Part-4

3.5K 173 14
                                    

"חלמתי שוב את החלום" אני אומרת לאמא והיא עוזבת את העיתון ומחבקת אותי.

"את יודעת שאין לך ממה לפחד נכון?" היא שואלת ואני מהנהנת, "את רוצה לחזור לפסיכולוג?"

אני מסתכלת עליה, המומה שהיא בכלל שאלה את זה, שנאתי את הפסיכולוגים שדחפו לי אחרי מה שקרה, אחרי המוות שלו, וההתעללות שעברתי, עברתי אין סוף פסיכולוגים ופסיכיאטרים. "את לא חייבת, רק שאלתי" היא אומרת ומלטפת את פניי,

"אני לא יודעת, את חושבת שאני צריכה?" שאלתי.
"אני חושבת שכן, זה יעזור לך את לא חושבת?" שאלה והתחילה להסביר לי כמה זה עוזר, והסכמתי לבסוף.

החופשה עברה בהצלחה, היינו בהוואי, היה שם חם כל כך שאת כל הימים העברנו מתחת לשמש, גוון עורי לא השתנה כלל רק הפך לאדום יותר. בהרבה. בריטני וקארן כמובן חפרו לי בלי הפסקה על כך שלא הזמנתי אותן ואת קיילי כן, כי אתן צבועות וקיילי לא.

הגעתי לבית ספר, המבטים הופנו אליי כמו בכל בוקר, נעלי העקב שקניתי לאחרונה לחצו במעט על כפות רגליי, נכנסתי לכיתה שלי במהירות והתיישבתי, "תזכירי לי לא ללבוש נעל עקב בפעם הראשונה לבית ספר" אני אומרת לקיילי והיא צוחקת,

"כלבות איך לא לקחתן אותנו?" קראה קארן שבריטני לידה, צחקנו בציניות וחיבקנו אותן,

"מי זה החתיך?" שאלה קיילי שהביטה לעבר הדלת.

בריטני הסתובבה וצחקה, "הילד החדש, ג׳יימס" ענתה והוא קרץ לעברה.

"ג׳יימס בוא שנייה" קארן צעקה וקיילי במהירות סידרה את עצמה.

"היי" אמר בקול עבה וצרוד.

"היי אני קיילי וזאת ג׳וסלין" אמרה וחייכה.
הוא הסתכל עליה כמה שניות ובריטני דחפה אותו ״בטעות״ והלכה יחד עם קארן, קיילי צחקה וכך גם אני.

"שב מאחורינו" אמרתי והצבעתי על המקום הפנוי שליד אנבל. הוא התיישב ואז המורה נכנסה, מתמטיקה! שנאה. מקצוע מיותר את מי זה מעניין מה זה טריגונומטריה?

"שלוש שעות ברצף, אני מרגישה מתה!" אני קוראת שנשמע הצלצול, קיילי צוחקת בעודה מרימה את הספר העבה והמחברת העבה והגדולה לתוך תיקה.

-

אני נכנסת למשרד הישן של אימי שהסכימה שאשתמש בו לדברים שלי, יש שם המון תמונות שאגרתי עם השנים, תמונות של האנשים שהרסו לי את החיים, האנשים שבגללם קשה לי לסמוך ולהאמין באנשים, אני מתכננת את הנקמה הזאת כבר שלוש שנים, מאז שהפסקתי ללכת לפסיכולוג, החלטתי שאני אפגע בהם כמו שהם פגעו לי בנפש, הסיפור שלי קשה, מאוד אפשר לומר, החיים שלי היו מושלמים, אבא ואמא מפרנסים אחיות תומכות ומציקות, הכל טוב ויפה עד שאבא נפל, נפל לעולם הפשע. באחד היציאות שלו עם חבריו, הוא הימר על חצי מיליון שקל והפסיד הוא היה צעיר ולא הבין מה הוא עושה, הוא לאט לאט נפל לחובות, להמון חובות, הוא היה מכה את אימי כאשר היא לא נתנה לו את מה שרצה וכאשר הפסיד משחקים.

באחד הימים אימי קיבלה הצעת עבודה באוסטריה וטסה לשם, ורוניקה וויולטה היו בטיול ורק אני וקימברלי נשארנו עם אבא שלנו, הייתי בת 11 והיא 12, אבא חזר מאוחר מאוד באחד מהימים האלה וקרא לנו, חיכינו לו בשביל לראות שהוא בסדר בגלל זה ההיינו ערות, באנו במהרה כי חשבנו שקרה לו משהו אבל הוא היה עם שני מבוגרים, אחד שמן וקירח ואחד שרירי וגבוה, אבא בכה ומלמל כל מיני דברים,

"אני מצטער קטנות שלי" אמר בקול שבור ואז נשמעה ירייה, האקדח שהיה טעון על ראשו של אבי שוחרר, כנגד עיניי, מצמצתי את עיניי והחזקתי את ידה של קימברלי בחוזקה, קימברלי הראשונה שצעקה את שמו שהיא רואה אותו שרוע על הרצפה.

המבוגרים התקדמו אלינו לאחר שזרקו את גופת אבי על הרצפה הקרה והלבנה שהתמלאה בדם, הלכנו אחורה שהם הגיעו אלינו, "מי הכי קטנה?" שאל אחד מהם.

"אל תעני לו" קבעה קים, הוא סטר לה ומשך את ידה מידי, הוא נתן לה עוד סטירה ולקח אותה למעלה, הגבר שהיה מולי התיישב על הרצפה ובחן אותי.

"את מתאימה לבן שלי" הוא אמר וצחק.

"אני לא מתאימה למישהו רע" אמרתי ובכיתי, הוא צחק ומשך אותי לרצפה, התיישבתי מולו ושמעתי את הצעקות של קים,

"מה הוא עושה לה?" אני צועקת וקמה אך הוא מחזיר אותי לישיבה,

"שוכב איתה" הוא זורק כאילו אני יודעת מה זה, אני מחליטה לצרוח ואז מקבלת סטירה ועוד סטירה ועוד ועוד עד שאני מתעלפת.

שאני מתעוררת אותו הגבר מולי נוגע בי ורואה שאני מתעוררת אני באה לצעוק לעזרה והוא מעיף לי אגרוף ואני שוב מתעלפת.


Devil and AngelWhere stories live. Discover now