Part-6

3K 164 7
                                    

"אמא את מגזימה! אני אהיה בקשר" אני אומרת והיא ממשיכה לבכות ולחבק אותי.

"הילדה הקטנה שלי גדלה" היא אומרת ומתנתקת מגופי, "את באה בחג!" היא מוסיפה ושוב מחבקת אותי.

"ברור אמא, זה רק קולאג׳ זה יגמר מהר ואני אהיה בקשר, תמיד!" אני אומרת ומתנתקת מגופה, לוקחת את המזוודה לחיקי וגם את התיק גב, "אל תשכחי לשלוח לכתובת הזאת את הבגדים הנוספים שלי, אני לא ישנה בקולאג׳ אני קניתי דירה שם" אני מוסיפה לפני שאני נכנסת לשדה תעופה.

"להתראות מתוקה, תהני" היא צועקת ואני ממשיכה בדרכי.

אני רואה את קיילי בדרכה אליי, אני מחבקת אותה ואנחנו ממשיכות לעבר הדיילת שמכניסה למטוס, "אני איתך בנקמה" היא אומרת ואני עוצרת במקומי.

"אני אוהבת אותך" אני אומרת ומנשקת אותה בלחי. היא צוחקת ואנחנו נכנסות למטוס ומחפשות את המקום שלנו.

-

"זה הבית?" קיילי שואלת ואני מהנהנת, היא מחייכת ואנחנו נכנסות לבניין הגבוה, "קומה 3 דירה 15" אני מוסיפה שהיא מזמינה מעלית.

"תסבירי לי על התוכנית שלך" קיילי אומרת שאנחנו מסיימות לסדר את הבגדים שלנו, "את הכל! לא לשכוח שום פרט." היא מוסיפה ואני צוחקת.

אני מראה לה תמונות וכל דבר שיסביר לה על המשפחות האלה, היא מקשיבה לי ולא עושה שום רעש שיפריע לי, "אני אלך על המשפחה השנייה, את תהיי אחראית על משפחת דיוויס" היא אומרת לפתע, פי נפער בתדהמה.

"את מוכנה לנקום? להרוג? אין לי בעיה שתעזרי לי אבל אני לא אתן לך להכתים את הידיים שלך" אמרתי והיא חיבקה אותי.

"אני איתך, עד הקבר." היא לוחשת לאוזני וחיוכי מתרחב, "האוליבר הזה נראה טוב, תני לי לשבור לו את הלב" היא מבקשת ואני צוחקת בעודי מהנהנת.

"מחר בערב תהיי מוכנה ב9 נלך למועדון של דין דיוויס" .

-

"איך אני נראית?" אני שואלת את קיילי שאני נכנסת לבית, היא מסתובבת ומניחה את ידה על שפתיה.    "החזרת את הצבע שלך" היא אומרת ואני מחייכת ומהנהנת.

"את מושלמת" היא לבסוף אומרת ומחבקת אותי, "הרבה יותר יפה לך ככה"

"תתארגני" אני אומרת ומוציאה גופייה שחורה וג'קט שמנת, אני מחפשת ג'ינס ולבסוף מתפשרת על חצאית עור שחורה, אני נכנסת למקלחת ומתקלחת מהר, שאני מסיימת קיילי נכנסת ואני בינתיים מתלבשת ומתאפרת, אני מייבשת את שערי ולא מחליקה או מסלסלת אותו, קיילי יוצאת ומתלבשת בגרביון משבצות ומעל ג'ינס בהיר עם קרעים בברך, חולצת בטן ארוכה שחורה ולבסוף מבקשת שאעשה לה פן, אני עושה לה והיא מתאפרת ונועלת מגפיי עקב שחורות שמגיעות עד מעל הקרסול, אני נועלת סנדלי עקב שחורות ולוקחת תיק של לואי ויטון ויוצאת מהחדר לוקחת כסף ומפתח לרכב שהשכרנו כאן למשך השהות שלנו, "את מוכנה?" אני שואלת את קיילי בצעקה והיא יוצאת מהחדר.

"כן" היא אומרת ואנחנו יוצאות מהבית, מהמעלית ומהבניין.

-

"מצאת אותו?" היא שואלת ונענעתי בראשי,

"או שכן" אני אומרת ולוגמת מהמשקה שלי לפני שאני קמה לעברו, הוא נראה שונה מהפעם האחרונה שראיתי אותו בטלוויזיה, לצידו אוליבר סקוט ועוד כמה מאחוריהם, אני מושכת את קיילי יחד איתי והיא מסתכלת לאן שאני הסתכלתי ומהנהנת, "את זוכרת את התוכנית?" אני שואלת שהם נכנסים למועדון.

"כן" היא צועקת לאוזני בעקבות המוזיקה שהתחלפה, אני מנסה לתפוס את מבטו ומצליחה לאחר כמה שניות אני מזיזה את עיניי לעבר אוליבר שלא הפסיק להסתכל על קיילי, אני חוזרת להסתכל על דין דיוויס, הוא מחייך ובוחן אותי, אני מתקרבת אליו קצת ונמשכת על ידי גבר לא מוכר לרחבה, אין לכם מושג כמה הודיתי לו.

"אל תיגע בי" אני צועקת ודוחפת את אותו הגבר אך הוא לא מקשיב וממשיך לאחוז במותניי, "אתה מוכן לעזוב אותי?" אני שואלת והוא צוחק ומצמיד אותי אליו יותר, אני מביאה לאיברו ברכית ומסתובבת ועוד שנייה נתקלת בגוף קצת שרירי.

-
שבוע מבורך❤️

Devil and AngelWhere stories live. Discover now