Chapter 6

2.4K 197 113
                                    

ג'ימין זרק את העבודה ההרוסה שלו לפח, ונאנח בעצבים.היונגי הזה כל כך מעצבן.
לרגע הוא אפילו התחרט שהוא נשאר בפנימייה הזאת, אבל זה היה רק לרגע.מה עדיף לו? לחיות עפ"י החוקים המייגעים של ההורים שלו? לא.

הוא ישב על מיטתו, ונזכר בתחושה המוזרה הזאת שהרגיש כשיונגי נגע בו. למה הוא נגע בו בכלל? הוא הסתכל על הקיר שבו התרחש המקרה ופשוט לא הבין. הוא לא הבין למה יונגי נגע בו בצורה כזאת, הוא לא הבין למה בכלל הגן על יונגי מאבא שלו, הוא הרגיש כל כך עלוב.

יונגי לרגע יכול להיות כל כך מעצבן ומניאק, אבל מצד שני גם יכול להפוך פתאום לרגיש ומושך.זה לא שהוא לא מושך כשהוא מניאק, כן?אבל כשהוא רגיש...אי אפשר שלא להתאהב בו.

ג'ימין קבר את ראשו בכרית, ואז הרגיש את הכאב באפו.הוא עיוות את פניו בגלל הכאב, וזרק את הכרית בחוזקה אל חלל החדר בעצבים. נאמג'ון וג'ין שנכנסו אל החדר והיו מופתעים שאלו את ג'ימין הנסער מה קרה מתוך דאגה הופתעו עוד יותר כאשר הוא ענה להם בכעס "לא הכל לא בסדר! נמאס לי כבר מהיונגי הזה," ג'ין מיד התיישב ליד ג'ימין ושם את ידו על כתפו שאותה ליטף בעדינות על מנת להרגיע מעט את הבחור הנסער.

בעוד ג'ין מחבק את ג'ימין הנסער ומנסה להרגיעו על מנת שיספר לו מה קרה, נאמג'ון חיפש על שולחן העץ את כוס הקפה שהניח שם קןדם לכן. ג'ימין אשר הבין מה נאמג'ון מחפש אמר "כוס הקפה שלך בפח, יחד עם העבודה ההרוסה שלי," ברגע שסיים לדבר, שני הבוגרים הבינו את הסיבה שבגללה הבחור הצעיר כל כך נסער.

"זאת הסיבה שאתה כועס?" נאמג'ון שאל בעדינות, וגרם לג'ימין להיאנח בעצבים ולענות בחיוב. ג'ין הביט בבן זוגו שחיוך קטן נפרש על פניו, זה היה לדעתו נורא חמוד שהבחור הצעיר התעצבן בגלל עבודה שנהרסה לו, הוא לא הבין מה הבחור התמים הזה עושה בפנימייה של עבריינים אבל זה לא משנה. הוא התקדם אל עבר מיטתו של הבחור הצעיר ורכן אל הרצפה הקרירה, יושב על ברכיו מול ג'ימין ומנסה להרגיעו. "אמרנו לך כבר שאין לך מה להתרגש ממנו, הוא מתייחס ככה לכולם, הוא אפילו חנק את טאה לפי מה שהבנתי מג'ונגקוק," ג'ימין המופתע מיד פער את עיניו, הוא לא חשב שיונגי יכול להיות כל כך אלים ואנטיפת יותר ממה שהוא.

"הוא עשה מה?!" ג'ימין המופתע שאל כדי שנאמג'ון יענה לו שוב, אולי הוא לא שמע טוב. אך כשנאמג'ון ענה לו בשנית, תשובתו לא השתנתה והשאירה את ג'ימין חסר מילים. לפתע נאמג'ון שינה את נושא השיחה במהירות וחזר לדבר על עבודתו ההרוסה של ג'ימין. הוא רצה לדעת מה היה נושא העבודה מפני שעלה רעיון בראשו איך ג'ימין לא יצטרך לעשות את העבודה שוב. כאשר ג'ימין ענה על שאלתו, חיוך ערמומי התפרש על פניו של הבוגר, חיוך מחשיד.
-

בוקר חדש הגיע, והדבר הראשון שכולם שמעו בבוקר הזה היה צעקתה של המנהלת; "מין יונגי!" היא גרמה לכל הבחורים במעון להתעורר בבהלה. יונגי מיד יצא מחדרו בעייפות, מביט במנהלת העצבנית שלא חדלה מלצעוק עליו. "מה זה?!" היא הצביעה על הקיר שהיה מאחוריה; על הקירות הופיעו כיתובים רבים, ובין הכיתובים היה כתוב "מין יונגי המלך, מין יונגי היה פה," ועוד כיתובים אחרים שנכתבו בגרפיטי שכמה דקות לאחר מכן, נמצאו בחדרו של יונגי מתחת למיטתו על ידי סגן המנהלת.

Criminal ↬ YoonMinDonde viven las historias. Descúbrelo ahora