•פרק 54- בדיקה•

3.8K 150 30
                                    

״עלמה את לא מפסיקה להקיא.״ אמא שלי אמרה אוספת את שיערי ומלטפת את גבי בעודי ממשיכה להוציא את כל תכולת הקיבה שלי.
כבר כמעט שלושה שבועות שאני לא מפסיקה להקיא. יש לי מלא סחרחורות ומגרנות, הכאבי ראש לא עוזבים אותי ובנוסף כל הגוף שלי כואב לי ואני מרגישה כאילו בכל רגע אני עלולה להתפרק, או להתעלף, מה שלמזלי עוד לא קרה. אה ואיך שכחתי? מאחר לי.

״את בטוחה שאת בסדר?״ היא שאלה כשנשכבתי בחזרה על המיטה ״כן כן זה בטח סתם וירוס״ אמרתי ובאותה השנייה מצאתי את עצמי מקיאה על המיטה שלי, בפעם השנייה להיום. אמא שלי עזרה לי לקום והתיישבתי על רצפת השירותים והמשכתי להקיא, אני לא יודעת מה עובר עליי בזמן האחרון אבל זה לא נפסק.
״עלמה יש מצב שאת-״ ״מה? לא! מה? אמא לא!״ קטעתי אותה מבלי שתמשיך אפילו להוסיף מילה אחת. אין סיכוי שאני בהריון.
״אז איך את מסבירה את כל המצב שלך? את לא מפסיקה להקיא כבר קרוב לשלושה שבועות, יש לך סחרחורות, כואב לך כל הגוף, מגרנות וכאבי ראש והמון כאבי בטן. עלמה אלה כל התסמינים להריון״ היא אמרה ונשענתי על אחד מקירות השירותים בתסכול. אין סיכוי שאני בהריון.

אני לא נגד, בחיים לא. אבל אני עדיין צעירה, אם אני באמת אגלה שאני בהריון אני לא אדע איך להגיב, אני לא אדע איך אריק יגיב, התגובה שלו מפחידה אותי יותר מכל דבר אחר. ובנוסף, אני מפחדת שאני לא אדע איך לתפקד כאמא, שאני אהיה אמא גרועה פתאום ושהבן שלי לא יאהב אותי ויגיד שלא גידלתי אותו באופן שהוא היה רוצה.
ואם זה לא מספיק, אני לא אדע איך לבשר את הדבר הזה למשפחה שלי.

״אני הולכת לקנות בדיקה״ אמא שלי אמרה ״לא אמא, אני בטוחה שזה סתם וירוס אין מה לעשות סיפור״ אמרתי מנסה להוריד אותה מהעניין ״עלמה אני הולכת לקנות בדיקה וזה סופי״ היא קבעה וכשהבנתי שאין לי יותר טעם להמשיך ולהתווכח הנהנתי והיא חייכה ויצאה מהחדר.
״איתן! אני נוסעת לבית מרקחת תחליף לעלמה מצעים ותהיה איתה עד שאני אחזור!״ שמעתי את אמא שלי צועקת בזמן שהיא יורדת במדרגות ולא עברו חמש שניות ואבא שלי התייצב בחדרי עם סט מצעים חדשים שאני מקווה בכל ליבי שאני לא אהרוס אותם ואלכלך אותם בקיא.

״נו?״ אמא שלי דפקה בדלת ושאלה ״רגע אמא אני עושה פיפי״ אמרתי ״תוודאי שזה יהיה על הבדיקה עצמה״ היא אמרה ״אל תדאגי ראיתי סרטים אני יודעת איך זה עובד״ אמרתי שומעת אותה מגחחת מצידה השני של הדלת.

״נו?״ שאלתי בלחץ ״רגע עלמה חכי עוד קצת״ היא אמרה, הכמה דקות האלה מרגישות לי כמו נצח.
לאחר כמה שניות אמא שלי הרימה את מבטה מהבדיקה והסתכלה עליי במבט שלא יכולתי לפענח ״מה זה? מה קרה?״ שאלתי ״מזל טוב ילדה שלי״ היא אמרה מסובבת אליי את הבדיקה ומראה לי בבירור שני פסים ורודים מה שמעיד על כך שיש יצור חי אצלי בבטן.

אני בהריון אני לא מאמינה שאני בהריון.
איך אריק יגיב? ואם הוא לא ירצה ילד? הוא עדיין לא בן 19 ויש לו את כל העניין של הטור. הוא לא יאהב את הרעיון. הוא לא ירצה את הילד הזה אלוהים אני לא מאמינה. אני אבודה.
אני לא יודעת אפילו איך לבשר לו על הדבר הזה, אני באמת מפחדת מהתגובה שלו.
אני עומדת להיות אמא? אני עומדת להיות אמא.
אני עדיין לא יודעת איך להיות אמא אני רק בת 17 אלוהים אני לא מאמינה.

MALA MÍATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang