פרק עשרים ושתיים-אמון

348 29 26
                                    

אני בוהה לרגע בג׳ייסון ואז באנה,היא מעולפת. אני מעדיפה לא לשפוט מהר ומחכה לראות מה הוא יעשה. ג׳ייסון בוהה בי בפה פתוח ואני רואה שהוא החוויר קצת."לנה,את מוכנה להביא לי את התיק עזרה ראשונה?" הוא שואל. רק עכשיו אני שמה לב כמה אנה חיוורת ושפתיה כחולות.בגדיה ובגדיו של ג׳ייסון מלאים מים.אני נעמדת במהירות ועוזרת לג׳ייסון להשכיב את אנה על הספה המעוצבת.אני רצה לחדר שאליו רצה לנה ונכנסת לאמבטיה .לנה שולפת מארון רצפה תיק עזרה ראשונה ואני תופסת כמה מגבות ועוזרת ביד אחת לסחוב את התיק הענק לסלון. אני משתיקה באגרסיביות את הטלוויזיה וצופה בלנה וג׳ייסון מהצד בעודם מטפלים במיומנות באנה."תביאי לי מסכה" אומר ג׳ייסון בלחץ.הוא עשה לה הנשמת היימלך ודחף את ריאותיה כדי שיפלטו מים.עינייה של אנה נפתחו לפתע והיא החלה להשתעל בחניקות.החא פלטה כמות מים שהייתה מספיקה למלא בקבוק מים קטן ואז עינייה התגלגלו בארובותיהן והגופה נמוג כמו להבה שכבתה.היא שכבה דוממת.לנה הביאה מסכת חמצן מחוברת למכונת חמצן בגודל בלון חמצן קטן."תעשה לה חור בראות שלה!"לנה אמרה בלחץ.היא רצה למטבח והביאה עט.ג׳ייסון הוציא את העט עם הדיו והשאיר צינור חלול שאיכון את העט.הוא קוריאה את החולצה של אנה ומשאיר חזיה ורודה שבקושי מכסה את חזה.הוא לוקח את העט החלול ותוקע אותו בין הצלעות העליונות של אנה.דם אדום סמיך משפריץ על המכנסיים שלי.אני צועדת צעד לאחור.אנה שואפת אוויר בחדות.מים זורמים מהצינור מחוץ לריאותיה. לנה מחברת לה את מכונת ההנשמה.אני מנגבת את הדם מבגדי.

ג׳ייסון שולף את הצינור ושם תחבושת מרובעת ועבה.חוסם את בזרימת דם בפצע.אני רואה דם כמעט על כל חזה ובטנה,אני לוקחת מטלית לחה ומנקה את גופה מדם.לנה מורידה את הפד האדום מדמה של אנה ומורידה מהחור.היא לוקחת סט פתירה מהמזוודת עזרה ראשונה ובעדינות תופרת את הפצע.אחרי שהפצע תפור היא מדביקה את הפד הייבש עם פסי טייפ חזק ומכסה את גופה החיוור של אנה בשמיכה.ג׳ייסון הולך לרגע למזווה ומביא משם אלונקה."תישארי כאן.אני וג׳ייסון נסתדר" היא אומרת לי ויוצאת עם ג׳ייסון בעודם נושאים אלונקה אליה שוכבת אנה.הם יוצאים מהבית ומשאירים אותי לבד.אני פוחדת.

אני מנקה את הספה מדם ומפדים משומשים וזורקת את כל הדברים לפח.אני סוגרת את המזוודה של העזרה הראשונה ונשכבת על הספה בתנוחת עובר.צמרמורת קרה עוברת בגבי.אני מרגישה בחילה.טני עוצמת עיניים ומנסה לנשום רגיל.אני מרכישה סחרחורת .

וכבר אין כאב.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

מלאך אבודWhere stories live. Discover now