•פרק 4-אורי•

10.2K 313 126
                                    

נכנסתי הביתה בשקט כדי לא להעיר את ההורים שלי. סגרתי את הדלת ועליתי ישר למעלה לחדרי,פותחת אל הטלפון ושולחת לריף הודעה.

את/ה: ריף הגעתי.

שלחתי לו וסגרתי את הטלפון נזרקת על המיטה.
למה אני כזאת מטומטמת לפעמים? למה אני אוזרת אומץ לעשות דברים ואז מתחרטת עליהם? עכשיו אני פגעתי בו אחרי כל הדברים שהוא עשה בשבילי הערב,והוא עשה המון.
אני הסכמתי לזה,אני נתתי את האישור,אז למה? למה לעזאזל הפסקתי הכל וברחתי משם?

°נקודת מבט כריסטופר°
היא באמת הלכה עכשיו? היא באמת עשתה את זה?

היא נתנה לי את האישור ואני לא יכולתי לעמוד בפיתוי של השפתיים הבשרניות האלה שלה שכל כך רציתי לנשק באותו הרגע.
אני לא יודע אפילו למה,כל כך הרבה בנות היו מתות להתחלף איתה וכל כך הרבה בנות עומדות בתור בשבילי,אבל למרות זאת,היא היחידה שמעניינת אותי כרגע,אני מכיר אותה פאקינג יום,יום אחד,והיא כבר הספיקה להכניס אותי לתיסבוכים.
הסתובבתי משם וחזרתי למסיבה,אני לא אמשיך לעמוד באמצע הרחוב כמו אידיוט שזרקו אותו הרגע,למרות שזה מה שקרה סוג של.
התיישבתי על הבר ולקחתי כל מה שהיה לברמן להציע לי,אני אחגוג עכשיו.
שתיתי הכל והתקדמתי לכיוון הבנים,הייתי איתם רק כמה דקות מסכנות בהתחלה ובכל שאר הערב הייתי עם עלמה ודאגתי לה.
אני לא מתחרט שהייתי איתה,בכלל לא,ואם להגיד את האמת,הייתי מעדיף להיות איתה עכשיו מאשר במסיבה עם בנות שנמרחות עליי.
"מה אחי איפה היית?" אריק שאל כשהתיישבתי לידם "בשירותים" השבתי "כל המסיבה?" זבדיאל שאל והנהנתי "עזוב לא בטוח שאנחנו רוצים לדעת" ריצ׳רד אמר גורם לי לצחוק.
הם בטוחים שזיינתי שם מישהי,לא כל מה שאני עושה בחיים זה לזיין בנות והם יודעים את זה אבל במסיבות לפעמים יש מקרים.
"לא זיינתי מישהי תירגעו" אמרתי מרגיע אותם ומוציא להם כל מחשבה שזיינתי מישהי מהראש. "אז מה עשיתי שם?" אריק שאל "הייתי שם עם מישהי" הודיתי באמת "אבל לא זיינתי אותה" אמרתי כשקלטתי שהם מתכוונים להוכיח את טענתם שזיינתי מישהי.
"אה כן? אז מה עשית איתה שם?" ריצ׳רד שאל,לפעמים הם באמת יכולים להקשות על החיים "היא נערה,פחות מהגיל של אריק סבבה? מישהו הטריד אותה על הבר ואז היא התעלפה אז לא זיינתי אותה אני רק לקחתי אותה לשטוף פנים ודאגתי לה" אמרתי בעצבים "טוב עזבו אני חותך" אמרתי קם מהכיסאות והולך משם. "היה בניהם משהו והיא לא רצתה. אחרת הוא לא היה ככה" שמעתי את ג׳ואל מרחוק "ג׳ואל תסתום יותר כדאי" צעקתי אליו כדי שישמע והמשכתי לצעוד לכיוון הבית של אריק. זה איזה שלוש דקות הליכה מהחוף,לא סיפור גדול.
"אריק זה אתה?" שמעתי את דייזי אמא של אריק צועקת מהמטבח כשנכנסתי בדלת הבית. "לא לא זה אני" אמרתי מתקדם למטבח. "כריסטופר" היא אמרה מחבקת אותי
