Part-2

4.2K 174 9
                                    

"אמא הלכתי לקיילי" אמרתי שנכנסתי לחדרה.

"את אומרת להאמין לך?" היא שואלת ואני צוחקת, "לאן את הולכת?" היא מוסיפה ומורידה את משקפי הראייה שלה.

"למסיבה" אני אומרת את האמת ומורידה את הג׳קט וחושפת לפניה חולצה שקופה שחורה שמתחתיה טופ לבן של קלווין קליין, "אמא זאת מסיבה על הסמסטר שנגמר" אני מנסה לשכנע.

"לכי בתנאי שאת חוזרת מוקדם אני מחר רוצה לקחת את הבנות שלי לחופשה ותזמיני את קיילי" היא אומרת ואני מחייכת, מחבקת אותה חזק ונושקת לראשה, "שימי את המעיל עור שלך" היא צועקת שאני יוצאת.

אני עושה כדבריה ולוקחת תיק קטן שיש בו כסף ומפתח לבית ובדיוק עכשיו התווסף אליו מפתח למכונית ספורט של ורוניקה שהסכימה להתחלף איתי, אני יוצאת מהבית ונכנסת במהירות למכונית, הקור של סוף ינואר מקפיא, אני שונאת קור, אני אוהבת שמש, אין כמו הקיץ. תוך כמה דקות קיילי יורדת למטה לבושה כמעט כמוני בחולצה שקופה שחורה שמגיעה עד ברכיה ומתחת חצאית עור שחורה, היא יפה כל כך, היא היחידה שבאמת אני מאמינה לה וסומכת עליה, אין כמוה. היא פותחת את דלת המכונית ונכנסת במהירות, מנשקת את שפתיי וסוגרת את הדלת, "את באה איתנו!" קבעתי והיא לא הבינה,

"אמא שלי רוצה לקחת אותנו לחופשה וביקשה שהזמין אותך" עניתי והיא הנהנה וקפצה במקומה.

הגענו למסיבה של סטיבן החבר הכי טוב של בריאן, הוא סבבה לא יותר מזה, בירטני דלוקה עליו ובתור חברה ממש טובה אני הולכת לשבור לה את הלב, הכלבה נישקה את בריאן באמת או חובה כמו ״חברה טובה״ במקום להגיד לא ואני הולכת להחזיר לה, אני רואה את בריטני וקארן כבר שם עם בריאן וסטיבן נקמה כפולה, למרות שלא אהבתי את בריאן לא אהבתי לחלוק בסחורה שלי, אני מנופפת אליהן, "הלכתי להביא שתייה" קיילי צועקת לאוזני. 

אני מהנהנת ומתקדמת לעברם, אני מחבקת אותן ואז מסתכלת על בריאן בגלגול עיניים, מחבקת את דניאל חבר נוסף שלהם ואז עוברת לסטיבן וקורצת לו, "חתיך שלי יום הולדת שמח" אני קוראת ומחבקת אותו "תזמין אותי לרקוד?" אני לוחשת לאוזנו בשאלה.

הוא מחייך "כמובן" הוא אומר ומושך בידי לעבר הרחבה, בריאן ובריטני בשנייה הסתכלו עלינו לאן אנחנו הולכים, נצמדתי אליו ורקדתי.

אני מחליטה לנשק אותו נשיקה ארוכה ותובענית ואז מתנתקת משפתיו מנגבת את שפתיי באטיות ומנקה את שפתיו שהיו באודם שלי, הוא צוחק ואני הולכת בעודי מסתכלת על בריטני שעוד שנייה מתה שם, "למה עשית את זה?" היא צועקת שאני מתקרבת.

"את צועקת עליי?" הרמתי את קולי והיא כמו כלבה טובה הלכה אחורה ושתקה.

קיילי ואני רוקדות ושותות קצת, ידיים נכרכות סביב גופנו אבל אנחנו מעיפות כל גבר שנוגע בנו, אנחנו צוחקות בכל שנייה ושנייה.. בחיים לא שמחתי ככה, כמו באותו הרגע, אני מרימה את עיניי ופוגשת במבטו של בריאן ומחליטה לעשות משהו בנושא, "הלכתי להנות.." אני לוחשת לאוזנה וקורצת.

"אני רוצה אותך" אני לוחשת לאוזנו והוא מסתובב אליי, הוא מחזיק בידי ומושך אותי אחריו, נהנתי מהסקס עם בריאן, הוא ידע לענג בחורה, הוא הרבה יותר טוב מהאקסים הקודמים שלי.

"למה את עושה לי את זה?" הוא שואל ומנשק אותי בחוזקה, "למה את מטריפה אותי?" הוא שואל שוב ומוריד את חולצתו, אני מחייכת ומנשקת אותו חזק, אני כורכת את רגליי סביב אגנו, הוא מפיל אותי על המיטה והדלת נפתחת ואני מחסה במהירות את גופי, עם השמיכה שהייתה שם.

"תרגעי זה רק סטיבן ודניאל" אומר בריאן וממשיך לנשק אותי בצוואר דניאל וסטיבן עדיין מסתכלים.

"בריאן תפסיק" אני צועקת ודוחפת אותו,

"לא" הוא קובע ואז סטיבן ודניאל מתקרבים יותר. החולצה שלבשתי נקרעת בעזרת אצבעותיו של בריאן אני עוצמת עיניים ומבינה שאני חייבת לעוף מכאן ואם לא אני הולכת לעבור אונס, כפתור השורט נפתח וכך גם הכפתורים הבאים.

אני מרגישה שאם אני לא אצעק עכשיו אני אמות, אני אזכר ואחזור להיות הילדה הזאת, שכל כך שנאתי, הילדה שהייתה פגועה, ודיכאונית, אני לוקחת אוויר ומשחררת לצעקה הכי חזקה שיכולתי צעקת עזרה, הצעקה לקחה לי את כל הכוחות ואני עוצמת עיניים בעייפות, הדלת נפתחת ובריאן דניאל וסטיבן עוזבים את גופי שכרגע היה רק בהלבשה תחתונה, אני פוקחת את עיניי ורואה גבר שאני לא מכירה מתקרב ומחסה אותי, "את בסדר?" שואל אותו הגבר עם הקול המחוספס.

אני עוצמת ופוקחת את עיניי כבר כמה פעמים ואז קמה בזהירות מרימה את המעיל עור שלי מהרצפה ושמה אותו, סוגרת ומסתכלת על אותו הגבר שעזר לי, "תודה" אני לוחשת ומתאמצת לא לשחרר את הדמעות שמתות להשתחרר.

"אני אלך" הוא קם ופותח את הדלת, מסתכל עליי ויוצא.

אם הוא לא היה הייתי עוברת אונס, אונס? אני רציתי בזה, אני רציתי לשכב עם בריאן, זה באשמתי. אבל עכשיו הכל בסדר הם לא עשו לי כלום, בריאן הכאיב לגופי בכל נגיעה ונגיעה. כך גם דניאל וסטיבן שפגעו באמון שלי בהם.



Devil and AngelWhere stories live. Discover now