Chapter 16

2.8K 190 121
                                    

שרר שקט בחדר, שקט מאיים. טאהיונג ויונגי היו המומים משאלתו של ג'ונגקוק, היה נראה כאילו הוא עומד לבכות בכל רגע. "קוקי," טאהיונג אמר לפתע ופגש במבטו המאיים של ג'ונגקוק, מבט שהפחיד אותו.

יונגי ראה שטאהיונג לא יודע מה לומר, הוא נראה מפוחד וכשהוא מפוחד הוא פשוט קופא. הוא החליט לדבר במקומו למרות שג'ונגקוק עדיין לא מדבר איתו. "ג'ונגקוק," יונגי קרא בעדינות וגרם לג'ונגקוק להביט בו, הוא הופתע שיונגי בכלל קרא בשמו ולאחר מכן פתח את פיו והחל לדבר אל יונגי בתוקפנות.

"מה אתה רוצה?!" הוא אמר בעצבים, זה לא ריגש את יונגי, הוא לא מפחד מג'ונגקוק. הוא היה החבר הכי טוב שלו פעם, הם רבו עשרות פעמים עם קללות וצעקות, ליונגי היה את הסבלנות לספוג את כל מה שג'ונגקוק אומר, ולבסוף לענות משהו שישתיק אותו לגמרי.

"קודם כל תירגע, אתה לא רואה שאתה מלחיץ את החבר שלך? זהו, קיבלת מה שרצית ועכשיו אתה מרשה לעצמך להתנהג אליו איך שאתה רוצה?" יונגי הטיח בפני ג'ונגקוק וגרם לו להישאר חסר מילים. הוא לא רצה שטאהיונג יחשוב שהוא אוהב אותו רק בגלל הסקס, הוא לא רצה שטאהיונג יחשוב שנמאס לו ממנו, שהוא שונא אותו, מה שיונגי אמר הכאיב לג'ונגקוק אבל הוא לא הצליח להשאיר את הכעס בצד. הוא רצה לדעת מה הסיבה שבגללה טאהיונג התעלם ממנו בימים האחרונים, הוא רצה לדעת מה יונגי וטאהיונג עושים בזמן האחרון שמצריך מהם להיות ביחד.

"אני בסך הכל רוצה לדעת מה בן הזוג שלי, והחבר לשעבר שלי עושים ביחד כל כך הרבה," ג'ונגקוק אמר לאחר שנשם עמוק. הוא הפנים את מילותיו של יונגי והשתדל לדבר באיפוק. הוא אהב את טאהיונג, יותר מכל דבר בעולם, ההתנהגות שלו נובעת בגלל הרכושניות והאהבה שלו אל טאהיונג.

"קוקי, אני מבטיח לך שזה לא מה שאתה חושב," טאהיונג אמר בקול חלש ופנים עצובות. הוא לא אהב לראות את אהובו כועס, הוא לא אהב לראות אותו פגוע כל כך, אבוד כל כך, מיואש כל כך. הדמעות כבר עמדו בעיניו של טאהיונג, הוא לא חזק כמו שהוא נראה, הוא נפגע בקלות, במיוחד מאנשים שהוא אוהב. המחנק בגרונו הפריע לו לדבר אבל הוא לא ויתר, הוא לא רצה שג'ונגקוק יחשוב דבר שגוי, הוא בחיים לא היה בוגד בו עם אף אחד, בטח שלא עם יונגי.

"קוקי, אני מ-מצטער שהייתי מרוחק בימים האחרונים, זה לא היה בגללך זה-"

"היה בגללי." יונגי קטע את טאהיונג המבולבל. הוא הביט ביונגי כשדמעה זלגה על פניו ופיו פעור למחצה. הוא לא חשב שיונגי יגיד שזה בגללו, הוא הרי לא רצה שידעו על הון מין וגם לא על מטרת הפגישות שלהם. הדבר שטאהיונג הכי פחד ממנו באותו רגע הוא שג'ונגקוק יפרש את דבריו של יונגי לא נכון ויחשיב את טאהיונג כאחד שבגד בו.

"ג'ונגקוק..." יונגי קרא לפתע בזמן שנאנח, הוא הבין שאין לו ברירה. הוא חייב לספר לג'ונגקוק את כל האמת, הוא ידע שזה מסוכן שהרבה ידעו על זה, אבל לא הייתה לו ברירה.

Criminal ↬ YoonMinWhere stories live. Discover now