"מה את עושה ערה בשעה כזאת?" שאלתי אותה "מפשירה את כל הבשרים למחר ומסדרת" היא אמרה "אין עלייך" אמרתי מחבק אותה "בני קרה משהו? אתה נראה מדוכא" היא אמרה "סתם הבנים קצת עיצבנו אותי אז חתכתי" אמרתי לה "באמת תיארתי לעצמי למה חזרת לבד ועוד כל כך מוקדם" היא אמרה מחייכת "ועכשיו תסביר לי למה הם עיצבנו אותך" היא אמרה "אני אכין לנו תה ואביא עוגיות" היא אמרה וצחקתי "תודה דייזי" אמרתי והתיישבתי על האי במטבח ודייזי חזרה מתיישבת גם היא עם עוגיות וקנקן תה.
"אוי שכחתי להביא כוסות" דייזי נזכרה בכוסות ומהר הסתובבה לארון מוציאה משם שני ספלים של תה וחזרה להתיישב לידי.
"טוב, תספר לי" היא אמרה. "הכל התחיל היום כשנחתנו כאן. ראיתי איזו מישהי יפהפייה אמיתית דייזי,היא כל כך יפה" התחלתי להסביר "ואז ראיתי אותה גם במסיבה ומישהו התקרב אליה יותר מדי וראיתי עליה שזה לא בא לה בטוב אז הרחקתי אותו ממנה ואז היא משום מקום התעלפה,אז עזרתי לה וכשהיא התעוררה לקחתי אותה לשירותים לשטוף פנים ואז היא גם הקיאה אז שוב פעם שטפתי לה פנים ונשארתי איתה שם עד שהיא תרגיש יותר טוב." המשכתי והיא הנהנה "אחר כך היא רצתה ללכת הביתה ובגלל שהיא הייתה שם עם האחים שלה אז היא רצתה ללכת הביתה לבד כדי לא להרוס להם. אז אני התעקשתי ללוות אותה כי לכי תדעי מה יכולים לעשות לה,היא בסוף וויתרה והסכימה לי ללוות אותה.
יצא לנו לדבר למשך כל ההליכה עד שלבסוף התנשקנו ובאמת באמת הרגשתי שיש חשיבות לנשיקה הזאת שזו לא עוד סתם נשיקה עם איזו מישהי. פתאום היא פשוט עצרה הכל,אמרה לי שהיא לא יכולה לעשות את זה והלכה משם.
אז לא המשכתי לעמוד שם כמו אידיוט וחזרתי למסיבה ותכננתי לחגוג כאילו אין מחר אבל יצא ההפך הגמור. הבנים שאלו אותי איפה הייתי אז אמרתי שהייתי בשירותים ואז הם ישר חשבו שהייתי שם עם מישהי וזיינתי אותה אז אמרתי להם שכן הייתי שם עם מישהי אבל לא זיינתי אותה והם לא האמינו למרות שסיפרתי להם הכל אז זה עלה לי על העצבים וחתכתי משם" סיימתי להסביר ולקחתי נשימה עמוקה ומנסה להירגע. לגמתי שלוק מהתה והקשבתי לדייזי שהתחילה לדבר. "תראה כריסטופר,הבנים הם כמו עלוקות לפעמים אני יודעת אבל אולי הם לקחו את במובן של צחוק ובגלל מה שקרה עם הנערה זה גרם לך להתעצבן יותר.." היא אמרה,לקחתי ביס מעוגיה וחשבתי על הדברים. "אולי את צודקת.. תודה דייזי לילה טוב" אמרתי לה "לילה טוב" היא וחייכה מחבקת אותי ועליתי למעלה לחדר שבו אני ישן.
פתחתי את הטלפון נכנס לאינסטגרם,אני חייב למצוא אותה. אבל עלמה מה? איך אני אמור לדעת. התחלתי לחפש את השם 'עלמה'.
לא זה
לא זה
לא זה
מצאתי. 'עלמה זוהר' כנראה זה יום המזל שלי.

MALA MÍAWhere stories live. Discover now