ㄞ ; Greatful.

1.7K 165 29
                                    

" maksud hyung? " berkerut habis dahi Jimin apabila jin tiba-tiba berkata sebegitu,mereka semua seperti binggung seketika,dah macam ada sekumpulan bintang dan tanda soal berlegar-legar di sekeliling kepala.

Mijoo mengetap bibirnya,dia sedaya upaya tidak mahu memikirkan kenapa,dan sebabnya,yelah,diorang ni kan vampire,suka sangat curi-curi baca fikiran orang.

Mijoo menarik senyuman nipis dibibirnya,cuba menerima apa jawapn yang bakal keluar dari mulut lelaki itu.

"Sebab mijoo,fikiran dia terlalu kuat ingatkan kita,sampaikan semua benda yang dah hyung baca apa akan jadi semua tak jadi,kita lenyap,and then kita muncul balik,benda yang Mijoo rasa teruk semuanya akan hilang,dan dia rasa susah untuk dilepaskan tetap ada kan? Ingatan mijoo dekat kita,terutama Jimin memang kuat" kata Jin sambil melepaskan satu tawa gembira.

"Hyung!!!" Jerit mereka semua,Mijoo hanya tersenggih.

"Hish! Buat kitorang suspens je! Ingatkan apa lah tadi!" Bentak Jimin sambil mencebik,Jin hanya tergelak.

"Tapi,aku happy sangat korang tak lenyap,omma appa aku pun dah kembali" gumam Mijoo,di terus membaringkan dirinya di atas rumput hijau yang membentangi kawasan taman seoul itu,mereka semua turut baring dan memandang langit di atas,nasiblah pagi ni cuaca redup,takda la panas sangat.

" seronok la tu dapat ber'cheesy dengan Jimin" kata V sambil mencebik,dia bangun dan memeluk tubuhnya,matanya memandang mereka silih berganti kiri dan kanan.

"Well" jimin mengangkat keningnya sambil tersenyum bahagia.

YES,IM VAMPIRE | PJMWhere stories live. Discover now