#SAT/24

25.5K 1.2K 27
                                    

Siapa pernah baca or tengok cerita AkadKu Yang Terakhir? Hmm ada orang ingat/kata cerita tu nak sama macam cerita sis? Well sis nak bagitahu, sumpah demi Allah cerita SUDAH AKU TAHU takde langsung kaitan dengan AKADKU YANG TERAKHIR. Mungkin kebetulan sama kot sebab si Dhia dan Rania tu doktor psikaitri kan? And Afkar / Irham dua dua ada penyakit misteri kan? . Hmm ni sis angin nihhhhhhhh. Haih. Kebetulan k kebetulan. So jangan mudah nak buat kesimpulan sendiri sebab cerita SUDAH AKU TAHU ni langsung tak de kaitan dengan AKADKU YANG TERAKHIR. Okey?


******

Sejak dari hari itu, Dhia selalu mendapat bunga dari secret admirer nya. Kadang kadang dia akan mendapat coklat dan bunga juga.

Setiap kali dia mendapat bunga dan coklat, tiap kali tu lah juga ada satu kad yang ditulis kata kata semangat di dalam nya.

Dhia nak sangat berjumpa dengan gerangan yang selalu menghantar bunga dan coklat kepadanya. Dia bukan apa, dia just nak bagitahu si gerangan supaya berhenti dari memberinya bunga kerana dia kini isteri orang.


Jujur dia akui dia suka akan bunga dan kata kata semangat yang selalu dia dapat itu dan dia juga berharap sangat Afkar lah orang yang menghadiahkan nya semua itu namun semua it hanya lah dalam mimpinya.



"Aip! Dapat bunga lagi.. Untunglahhh." Tegur Naquib.

Dhia yang sedang memegang jambangan bunga itu membuat muka menyampah.

"Hahaha. Well Afkar tahu ke awak selalu dapat bunga ni?" Soal Naquib . Dhia hanya menjawab soalan Naquib itu dengan gelengan saja.


"Cehhh. Kalau dia tahu kau agak dia marah tak?" Soal Naquib lagi. Kali ini dia bermain dengan telefonnya.

Dhia memandang Naquib yang sedang tersengih itu. Faham benar dengan maksud Naquib itu.

"Ish Naquib, awak buat elok sikit ehhhhh. ." Dhia mengangkat tangannya sengaja memberi amaran pada Naquib.

Naquib hanya ketawa melihat aksi Dhia itu.

"Hahaha chill ahh~ saya gurau lah. Saya tahu lah kawan saya tu macam mana."

Dhia hanya menghantar jelingan yang menyampah pada Naquib dan berlalu dari situ.





***

Srsly takde mood nak update sebab em takde mood. Sorry. Hanya mampu update p-e-n-d-e-k ni ja. Hmm dah lah hambar kan? Hmm sorry. Bye

Sudah Aku TahuWhere stories live. Discover now