Chapter 4

2.3K 202 203
                                    

ג'ימין הסתכל אל פנים החדר ועיניו נפערו. הוא ראה שם את יונגי, יושב ומנגן בפסנתר. נוא ניגן מנגינה כל כך יפה, ג'ימין לא ידע שיונגי מנגן בפסנתר, הוא לא נראה טיפוס כזה.

כאשר הוא סרק את החדר, הוא הבחין בטלוויזיה שפעלה על איזשהו סרט, ממנו נשמעו הצעקות שהפחידו את ג'ימין כל כך. הוא משום מה שמח שהצעקות הגיעו מהטלוויזיה ולא היו אמיתיות.

יונגי נראה כל כך מרוכז ורגוע...המנגינה היפה שהתנגנה ברחבי החדר הייתה כל כך מרגיעה, הכל היה נראה ככ קסום באותו רגע לג'ימין.
הוא לא חשב שבחור כמו יונגי גם יכול להיות רגיש.. ולנגן דבר כזה, ובכלל.. לנגן בפסנתר.

ג'ימין פתח את הדלת עוד קצת, כדי שיוכל לשמוע בבירור את המנגינה המרגיעה שיונגי ניגן.הוא היה חסר מילים לגמרי.

ברגע שהוא פתח קצת את הדלת, היא חרקה ויונגי מיד הפסיק לנגן, והסתובב אל כיוון הדלת. הוא ראה שם את ג'ימין, וג'ימין ראה אותו, ולא ידע מה לומר.

השניים הסתכלו אחד על השני בלי לומר מילה. לאחר מכן, ג'ימין החליט ללכת, אך יונגי היה בעקבותיו, ותפס את זרועו.

"אם אתה מספר את זה למישהו, אתה מת," יונגי אמר לג'ימין בקול מאיים, הוא לא רצה שג'ימין יספר לכולם שהוא מנגן בפנסתר, זה הסוד שלו ואף אחד לא יודע על זה. הוא ידע שג'ימין לא יספר לאף אחד כי הוא פוחד ממנו.

"מה יש לי לספר? שאתה לא מה שאתה נראה? שאתה רגיש ומנגן בפסנתר?" ג'ימין פגש במבטו הכועס של יונגי, הוא חשב שיונגי הוא ממש אכזרי אבל לאחר ששמע אותו מנגן כל כך יפה... התפיסה שלו השתנתה.

"רגיש? אתה רוצה שאני אדגים עליך כמה אני לא רגיש?" יונגי חיזק את אחיזתו בזרועו של ג'ימין, אחיזה שהכאיבה לג'ימין אבל הוא לא אמר שום דבר, הוא ידע ממילא שיונגי רק יחזק את אחיזתו בו ולא ישחרר.

"תירגע, אני לא הולך לספר לאף אחד.." ג'ימין השיב, ויונגי שיחרר את אחיזתו בו. ג'ימין לא הבין למה יונגי כל כך מפחד שידעו שהוא מנגן בפסנתר, אך זה לא עניינו, הדבר האחרון שהוא צריך זה עוד בעיות עם יונגי לכן הוא הבטיח לא לספר לאף אחד.

"מקווה בשבילך שלא תפתח את הפה שלך," יונגי הביט בעיניו של ג'ימין עם מבט רצחני בפעם האחרונה לפני שהסתובב והיה בדרכו לחדרו עד ששמע את דבריו של ג'ימין שגרמו לו לעצור.

"גם אם אני לא אספר כלום, סתם שתדע, אני חושב שניגנת יפה," ג'ימין אמר וגרם ליונגי להאט את צעדיו, ואז להמשיך בדרכו.

-

ג'ימין חזר לחדר שלו, של ג'ין ושל נאמג'ון.
כאשר הוא פתח את הדלת, הוא ראה את נאמג'ון ישן עם ג'ין. הם היו מחובקים וג'ימין צחק בשקט כדי לא להעיר את הזוג החמוד.

-

עוד יום שגרתי, השכמה בבוקר, התארגנות ללימודים, הגעה לכיתה, הפסקה, וכך הלאה.

Criminal ↬ YoonMinWhere stories live. Discover now