Part-10

2.5K 143 12
                                    

שון יוצא מהמחסן ואני ונשארת עם דין, אני מפנה אליו את גבי וממשיכה לספור את הארגזים שמלאים בסחורה, אני מרגישה אותו מתקרב לעברי ומכינה את עצמי. אני נמשכת לאחור ולמעלה, "את שלי זה מובן?" הוא אומר בכעס ואוחז במותניי בחוזקה,

"אני לא שלך" אני אומרת בכעס מזוייף.

"את כן" מלמל והצמיד את שפתינו במהרה, הוא בא להרים את חולצתי אך מנעתי מימנו.

"אתה רוצה אותי?" שאלתי שהתנתקתי משפתיו, "אז קח אותי לבית שלך" הוספתי והוא משך אותי ביחד איתו.

-

אני נזרקת על מיטתו, ידעתי שהוא לא ישכב איתי בחדר אחר, רק בחדרו, המצעים התמלאו בריח של הבושם שלו, ורסצ'ה, הוא מוריד את המכופתרת שלבש באטיות מייסרת ועולה מעליי, הוא מנשק אותי ויורד לצווארי, לפתע תמונות מאותו ערב, מאותו ערב שהם נגעו בי, "דיי" אני לוחשת בקול צרוד, הוא לא מקשיב. "דיי!" אני צועקת ודוחפת אותו.

"עשיתי משהו לא בסדר?" שאל שקמתי מהמיטה והוא עלה משכיבה לישיבה.

"א-אני צריכה ללכת" אני אומרת ובאה לפתוח את הדלת אך הוא מונע את זה ממני.

"את לא הולכת" קבע ומשך אותי למיטה, אני מתיישבת והוא אחריי.

"אני באמת צריכה ללכת, ארוסתך בטח צריכה לבוא ולא נעים" שיקרתי כאילו זה אכפת לי.

"נפרדנו" אמר "בגללך" הוסיף והרמתי גבה.

"אני נמשך אלייך, אני רוצה אותך רק לעצמי" הוא אומר ואני מנשקת אותו, גורמת למילים שלו לא להיכנס לליבי, גורמת למילים שלו לא להשפיע עליי, אני לא רוצה להתאהב באויב שלי.

--חלק כחול--

אני מורידה את החולצה שלי ופותחת כפתור בג'ינס וכך את הבאים, הוא מוריד את הג'ינס שלבש ואני נשכבת מעליו בהלבשה תחתונה, אצבעותיו מגיעות לקרסי החזייה שלי (ככה כותבים?) הוא פותח אותה ומשחיל אותה מבין זרועותיי, הוא מסובב אותנו ויורד עם ראשו לחזהי, מנשק ולא מתבייש להשאיר סימנים, הוא מגיע לבטן שלי, מוריד את התחתוני תחרה שבחרתי במיוחד בשבילו, הוא מפשק את רגליי ועושה שם פלאים.

Devil and AngelWhere stories live. Discover now