-פרק 24-

1.4K 135 23
                                    

נקודת מבט טאהיונג:
עברו כמה ימים והוסוק עדיין לא התעורר ואני מתחיל לדאוג.
אני בסוג של דיכאון אך לא מפסיק לאכול מאחר והבטחתי לגונגקוק שלא אפסיק לאכול, וגם בגלל שהוא נמצא פה כל יום ומאכיל אותי בכוח.
גימין וגונגקוק תמיד היו באים בבוקר ביחד אך בזמן האחרון גימין נשאר לישון פה למרות שאנחנו מתעקשים שהוא ילך לישון בביתו אך זה כמו לדבר לקיר..
מאוד התחברתי לגין בשבוע הזה והוא דואג לי ולכולם כל כך.
מגימי לא שמענו כבר שבוע.. לא משנה כמה ניסיתי להתקשר הוא לא ענה.
אני מתגעגע אליו.. ואני באמת לא יודע איך לספר את זה להוסוק שיקום..
נאמגון בא כל שעה בערך לבדוק מה איתנו ועם הוסוק והוא נהיה הרופא האהוב עליי, כל הרופאים שהיו לי ולהוסוק בחיים לא פגשתי רופא שבאמת דאג לנו כל כך הרבה ונתן לנו את כל הנשמה שלו.
אני וגונגקוק התקרבנו מאוד בשבוע הזה והוא גורם לי להעריך ולאהוב אותו מרגע לרגע בזה שהוא תמיד עומד לצידי.
גימין נכנס לדיכאון.. הוא בקושי אוכל ובקושי שותה, הוא כל היום יושב לצד הוסוק מחזיק בידו ובוכה.
כל פעם שאני רואה את זה אני מרגיש איך הלב והרחמים שלי נפתחים בפניו.
"גימין אתה חייב להתחיל לאכול! אתה לא יכול לשבת ככה כל היום!" גונגקוק צעק על גימין אשר ישב בכיסא לצד מיטתו של הוסוק החזיק בידו והניח את ראשו על ידו של הוסוק.
גימין לא ענה אלה רק המשיך לבכות על ידו של היסוק הישן.
הסתכלתי על גונגקוק וראיתי אותו מסתכל בכאב על גימין, נאנחתי בשקט.
מאז שגימי עזב הכל נהיה מגעיל יותר, שקט יותר, עצוב יותר.
כולנו מתגעגעים להוסוק התאונה גרמה לנו להבין שהוא מי שבעיקר חיבר בין כולנו וגרם לנו לדבר ולצחוק אחד עם השני, ועכשיו שהמקור שמחה עזב כולנו עצובים.
"מי ביקש אוכל ולא קיבל?" נכנס לפתע גין בעליזות יתר שלא התאימה בכלל לאווירה ששררה בחדר.
"יופיי גין בדיוק בזמן!" קרא לפתע גונגקוק ולקח ממנו שקית אחת בה היה אוכל לשתי אנשים.
"בוא" אמר גונגקוק בציווי ומשך את ידי לכיוון השולחן שהיה בחדר.
הוא דחף אותי חזק לכיוון הכיסאות וגרם לי לשבת על אחד מבין שתי הכיסאות שהיו סביב השולחן.
אחר כך הוא הלך לגימין אשר לא הפסיק לבכות בשקט על ידו של הוסוק הישן החזיק באגרסיביות בידו ומשך אותו לכיוון הכיסא הפנוי לידי בזמן שגימין בוכה בידו ומנסה להשתחרר ולחזור חזרה להוסוק הישן.
"גונגקוק תשחרר אותי! בבקשה!" צעק עליו גימין בבכי בזמן שהשתולל בידיו.
גונגקוק לא ענה אלה רק דחף אותו בחוזקה על הכיסא הפנוי לידי והסתכל על שנינו בזעם.
גין בא עמד מאחריו והניח את ידו על כתפו של גונגקוק.
"תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב! אתם תתחילו לקחת את עצמכם בידיים! אתם לא יכולים להמשיך להתנהג ככה! גימין אתה חייב להתחיל לאכול ולצאת קצת לבחוץ ולא כל היום להתקע כאן בחושך ולבכות, וטאהיונג אתה חייב להתחיל ללכת ולאכול, אני נשבע לכם שעם לא תתחילו לקחת את עצמכם בידיים אני יגרום לזה בדרך הרבה יותר קשה וכואבת! גימין זה לא יעזור שתשב פה כל היום ליד הוסוק ותבכה כי כשהוא יתעורר אתה מילא לא תראה אותו איזה שעה אחריי זה כי יצטרכו לקחת אותו לבדיקות. ואתה טאהיונג זה לא יעזור לך להיות תקוע פה גם כל היום ולשבת בפינה ולא לומר מילה, חלאס תתחילו לקחת את עצמכם בידיים כי כשהוסוק יתעורר ויראה את שניכם נראים כמו זקנים מוזנחים הוא יקבל התקף לב נוסף רק בגלל המראה הזה! תאמינו לי שהוא יתעורר הדבר האחרון שהוא ירצה לראות זה את שתיכם מסריחים ונראים ככה. אז תתחילו לזוז ולהתנהג כמו בני אדם כי כל רגע שהוסוק ישן זה רק עוזר לפצעים שלו להחלים מהר יותר בלי שהוא ירגיש אותם! הרי עם הוא היה ער היה כואב וקשה לו אז עדיף שהוא ישן כל התקופה הזאת ויקום בריא ושלם! אז בחיאת דינאק תתחילו לעזור לי ולגין שבמילא קשה לנו להתמודד עם שני תינוקות בגיל ההתבגרות!" צעק עלינו גונגקוק כמו שלא צעק מעולם.
הסתכלתי על גין שעמד לצידו וראיתי את הפרצוף המסכים שלו והבנתי כמה קשה להם להתמודד איתנו.
כמה אנחנו מקשים עליהם.
גימין רק השפיל את מבטו למטה והחזיק בחוזקה במכנסיו "א-אני מצטער פשוט קשה לי, אני מתגעגע להוסוק כל כך, ו-וכואב לי בלעדיו ובלי המגע שלו א-אני מצטער.." אמר גימין בבכי ואת הסוף לחש בקול חלש כל כך ובכי רב התפרץ מעיניו לפתע.
הסתכלתי עליו בכאב מסכים עם כל מילה ומילה שלו.
גין הלך אליו וחיבק אותו אליו בחוזקה בזמן שגימין בכה עליו ומלמל כל מיני דברים כמו "למה זה מגיע לי?" "מה עשיתי?" "למה זה חייב לקרות דווקא לו" וכל מיני כאלה..
גונגקוק הניח את כל שקיות האוכל שגין הביא ופתח אותן בשולחן והתגלה לפנינו 2 קערות גדולות של סלט יווני ו2 קערות גדולות של מוקפץ עם בשר וכמובן בקבוק גדול של ספרייט.
"קדימה כולם לאכול" אמר גונגקוק והושיט לכל אחד מאיתנו מזלג וצ'ופסטיק.
גןנגקוק הרים אותי התיישב בכיסא והושיב אותי עליו בזמן שלקח את קערת הסלט היווני והתחיל להאכיל אותי.
אצל גין וגימין, גין לקח כיסא נוסף מצד החדר והתיישב צמוד לגימין שהתסכל בשקט על קערות האוכל אשר נחו על השולחן ןגרמו לריחות להתפזר באוויר ולגרות כל אדם אשר נמצא בחדר.

תודה על ה4.44 אלף צפיות זה לא מובן מאליו❤

44 אלף צפיות זה לא מובן מאליו❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

_adi_agssi✌

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

_adi_agssi✌

ההחלטה הנכונה.  vkook story✅Where stories live. Discover now