48 ; cinta & benci

81 14 0
                                    

Teahyung adalah budak lelaki yang diselamatkan dalam kebakaran itu. Budak lelaki yang selama ini aku salahkan atas kematian ayahku. 

Dia adalah lelaki yang sama aku cintai.

Kenapa kenyataan itu menghenyakkan hatiku?

Kenapa rasanya begitu sakit?

"Saya bencikan kenyataan saya menyintai orang yang sama menyebabkan kematian ayah saya. Seolah-olah takdir tu begitu kejam dengan saya.

dan sebab saya kembali ke sini semula untuk melupakan kebencian saya dan menerima hakikat tu disebabkan awak.

saya sedar bahawa kenyataannya saya menyintai kamu berdua dalam hidup saya, tapi saya hanya boleh memilih salah seorang.

Dan ayah memilih untuk mengundur diri." Aku memejamkan mataku dan menarik nafasku. Belajarlah melupakan kesakitan itu meskipun payah.

"The fact that we both love you more Hae ra. Percayalah, ketika saya tahu pakcik yang selamatkan saya itu ayah awak, saya tak mengharapkan untuk hidup jika awak akan membenci saya." luah Taehyung dalam tangisannya juga. Lelaki ini benar-benar menyintaiku.

"Awak dah buat saya menyintai awak lebih dari rasa benci tu, Taehyung. dan jika cinta tu adalah kesilapan saya, itu adalah kesilapan paling indah dalam hidup saya. Saya tak akan menyesalinya." ucapanku membuatkan dia terus meraihku ke dalam pelukkannya. 

Aku pejamkan mataku.

Ya, aku amat menyintainya. 

My boyfriend it's you [KTH]Where stories live. Discover now