Part-17

2.2K 146 12
                                    

כל החודשיים התחמקתי מדין, התפטרתי מהעבודה, כל פעם שהוא יתקשר ניתקתי לו, לא פתחתי את דלת ביתי בפניו, פשוט התרחקתי, למרות שהייתי צמאה אליו, צמאה לריח שלו, התרגלתי אליו, בעיקר לנוכחות שלו בביתי, אני מתלבשת בג׳ינס סקיני בהיר ובחולצה הכי רחבה שמצאתי, הרגשתי את הבטן הקטנה שלי מתנפחת מעט, פחדתי שיגלו שאני בהריון, אפילו לאחיותיי לא סיפרתי ולאמא שלי שאני בטוחה שהיא תתאכזב, אני אמצא זמן מתאים אבל זה יהיה אחרי הנקמה, אני עוצרת את המכונית מול הקולאג׳ שלי, יוצאת ממנה ומסדרת את הג׳ינס שמעט ירד ממותניי, "למה את מתחמקת ממני?" נשמע הקול של דין וחייכתי.

"אני עמוסה" אני אומרת ומתקדמת למבנה שהוא אחריי, עברו על ידי כמה בנות שלא סבלתי והן בהו בדין, עצרתי במקומי והסתובבתי אליו, "אני מצטערת,"

"אני מאוד עמוסה בלימודים, בגלל זה התפטרתי, אני שנייה מלסיים את השנה הראשונה שלי ואני חוזרת לוושינגטון, אז החלטתי להתרחק כדי שלא ניפגע" אני משקרת, הוא מצמיד אותי אליו, ומחייך חיוך קטן, ונושק לשפתיי בעדינות שבכלל לא אופיינית לו,

"ממתי אתה מנשק בעדינות?" אני שואלת והוא מגחך

"ממתי שנכנסת לי ללב, ממתי שהבנתי שאת האישה שלי, ממתי שהבנתי שאני אוהב אותך" הוא אומר ונושק לשפתיי בשנית. פי פעור והוא משתמש בזה בכדי להכניס את לשונו ולחקור כל פינה ופינה.

הצלצול נשמע ואנחנו מתנתקים, "נדבר בערב" אני אומרת וממהרת לשיעור שלי,

"את חברה של דין דיוויס?" שואלת אחת הבנות מהכיתה שלי, "כן למה?" אני צוחקת.

"תזהרי ממנו, לפי השמועות כל אישה שפגעה נמצאת עמוק בתוך האדמה ושלא נדבר על גברים שפגעו בכבודו" היא אומרת והולכת לשבת בכיסא שלה, אני נשארת במקומי, קצת המומה ומחליטה לחזור לדירה, אני שולחת הודעה למורה שלי שאני לא מרגישה טוב ונשכבת על המיטה.

״אם אני אפגע בו, אני אמצא את עצמי באדמה.״ אני פולטת לאוויר, "מי אמר לך את השטות הזאת?" נשמע הקול שלו.

"השמועות!" אני פולטת ועוצמת את עיניי, "לא הרמתי יד על אף אישה, זה חוק אצלי. אם אני ארים יד על אישה,

לא. לא. לא יקרה מצב כזה" הוא אומר ואני מושכת אותו אליי.

-

אני מסיימת את השנה הראשונה בהצטיינות, קיילי גם היא, והיום החלטתי שאני מסיימת עם הנקמה, הגבר הזה משנה אותי, תתפלאו אבל אני כל כך אוהבת את הג'וסלין שנמצאת איתו, אבל זאת אהבה אסורה. אני אשנה את האהבה הזאת לשנאה.

"סיימתי" קיילי אומרת ומראה לי איך היא נראית.

"את יפה! בואי נתחתן!" אני צועקת והיא מסמיקה ומחבקת אותי, הבטן גדלה ועוד חודש יהיה קשה להסתיר אותה, סיפרתי לאחיותיי והשבעתי אותן לא לספר לאמא, אני עדיין לא מוכנה,

קיילי יוצאת מהבית ואני מוציאה את האקדח מהמגירה, שעה חולפת ועוד שעה עד שנשמע תקתוק בדלת, אני פותחת ודין מתקרב לנשק אותי אך אני מפנה את גבי אליו.

-

-20 הצבעות ו10 תגובות ממשיכה-

Devil and AngelDove le storie prendono vita. Scoprilo ora