התקרבתי מניח את ידיי על פניה היפות והרכות ״לא לפי מה שידוע לי״ היא אמרה מגחחת, מניחה את ידיה על צווארי וגורמת לי להתקרב אליה יותר. ״אתה רוצה לספר לי על מה חלמת?״ היא שאלה ״כל מה שאני רוצה עכשיו זה שתחבקי אותי״ אמרתי ולא עברו שניות עד עד שהצמדתי אותה לחיבוק. שואב את הריח שלה כמה שאני יכול, מהפחד שאני באמת אאבד אותה.

״על מה חלמת?״ היא שאלה בשנית לאחר שהתיישבתי בחזרה על הכורסה ״אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו״ אמרתי ״אתה בטוח?״ היא שאלה ״במיליון אחוז״ אמרתי מנסה להעביר את החלום המזוין הזה כמה שאני יכול.

זה הרגיש כל כך אמיתי, כאילו היא באמת הלכה לי.
אני מת מפחד שאני אאבד אותה, אני אמות ולא אתן לזה לקרות.
אני לא אתן לאף אחד לקחת אותה ממני.
לאף אחד.

המשכנו להסתכל אחד על השנייה עד ששברתי את השקט בנשיקה אגרסיבית. כל הרגשות שלנו היו מעורבבים בנשיקה ולא רציתי לעזוב את השפתיים הממכרות האלה שלה.

״תבטיחי לי״ אמרתי ״מה?״ היא שאלה ״תבטיחי לי שאת אף פעם לא תעזבי אותי״ אמרתי ״אריק מ..-״ ״תבטיחי״ קטעתי אותה ״אני מבטיחה״ היא אמרה ״אל תעשי לי את זה שוב״ אמרתי מחבק אותה ״את מה?״ היא שאלה ״אל תעזבי אותי״ אמרתי.

MALA MÍAМесто, где живут истории. Откройте их для себя