Part-23

2.2K 143 22
                                    

הרגשתי את הזרועות שלו מחזיקות אותי, למרות שרציתי להישאר, פקחתי את עיניי, "תוריד אותי" לחשתי וזזתי באי נוחות על ידיו, הוא הקשיב לי והניח אותי על הקרקע.

"מה הסיפור שלך?" אני אומרת שאנחנו נכנסים לחדר שלנו.

"לא עכשיו," אמר ופערתי את פי.

"אני לא רוצה שתישן איתי" אמרתי בכעס, "את מוזמנת ללכת" אמר ופתח את הדלת.

התקרבתי אליו וסטרתי לו בחוזקה, הוא אחז בזרועותיי והצמיד אותי לקיר, "שבועיים! שבועיים שאני ודיאנה כאן ואתה מגיע מאוחר!! הילדה לא יודעת מי זה אבא שלה בכלל" צעקתי והוא עצם את עיניו.

"פעם אחרונה שאת צועקת עליי מובן?" הוא שאל ואחז בידיי בחוזקה.
"אל תיגע בי בחיים שלך" לחשתי קרוב לשפתיו והדפתי אותו ששמעתי את דיאנה בוכה.

"מה קרה?" שאלתי את דיאנה והרמתי אותה, הנחתי את המוצץ בין שפתיה והרגעתי אותה, "הכל בסדר מותק, אמא ואבא רבו, אבל הכל בסדר אמא ואבא ישלימו כי הם אוהבים אחד את השנייה" לחשתי שהתיישבתי על המיטה בחדר שלי ושל דין, דין כנראה הלך, פחדן.

הנחתי את דיאנה באמצע המיטה ונשכבתי לידה, ניגבתי את הדמעות שסללו את דרכן על לחיי, היא נרדמה, נשקתי לראשה והנחתי את ידי על בטנה ונרדמתי תוך כמה שניות.

-

פקחתי את עיניי וקמתי מהמיטה בבהלה שלא ראיתי את דיאנה במיטה, בדקתי אם היא נפלה והיא לא, שחררתי את המועקה שהייתה בי אך עדיין הייתי לחוצה, חיפשתי אותה בחדרה וגם שם היא לא הייתה, "דין" אני צועקת ויורדת במדרגות ואז רואה את המחזה הכי יפה בעולם, והורסת אותו.

"אתה דפוק!" אני אומרת ומרימה את דיאנה מהמזרן ששכבה עליו, חיבקתי אותה ונשקתי לראשה,

"לא רציתי שהיא תפריע לך לישון" הוא אמר שהנחתי אותה בחזרה.
"אכלת?" שאלתי "אותה נחשב?" שאל והסתכל עליה ברוך, חייכתי.

-

"דין האוכל מוכן" אמרתי שהגעתי לסלון והרמתי את דיאנה, חושפת בפניה את אחד משדיי ומאכילה אותה, "תשאירי לי קצת" ביקש דין מדיאנה.

"אבא חי בסרט נכון?" שאלתי אותה והתיישבתי על הכיסא, "אני מצטער" הוא לחש והזיז את הכיסא שלי והסתדר מולי.

"אני אוהב אותך, עברה עליי תקופה קשה עם כל הזין הזה, עברנו לכאן לקח לי הרבה זמן להקים פה מועדון, אתמול סגרנו קצוות פתוחים והיום אנחנו פותחים את המועדון, היום אני נשבע שזה היום האחרון שאני "אזניח" אותכן, אגב ביקשתי מאמא שלך שתשמור על דיאנה ותבואי איתי" אמר וחייכתי.

"רגע לא סיימתי" אמר שבאתי לפצות את פי.

"ג'וסלין אלן את מוכנה להיות ג'וסלין דיוויס? את מוכנה להיות אשתי?" אמר דין וכרע ברך, מצמצתי את עיניי וחייכתי, הדמעות שהחזקתי בשניות האחרונות מהרו להגיע על לחיי, "מה את אומרת?" שאל.

"כן, אני מסכימה להיות ג'וסלין דיוויס" לחשתי וקמתי מהכיסא, אוחזת בדיאנה ומפחדת להתפרק, הוא נושק לשפתיי ואני מחזיקה את דיאנה ביד אחת ומושיטה את ידי, הוא מניח על אצבעי טבעת כסף שבמרכזה אבן בצבע תכלת- אקווה מרין, משובצת יהלומים קטנים מסביב. אני מנשקת אותו שוב.

-

Devil and AngelWhere stories live. Discover now