•פרק 42- מלאך•

3.8K 177 70
                                    

״הוא התעורר, אתם יכולים ללכת לראות אותו״ הרופא יצא לאחר שעות ארוכות של בדיקות.
למקרה שתהיתם מה קרה, אריק פתח את העיניים, וגם קרא בשם שלי מה שגרם לי לכל כך הרבה צמרמורות בלתי נפסקות בגוף, לשמוע את השם שלי שוב יוצא מהפה שלו עשה לי כל כך טוב, במיוחד על הלב. בקיצור, הייתה לו קריסת מערכות ולמזלינו הרב, הרופאים נכנסו בתוך שנייה והעיפו אותנו מהחדר כדי שיוכלו לטפל באריק.
כל הגוף שלי היה בלחצים, לא הפסקתי לבכות לשנייה מהפחד שעד שהשגתי אותו שוב אני אאבד אותו.
זו הייתה פעם ראשונה ששיחה עם גיא לא עזרה לי, ידעתי שהדבר היחידי שיעזור לי זה אם אני אראה את אריק חי ונושם, וער.
רק לדעת שהוא בסדר, זה הדבר היחידי שירגיע אותי בשלב הזה.

באותה השנייה שהרופא הוציא את אותו המשפט מהפה לא ראיתי בעיניים, אפילו תודה לא הספקתי להגיד. הדבר היחידי שחשבתי עליו זה אריק. רצתי כמו משוגעת במסדרונות בתי החולים כדי לראות את אריק, הגעתי סוף סוף לדלת. פתחתי אותה ונכנסתי רואה אותו שוכב על המיטה.
נעמדתי שם כמו פסל, מסתכלת עליו ודמעות מתחילות לרדת מעיניי, הוא הסתכל עליי בחזרה וחייך אליי, אלוהים החיוך הזה שלו.
כמה שהתגעגעתי לדבר הזה אלוהים שיעזור לי.

התקדמתי אליו מנסה לעכל את זה שהוא באמת ער אחרי חודש שלם שהוא לא הגיב לשום דבר.
״יפה שלי״ הוא אמר לי בשקט גורם לי לקריסת מערכות. הלב שלי נפל לתחתונים, הרגשתי זרמים וצמרמורות בלתי מוסברות בכל הגוף שלי.
אלוהים הוא כזה יפה, מלאך יפה וטהור.
״אלוהים אתה ער״ אמרתי והתיישבתי על הכיסא לידו.
לא יכולתי לעמוד בזה ומהר חיבקתי אותו, הוא לא בזבז זמן וחיבק אותי בחזרה. התגעגעתי למגע שלו, התגעגעתי להכל. פשוט להכל.
אני אוהבת אותו, כל התקופה הזאת רק גרמה לי להבין עד כמה שאני אוהבת אותו, לא עזבתי אותו לשנייה, נשארתי כאן. זה הדבר היחידי שעשה לי טוב, לא יכולתי לשבת בבית בחוסר מעש, הייתי צריכה להיות לידו, הייתי חייבת. הוא כמו אוויר לנשימה בשבילי.

״התגעגעתי אליך כל כך״ אמרתי ממשיכה לבכות והוא רק חיזק את האחיזה שלו בי. שמתי לב שכאב לו לחבק אותי בגלל המכות אבל הוא בכל זאת לא עזב. ״ששש הכל בסדר אני פה עכשיו״ הוא לחש לאוזן שלי. אני לא יודעת אם הוא התכוון או לא אבל היה לו את הקול הכי סקסי שיש. התנתקנו מהחיבוק והוא הרים את ידיו וניגב לי את הדמעות שירדו ללא הפסקה. החזקתי לו את היד והצמדתי לפניי. הוא שוב ניגב לי את הדמעות ולאחר מכן נישק לי את הידיים.
ולאחר כמה דקות דייזי וינליס נכנסו.

״בן שלי!״ דייזי צעקה ודמעות על פניה היא חיבקה את אריק בזמן שהוא מנסה להרגיע אותה ולומר לה שהכל בסדר.
לאחר מכן ינליס חיבקה אותו ואחרי כמה דקות גם אבא שלו אריטו נכנס. גם אותו הכרתי, ובדיוק כמו האחרים, לא ציפיתי לפגוש אותו בנסיבות האלה.
הרגשתי שזה רגע משפחתי אז קמתי מהכיסא בכדי לקום ולחכות בחוץ, עם כל הרצון שלי להישאר איתו ולהחזיק לו את היד ולדבר איתו.
״לאן את הולכת?״ הוא החזיק לי את היד שקמתי ושאל ״זה רגע משפחתי אני לא רוצה להפריע״ אמרתי בחיוך מתנצל ״את לא מפריעה אני רוצה שתישארי, את גם ככה כבר הפכת להיות חלק מהמשפחה. בכמה דקות האלה שאני ער אחותי לא הפסיקה לדבר עלייך״ הוא אמר גורם לי לגחח וללב שלי לפעום על מאתיים, הוא עוד שנייה יצא מהמקום. הוא הסתכל עליי ובמבט שלו סימן לי לשבת ״בטוח?״ שאלתי אותו ״כן מעצבנת תשבי כבר״ הוא אמר וישבתי ממשיכה להחזיק לו את היד.

MALA MÍAWhere stories live. Discover now